GTRene is lelijk gevallen > Return of GTRene @ p.5

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: GTRene is lelijk gevallen > Return of GTRene @ p.5

Bericht door GTRene » 21 apr 2011, 17:09

Petrolhead Tom schreef:Rene als je auto opgehaald moet worden dan kunnen Marco en ik zo even met je meerijden. Ik zal er sowieso erg voorzichtig mee doen. :thumbup:
Ze belden me net op...
tegen 12u kwamen de delen al binnen uit DLD (erg vlot)
en hij belde net, het past allemaal zo hij het dacht, het zit er al onder :banaan:

maar zegt ie jij kan nu niet rijden toch? ik nope...maar eventueel kunnen wat DF members mij ophalen en dan de auto.
Hij zo van, ik wil hem wel brengen, ik van, toch niet op de wagen? (das vaak prijzig) nee zegt ie, rijd ik zelf en laat iemand anders meerijden/volgen, dus super opgelost, immers ze konden er toch al vrij mee omgaan en ik vertrouw het ze toe, tevens kunnen ze onderweg luisteren/voelen hoe alles gaat, ja dat zei die niet maar een kenner let vaak onbewust op dat soort zaken.

Dus binnenkort zodra hij ff weg kan komt ie hem brengen, hebben ze daar weer ruimte, ikke is blij dat het inneens zo snel gaat en men knorretje snel weer in z'n garage staat hiero :df:
kan ik er naar kijken maar niet rijden :stom:

maar toch een gerust gevoel, zodra het weer kan, staat ie klaar :df:

Rupie

Bericht door Rupie » 21 apr 2011, 17:12

Mooi Rene. Lekker de auto weer voor de deur zometeen.

Joopieboy

Bericht door Joopieboy » 21 apr 2011, 17:30

Gefeliciteerd dat gaat lekker snel dan, mooi! Snel opknappen en dan kun je weer. 8)
GTRene schreef:nee dat maakt met die Tia's alleen niet uit, dat heeft ene veel langere andere achtergrond en ging heel langzaam vanaf men 16de na wat ongelukken op men kop (niet mijn schuld) met 1 uitschieter 3 dagen coma en schedelbasisfractuur en zwaar hersenletsel, maja in die tijd en leeftijd nog hersens zat en gebruikte je niet zo veel immers nog thuis onbezorgd zeg maar.
Pas veel later in de "echte" wereld en toen er meer gevraagd werd van je hersenen qua zorg voor en of om en verantwoordingen enz enz werd het steeds moeilijker omdat ik wel zag maar niet meer de power zo had om makelijk de schakelaar om te zetten en of de weg er naar toe en of de zorgen om e.d. en hoe ouder en meer zekerheden en meer hersensafbreuk (het gewone ouder worden) en dan nog wel meer hoor, magoed ieder heeft wel wat en wil niet zielig overkomen want dat ben ik niet :D
Maar als ik er bij stil sta ist natuurlijk allemaal niet zoals je gedacht had, gelukkig met men korte termijn geheugen moet ik elke keer bijna opnieuw beginnen dat scheelt :wink: :lol:

whaha @Kees, klopt de Tia maria's :wink:
weet niet eens hoe dat smaakt want ik drink niet en rook niet en of gebruik niet en nooit gedaan...
wellicht eens beginnen :lol: just kidding, wil ik ook niet anders kans op verslaving en kan het geld goed gebruiken :idea:
ben het wel gewend zo, dus is "oke" :whistle:
Mm dat is wel wat ja, gelukkig ben je er zo onder als dat je bij de pakken gaat neerzetten. Nu kun je nog genieten van de dingen. :thumbup: Maar je korte termijn geheugen lijkt mij wel lastig, dingen zoals briefjes maken enzo zal ook wel aan de orde van de dag zijn haha.

En idd, als je aan dat soort dure dingen niet verslaafd ben kun je een hoop leuks doen, zie jouw Z3. :mrgreen:

MatthijsA

Bericht door MatthijsA » 21 apr 2011, 23:19

Top geregeld van Laarman :thumbup:

Beterschap!
Kan ik er over een poosje weer achteraan vangen met mn Aprilia, net als een hele poos geleden :df:

GTRene

Bericht door GTRene » 22 apr 2011, 09:14

MatthijsA schreef:Top geregeld van Laarman :thumbup:

Beterschap!
Kan ik er over een poosje weer achteraan vangen met mn Aprilia, net als een hele poos geleden :df:
:mrgreen: was jij dat toen tot in Almelo of was dat iemand anders :df:
wel leuk als de weg het soms toelaat. 8)

en ja, Top van Laarman, zo te denken hebben ze er een vaste klant bij 8)
nog ff afwachten wanneer ze kunnen, kan mij niet snel genoeg zijn :lol:
maar ze moeten ook nog het oude Hartge diff en het overgebleven goede achterdeel van de cardan-as meenemen.
Diff met die dure achterplaat ga ik dan ooit opnieuw opbouwen met goede specs...maar eerst ff geld winnen in de staatsloterij :morecoffee:

MatthijsA

Bericht door MatthijsA » 22 apr 2011, 21:46

Was ik inderdaad :mrgreen:

Mooi te horen dat Laarman je bevalt, heb ik ook nog eens de kans de Hartge door Vroomshoop te horen blazen :df:

GTRene

Bericht door GTRene » 22 apr 2011, 22:31

MatthijsA schreef:Was ik inderdaad :mrgreen:

Mooi te horen dat Laarman je bevalt, heb ik ook nog eens de kans de Hartge door Vroomshoop te horen blazen :df:
:thumbup: was ff leuk :df:

en ja, ze hebben er een klant bij 8)
straks als ik weer mag rijden dan moet ik men delen nog ophalen (hartge diff en deel cardan-as wat over bleef van de nwe)
dan moet ik daar meteen ff deze diff olie verversen want de olie waar het diff mee is gekomen zit er nog in, was wel op peil maar to be sure verversen, dan is ie mooi warm en dan dure prut er in wat ik hier nog heb en dan genieten :df:

marcokers

Bericht door marcokers » 01 mei 2011, 12:59

Zoo... zoals ik al zei... ander draadje - ontopic
Hoe is t met je been? En moet je straks daarvoor nog de revalidatie in?

GTRene

Bericht door GTRene » 01 mei 2011, 14:08

marcokers schreef:Zoo... zoals ik al zei... ander draadje - ontopic
Hoe is t met je been? En moet je straks daarvoor nog de revalidatie in?
Hoi Marco, het gaat redelijk goed thx :D
je voelt het natuurlijk nog wel, en laatst viel ik bijna van de trap :bag: (geen ladder) naar boven, stond net op de 2d tree en raakte uit balans (nog wat gammel soms) dacht euh...of laten vallen met kop tegen deurpost (no way al genoeg op men kop gehad) of toch opvangen met de botuitstekende en gescheurde enkelbanden voet... :lol:

Gelukkig voelt die heel goed (al ist niet fijn :wink: ) en ving op met de hak en toen arm met kruk naar deurpost dus en en...later merkte ik dat het dunne gips wat ik niet belasten mag gebroken was precies rond de hak :bag: maar loop er toch niet mee en verder "geen" last...
moet maandag toch weer naar ziekenhuis, gips eraf en wondcheck dan foto's weer en naar zo'n dokter en weer ander gips...

hier men pootjes op dag 4 op 18-04 int ziekenhuis de 1 int gips en de ander in rek verband...de andere schaafwonden trokken al aardig weg.

Afbeelding

die dag moest het rekverband er af...(mooi klote minder steun op die zwaar gekneusde linkerpoot)
en das men "goede" auw voet waar ik mee mag huppelen...
hij was nog goed paars/zwart...andere kant e.d. net zo zwart/paars, en allemaal opgezwollen natuurlijk.

Afbeelding

hier op 20 naar 21-04 (ongelukje op 15-04)

Afbeelding

en hier smorgens 21-04 je ziet men teentjes op links zijn nog steeds blauw

Afbeelding

das de de voet (ook auw) waar ik op mag steunen :lol: )
dus best vermoeiend in huis in men uppie, magoed beter dan in het ziekenhuis liggen :mrgreen:
wel snel moe nog, maar zal wel beter gaan, gelukkig van de meeste medicijnen nu af, alleen nog tig dagen? zo'n anti trombose spuitje...maar weet niet hoelang ik dat nog doe, heb hekel aan spuiten gedoe...
maja je mot wat.
Verder is de voet (de zwaar gekneusde) niet paars meer, bijna weer oke, nog wel wat pijnlijk soms en niet optimaal steun nog natuurlijk, magoed, gaat de goede kant op.

Wil ook geen therapie, men rechtervoet voelt zeer goed aan, hoop ook dat het zo is :mrgreen: het voelt alsof ik wellicht al over 4 weken weer zondr gips e.d. mag...maja ze zeiden al met al minimaal 8 weken niet belasten :hmmm: wellicht heb ik "mazzel"
benieuwd wat ze maandag zeggen en hoe het onder het halve gips eruit ziet, kunnen ze het meteen cleanen en ff krabben :lol:

owja, bleek ook en paar dagen geleden dat ik allergisch ben voor 1 medicijn er van, voelde al iets (na 10 dagen dat spul) en de dag daarna echt van ondr tot hoog in de nek helemaal onder de rode stippen/bulten/vlekken :shocking: damn...
trekt nu langzaam weg gelukkig, maar je ziet het nog goed, dus maar ff Apotheek gebeld, had wel zoiets als mogelijk gelezen bij de Amoxicilline of zoiets...maar had die morgen net de laatste toch genomen.
Bleek dus die te zijn, papiertje weer ff uit de bak gevist en daar stond het ook.
stond

Vaak: huiduislag en jeuk meestal 5 tot 11 dagen na het begin van de therapie :shithappens:

dus die bijwerking had ik ook, had niet verwacht dat zoiets dan pas ineens de kop op steekt...ziet er niet uit, zo goed als alles, behalve gezicht en boven op handen en bij men rene junior niet :mrgreen: maar voor de rest bijna alles, en de rug echt niet normaal, Red Devil :mrgreen:

Xave30

Bericht door Xave30 » 01 mei 2011, 14:48

Was het een pretttig verblijf in het Yellow Hospital? Erg jaren 70 :mrgreen: .

marcokers

Bericht door marcokers » 01 mei 2011, 15:20

Fijn te horen dat t de goede kant op gaat :thumbup:
Snel herstel is erg prettig, kun je weer sneller in de hartge het nieuwe diff uittesten.
Sterkte nog de komende weken.

GTRene

Bericht door GTRene » 01 mei 2011, 15:28

Xave30 schreef:Was het een pretttig verblijf in het Yellow Hospital? Erg jaren 70 :mrgreen: .
:mrgreen: klopt, doch meeste van het ziekenhuis is vrij nieuw, alleen niet mijn bed en dekens :lol:
eneuh het ziekenhuis lag nokkie vol :shocking:
ik moest eerste nacht ook in de bunker slapen, nouja bunker, elk egval geen daglicht daar :D
wel lekker stil :thumbup:
daarna zetten ze mij tussen de oudjes, maar wel lol gehad af en toe :turtle:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 mei 2011, 15:34

marcokers schreef:Fijn te horen dat t de goede kant op gaat :thumbup:
Snel herstel is erg prettig, kun je weer sneller in de hartge het nieuwe diff uittesten.
Sterkte nog de komende weken.
ben ook erg benieuwd of er nu bijgeluiden oid zijn, ik weet nog niet eens hoe het rijd e.d. nu met het andere diff...ben erg neiuwsgierig, net nog ff erin gezeten wat spulletjes er in leggen, volgende week een keer starten en ff laten lopen en halve meter vooruit en achterui in garage voor de banden e.d. :mrgreen:

voorlopig ff alles heel houden, niet wat breken in elk geval...wil weer graag wat vrijheid, ben het wel gewend om de hele week thuis te zitten, maar men kleine uitjes 1x per week in mn knor mis ik enorm, gewoon het gevoel ook dat het kan. :df:

nog ff volhouden dus :bag: (ziet nu net aan de overkant net 2 mooie e36 BMW's achter elkaar rijden/gassen :D )

JP

Bericht door JP » 01 mei 2011, 17:19

Gaat alweer langzaam de goede kant op.....super :thumbup:

Maar ff onder 4 ogen, leuk die foto's van je voeten, maar ik had zeker toch wel foto's verwacht van die schaarsgeklede verpleegstertjes..... :wink: :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 mei 2011, 18:02

whaha :mrgreen: helaas die waren er niet, toen ik werd verplaatst zag ik bij een tussenstop wel een super mooie hulp in de huishouding daaro...ook in zo'n soort uniform....en de andere schoonmaakdame elders daaro was ook al zo'n super mooie meid.
maar de verpleegsters...euh...zeg maar euh normaal? (netjes gezegd :wink: )
was helaas niet goed genoeg in staat om lekker rond te dartelen daar :mrgreen:
dus heb niet veul gezien...zal maandag ff beter opletten :angel:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 02 mei 2011, 11:44

Als ik het zo tussen de regels doorlees heb je meer last van je voet die niet in het gips zit dan andersom :D

Goed om te lezen dat het beetje bij beetje beter gaat, rustig aan blijven doen en voor je het weet zit het er op :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 02 mei 2011, 11:53

GTRene schreef:
owja, bleek ook en paar dagen geleden dat ik allergisch ben voor 1 medicijn er van, voelde al iets (na 10 dagen dat spul) en de dag daarna echt van ondr tot hoog in de nek helemaal onder de rode stippen/bulten/vlekken :shocking: damn...
trekt nu langzaam weg gelukkig, maar je ziet het nog goed, dus maar ff Apotheek gebeld, had wel zoiets als mogelijk gelezen bij de Amoxicilline of zoiets...maar had die morgen net de laatste toch genomen.
Bleek dus die te zijn, papiertje weer ff uit de bak gevist en daar stond het ook.
stond

Vaak: huiduislag en jeuk meestal 5 tot 11 dagen na het begin van de therapie :shithappens:

dus die bijwerking had ik ook, had niet verwacht dat zoiets dan pas ineens de kop op steekt...ziet er niet uit, zo goed als alles, behalve gezicht en boven op handen en bij men rene junior niet :mrgreen: maar voor de rest bijna alles, en de rug echt niet normaal, Red Devil :mrgreen:
Is Rene junior niet te klein voor bulten :roflol: :roflol: :angel:
Je bent er nog goed afgekomen, had veel slechter af kunnen lopen.
Volgende keer gewoon een vakman bellen Rene, bespaart je een hoop ellende.
Beterschap iig.

GTRene

Bericht door GTRene » 02 mei 2011, 13:40

zo is dat ook, maja je moet er wel het geld voor hebben liggen voor de vakman in mijn situatie :wink: , vandaar het meeste zelf doen, maar dat gaat weer wat veranderen...
vanaf nu zorg ik dat ik bv vakmensen kan vinden als kleine zelfstandigen die nog te betalen zijn , dat geld dan voor alles wat hoger is dan 1 deel van de ladder :mrgreen:
En zo'n vakmannetje is ook al bezig met men huis, nwe windveren en straks alle erker daakjes anders...zijn allemaal niet zo euh...goed/mooi meer...vandaaro 8)
kost wat, maja moest nu eindelijk na vele jaren te hebben opgeschoven, en woon er nog steeds...tja dus moest het maar eens :forum:

had nog mazzel dat ik verder niet wat lastige zaken er bij kreeg waardoor ik bv mezelf helemaal niet meer kon redden in men uppie, wat dat betrefd nog mazzel.

Zo, net naar het ziekenhuis geweest en oude spalk/gips eraf...
hechtingen eruit en zag er "goed" uit...ja wond is nog niet geheel dicht maar dat dient als af-voertje ofzo?
anyway toen foto's maken en daarna de dokter nakijken de foto's e.d.
hij zegt, zo op het oog ziet het er goed uit, maar vaak komen de problemen pas na een langere tijd met de connecties e.d. magoed, vooralsnog ziet het er goed uit en mag "al" na 4 weken weer rustig aan belasten, dan gaat het gips eraf en krijg ik wat tips en things to do mee qua bewegen denk ik...
0p 31-05 moet ik er weer heen en gaat men gips eraf en nwe foto's e.d.

Nu mooi gips, mocht kiezen :mrgreen:

Tadaaa

Afbeelding

Afbeelding

:roflol: vond ik wel cool :turtle:

Rupie

Bericht door Rupie » 02 mei 2011, 13:51

Ik vind het wel een beetje een wijvenprintje Rene :jenna:

GTRene

Bericht door GTRene » 02 mei 2011, 14:08

joehoe :banaan: :wink:

onderweg naar buiten (men zwager drukte me in zo'n karretje door het ziekenhuis) zag ik een jonge moeder haar zoon aanstoten van kijk das gaaf :mrgreen:
dacht ff kijken of ze dat been/gips bedoelden, toen ik er naast reed draaide hij zich om, om goed te kijken hij keek zo van 8) cool :nerd: dus ik van, cool he...hij knikte :D

Xave30

Bericht door Xave30 » 02 mei 2011, 14:09

Nee man. Camo-motief. 8) Maar geen missies meer voor jou je Rene. Rust en nog eens rust.

Luco

Bericht door Luco » 02 mei 2011, 14:10

Rene, je bent vergeten achter de radiator te sauzen :mrgreen:

Xave30

Bericht door Xave30 » 02 mei 2011, 14:12

lol

GTRene

Bericht door GTRene » 02 mei 2011, 15:21

:mrgreen:

zijn kolom radiatoren en ik moest wat bezuinigen op stookkosten, dus overal door het huis het nwe type radiator folie op de radiatoren (paneel) geplakt...werkt mooi dat spul, echter bij die kolom radiatoren kon dat niet, en dus zit er ouderwetse radiator folie op de muur, sinds een paar maand :D

eneuh sauzen heb ik voor het laatst gedaan toen ik het huis begin 2000 kocht :bag:
jaren daarna en na wat pech dingen steeds iets minder,
go Rene energie,
maar als ik 1x die te pakken heb ga ik ook door op zo'n dag, met de laatste keer dan een tegen valler met de nadruk op vallen :'( :mrgreen:

moet boven eigenlijk ook eens overal van dat super dikke isolatie behang plakken, scheelt ook weer stookkosten, nu zit op die muren alleen laagje sauz...en dus in winter een soort koude kachel boven.
magoed krijg ook nog over een paar maand muur isolatie om dingen nog beter te maken, ook om stookkosten wat lager uit te laten komen met men bejaarde temperaturen de hele dag (woonkamer) :nerd:

dus duur jaar :bag: gelukkig krijg ik wat ongevraagd sponsorgeld in need ( vind ik wel wat moeilijk aan te nemen, magoed soms moet je wat en ben er dan ook zeer blij mee), denk dat men eigen risico wat ik voor het eerst eens op iets van 600 (max?) heb laten zetten (ipv minimaal)
ook wel er door gaat van men zieken verzekering :forum:

achja, ff de lotto of staatsloterij winnen en we kunnen weer :idea:
heb ik hopelijk voorlopig ook geen extra kosten meer :mrgreen:

Joopieboy

Bericht door Joopieboy » 02 mei 2011, 20:19

Nog genoeg te doen dus daar, ach zo sponser je de lokale klusjesmannen ook weer eens haha.
En je benen/voeten zien er lekker uit zeg, en stoer gips heb je nu zeg. :mrgreen:

Sterkte er nog mee!

Plaats reactie