marcokers schreef:Zoo... zoals ik al zei... ander draadje - ontopic
Hoe is t met je been? En moet je straks daarvoor nog de revalidatie in?
Hoi Marco, het gaat redelijk goed thx
je voelt het natuurlijk nog wel, en laatst viel ik bijna van de trap

(geen ladder) naar boven, stond net op de 2d tree en raakte uit balans (nog wat gammel soms) dacht euh...of laten vallen met kop tegen deurpost (no way al genoeg op men kop gehad) of toch opvangen met de botuitstekende en gescheurde enkelbanden voet...
Gelukkig voelt die heel goed (al ist niet fijn

) en ving op met de hak en toen arm met kruk naar deurpost dus en en...later merkte ik dat het dunne gips wat ik niet belasten mag gebroken was precies rond de hak

maar loop er toch niet mee en verder "geen" last...
moet maandag toch weer naar ziekenhuis, gips eraf en wondcheck dan foto's weer en naar zo'n dokter en weer ander gips...
hier men pootjes op dag 4 op 18-04 int ziekenhuis de 1 int gips en de ander in rek verband...de andere schaafwonden trokken al aardig weg.
die dag moest het rekverband er af...(mooi klote minder steun op die zwaar gekneusde linkerpoot)
en das men "goede" auw voet waar ik mee mag huppelen...
hij was nog goed paars/zwart...andere kant e.d. net zo zwart/paars, en allemaal opgezwollen natuurlijk.
hier op 20 naar 21-04 (ongelukje op 15-04)
en hier smorgens 21-04 je ziet men teentjes op links zijn nog steeds blauw
das de de voet (ook auw) waar ik op mag steunen

)
dus best vermoeiend in huis in men uppie, magoed beter dan in het ziekenhuis liggen
wel snel moe nog, maar zal wel beter gaan, gelukkig van de meeste medicijnen nu af, alleen nog tig dagen? zo'n anti trombose spuitje...maar weet niet hoelang ik dat nog doe, heb hekel aan spuiten gedoe...
maja je mot wat.
Verder is de voet (de zwaar gekneusde) niet paars meer, bijna weer oke, nog wel wat pijnlijk soms en niet optimaal steun nog natuurlijk, magoed, gaat de goede kant op.
Wil ook geen therapie, men rechtervoet voelt zeer goed aan, hoop ook dat het zo is

het voelt alsof ik wellicht al over 4 weken weer zondr gips e.d. mag...maja ze zeiden al met al minimaal 8 weken niet belasten

wellicht heb ik "mazzel"
benieuwd wat ze maandag zeggen en hoe het onder het halve gips eruit ziet, kunnen ze het meteen cleanen en ff krabben
owja, bleek ook en paar dagen geleden dat ik allergisch ben voor 1 medicijn er van, voelde al iets (na 10 dagen dat spul) en de dag daarna echt van ondr tot hoog in de nek helemaal onder de rode stippen/bulten/vlekken

damn...
trekt nu langzaam weg gelukkig, maar je ziet het nog goed, dus maar ff Apotheek gebeld, had wel zoiets als mogelijk gelezen bij de Amoxicilline of zoiets...maar had die morgen net de laatste toch genomen.
Bleek dus die te zijn, papiertje weer ff uit de bak gevist en daar stond het ook.
stond
Vaak: huiduislag en jeuk meestal 5 tot 11 dagen na het begin van de therapie
dus die bijwerking had ik ook, had niet verwacht dat zoiets dan pas ineens de kop op steekt...ziet er niet uit, zo goed als alles, behalve gezicht en boven op handen en bij men rene junior niet

maar voor de rest bijna alles, en de rug echt niet normaal, Red Devil