Bedankt Reind & Rene
Er hebben ondertussen al heel wat uurtjes in de auto gezeten en het is erg fijn om daar complimenten over te ontvangen! Ook op trackdays worden er regelmatig positieve opmerkingen gemaakt
Had nog een klein verslagje van vorig jaar gemaakt, alleen nog niet hier gepost, dus bij deze:
Vorig jaar veel plezier beleefd aan de Golf met een circuittraining in Lelystad en 4 trackdays op Assen & Zolder. De auto heeft zich perfect gehouden en wil alleen maar meer. De R888s waren een goede aankoop en heb m'n tijden ook flink kunnen verbeteren. Ondanks dat dit er de eerste keer op Zolder niet uit kwam, heb ik ze toch leren gebruiken en geven ze ook vertrouwen. Er valt voor mij echter nog heel wat te verbeteren om de auto nog sneller rond te kunnen laten gaan. Volgend jaar ga ik me richten op hogere bochtensnelheden en leren het onderstel af te stellen om er meer uit te kunnen halen.
Rond de Kerst ben ik bezig geweest met de achteras. Deze stond scheef onder de auto.
Twee andere assen aangeschaft waarvan er 1 minder toespoor had en de andere helemaal krom was.
Het idee was om gelijk voor + achteras, subframe etc te laten stralen coaten zodat het er weer fris uit zag en meteen te voorzien van Powerflex. Dit heb ik uiteindelijk uitgesteld omdat ik op dit moment aan het kijken ben voor een andere daily (die trailer + Golf mag trekken

)
Verder zijn er nog wat kleine zaken die aan de Golf worden aangepast en dan mag hij eind maart weer voor de APK. Ik heb in ieder geval enorm zin om er weer het circuit mee op te gaan!