Dag begon goed,eerst nog even gewerkt,auto nog even gewassen(met dit soort dingen moet hij schoon zijn)en toen hup met gierende wielen naar harderwijk.
F*cking druk natuurlijk...iets met dolfijnen ofzo

Zo eerst maar even melden bij de balie dat ik er ben.....''goedemiddag ik kom voor een rollerbank uitdraai met PON samen''ik zie gelijk paniek in zijn ogen....
''sorry maar we hebben de afspraak nooit bevestigd gekregen van PON dus hij is nu in gebruik door die vrachtwagen''

Dus ik maar even PON gebeld(ik was licht geirriteerd op dat moment)''sorry Dhr ****** is aan het lunsen..''
Ik heb die dame maar vriendelijk gevraagd of hij dan zijn bammetjes even wil weg leggen om mij te woord te staan.
Op dat moment kom er een DIKKE A4 in ABT uitvoerin aangereden,telefoon gesprek afgebroken en naar de mannen toe gegaan.
''goedemiddag het gaat niet door hoor u kan terug naar PON''
Verbaasde gezichten

De (zeer vriendelijke)man ging gelijk naar binnen en 5 minuten laten werd de vrachtwagen eraf gehaald.

Toen hebben ze eerst mijn auto uitgelezen en wat bleek!!!de software moest ge-update worden.
Hij ging gelijk aan de telefoon met ABT(hij is de hoofd inkoper tuning,en die andere man was de ''opper-tuner''van PON)
Ze gingen eerst mijn auto weer stdaard maken(een uur)en toen de nieuwe software erin zetten(ruim een uur)
dit alle terwijl de man steeds met ABT aan het bellen was.
Eindelijk na lang wachten mocht ik eerst een stukje rijden!!!en gelijk WAT EEN VERSCHIL!

Dus nu eindelijk ging ze op de rollerbank....eerste run 301 pk aan de motor!YES!
2de run zelfde resultaat,weer een hoop gebel met ABT en nog wat verder prutsen aan de computer van de auto,auto laten koelen en toen nog een run........mijn hart zat in mijn keel,wat een spanning!!!
Zo dat was het
:
.....312pk!!!!!!!!!

Terug weg naar huis...what can i say....me bek valt open
ZELFS mijn vriendin zei:nu heb je echt een snelle auto,vanochtend nog niet......''!
Dus bij dees:PON onwijs bedankt voor het professioneel oplossen van mijn probleem.
En naar mijn delaert