Zie dat mijn topic weer een schop heeft gekregen dus zal maar even een kleine update plaatsen. Ik heb al een tijdje geen updates meer geplaatst omdat er ook niets meer is gedaan aan de Mini sinds de laatste update. Dit komt door de aankoop van een nieuw huis (NLD) en meteen daarna ben ik voor mijn werk naar Parijs verhuist. Hier woon ik nog tot a.s. vrijdag.
Zoals Erik ook al schrijft heb ik er ook nog een projectje naast tegegnwoordig. Iets met het missen van je eerste auto. Een Peugeot 106 Rallye S1 uit 1995 met de volgende mods:
- Verbreedde steelies 14” (6,5j)
- Yokohama A048, 195/50/14 (ben niet echt onder de indruk en te breed voor deze auto)
- TU5J4 (S16) blok en inlaat
- TU5JP4 kop, volledige revisie
- 106 GTI versnellingsbak (H5)
- BMC-CDA luchtfiltersysteem
- Pugsport Group N volledig uitlaatsysteem
- 4-2-1 uitlaatspruitstuk
Nog te doen:
- Remblokken (DS2500)
- Onderstel (Bilstein)
- Remap (midden november gepland)
Optisch:
- Niets!
Een paar foto’s:
Dan weer terug naar de Mini. Zodra ik weer terug ben uit Parijs begin ik er weer mee. Heb nog steeds het idee dit een project een keer af te maken. Dan volgen ook weer foto’s en updates. De Mini staat iig op zijn wielen en de motor ligt er super in. Mooie basis om nu echt een keer af te maken dus.
Projectmanagement ga ik uitbesteden aan Kasteel denk ik, komt het toch nog goed. En Bart,
no is not an option.
@ Roy, ik doe het project volledig zelfbouw en het wordt geen Yamaha R1 middenmotor meer, maar een project met Honda B16A motor. Als je het project een keer wil zien ben je welkom in Arnhem. Dit geldt trouwens voor iedereen die het leuk vind om eens te komen kijken.