Allrad ALPINA B3 BiTurbo, 20 stuks gemaakt
-
Re: ALPINA B3 BiTurbo Allrad Switchtronic (pics pag 7)
Mooie bak zeg!! alleen vind ik die banden een maatje te breed voor de velgen...
Beetje ballon-effect krijg je zo..
Beetje ballon-effect krijg je zo..
- Macboy
Alleen Chris, heeft je vader helaas qua leder in mijn ogen niet het mooiste Alpina stuur 
Jouw vader heeft het standaard Alpina sport lederlenkrad. Daarnaast heb je dus:
1AL1 Lenkrad Ausführung in ALPINA LAVALINA 390,00 EUR
1AL2 Lenkrad Ausführung in ALPINA LAVALINA Sonderdesign 420,00 EUR
1AL3 Lenkrad Ausführung in ALPINA LAVALINA Bi-Colour 490,00 EUR

Jouw vader heeft het standaard Alpina sport lederlenkrad. Daarnaast heb je dus:
1AL1 Lenkrad Ausführung in ALPINA LAVALINA 390,00 EUR
1AL2 Lenkrad Ausführung in ALPINA LAVALINA Sonderdesign 420,00 EUR
1AL3 Lenkrad Ausführung in ALPINA LAVALINA Bi-Colour 490,00 EUR
-
- Auto: X5 M F85
Heel mooi, is het lange wachten wel waard geweest!
- Niels v D
Mooie combo zo met dat blauwwitte leder en die pianolak.Macboy schreef:
- Chris van S.
@Macboy, inderdaad. Zoals jij het omschrijft is het inderdaad niet het mooiste stuurwiel.
Gister begon mn vader er ook over. Hij vind het jammer dat de groen/blauwe sticksels niet in het stuurwiel zitten. Die zaten namelijk wel in het stuurwiel van de B3s. Zoals eerder aangegeven zit er volgens mijn vader een "PP" stuurwiel in de pijpleiding van ALPINA. Zelf heb ik het nog niet gezien maar als het netjes zal staan best kans dat het ALPINA "PP" stuurwiel erin komt.
Moet zeggen dat tijdens het uitzoeken van de juiste interieur combi niet echt goed begeleiding door Interstate is geweest. Ondanks dat we ons best hebben gedaan om een zo goed mogelijke combi te maken is het stuurwiel er doorheen geslipt.... Waarschijnlijk ook wel omdat je echt HEEL VEEL keuze hebt. Zegmaar door de bomen het bos niet meer zien
We hebben bewust voor de 18" wielen gekozen omdat mn vader niet zeker wist of hij de 19" van de demo auto comfortabel genoeg vond icm allrad. Nu hebben we de keuze nog of deze de zomerwielen blijven, of dat ze later de winterwielen gaan worden en nieuwe 19" de zomerwielen. Tsja....luxe probleem....
Gister begon mn vader er ook over. Hij vind het jammer dat de groen/blauwe sticksels niet in het stuurwiel zitten. Die zaten namelijk wel in het stuurwiel van de B3s. Zoals eerder aangegeven zit er volgens mijn vader een "PP" stuurwiel in de pijpleiding van ALPINA. Zelf heb ik het nog niet gezien maar als het netjes zal staan best kans dat het ALPINA "PP" stuurwiel erin komt.
Moet zeggen dat tijdens het uitzoeken van de juiste interieur combi niet echt goed begeleiding door Interstate is geweest. Ondanks dat we ons best hebben gedaan om een zo goed mogelijke combi te maken is het stuurwiel er doorheen geslipt.... Waarschijnlijk ook wel omdat je echt HEEL VEEL keuze hebt. Zegmaar door de bomen het bos niet meer zien

We hebben bewust voor de 18" wielen gekozen omdat mn vader niet zeker wist of hij de 19" van de demo auto comfortabel genoeg vond icm allrad. Nu hebben we de keuze nog of deze de zomerwielen blijven, of dat ze later de winterwielen gaan worden en nieuwe 19" de zomerwielen. Tsja....luxe probleem....

- Chris van S.
Het heeft dus 5 dagen geduurd en nu staat de auto al op autogespot.nl
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009170113" onclick="window.open(this.href);return false;
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009170113" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niels v D
Die eerste foto is wel mooi..
Ik zou even aan die fotograaf (fotograafje waarschijnlijk) vragen of ie die in Hi-res heeft.
Ik zou even aan die fotograaf (fotograafje waarschijnlijk) vragen of ie die in Hi-res heeft.
- Adje ///M3
Dikke bak hoor!
Het wachten wordt dan eindelijk dik beloond.
Ennuh je bent trouwens al gespot:
Het wachten wordt dan eindelijk dik beloond.
Ennuh je bent trouwens al gespot:
- Chris van S.
Die "spotter" van autogespot hing letterlijk uit het raam om een foto te maken.
Echt ongelovelijk. ...
Echt ongelovelijk. ...
- Arthur
- Auto: Nr.51
Echt een mooie kar 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Zo maak ik die foto's voor de shoots ookXR5Turbo schreef:Die "spotter" van autogespot hing letterlijk uit het raam om een foto te maken.
Echt ongelovelijk. ...

-
Schittered Chris. Wat een mooie interieur combo ook 
EDIT: Weet je de grootte van de remschijven Chris?

EDIT: Weet je de grootte van de remschijven Chris?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Prachtige kar, prachtige kleur ook.............................vooral met de zon er op...........
Klein minpuntje, val me nu pas op bij het shot recht van voren; de lijn tussen motorkap thv de koplampen en de overgang naar het spatscherm loopt niet mooi strak. Er zit een raar bochtje in en dan krijg je een hoek erin, althans zo lijkt het, misschien gezichtsbedrog? Ik hoop het.........................

Klein minpuntje, val me nu pas op bij het shot recht van voren; de lijn tussen motorkap thv de koplampen en de overgang naar het spatscherm loopt niet mooi strak. Er zit een raar bochtje in en dan krijg je een hoek erin, althans zo lijkt het, misschien gezichtsbedrog? Ik hoop het.........................
- RVV
Arthur schreef:Echt een mooie kar
plus 1.
-
Erg mooie foto's en moet zeggen dat ik de 18 inch wielen mooi, bescheiden vind staan.
- Chris van S.
Erg leuk om al jullie positieve reacties te lezen.
@MN;
@Xave30: Goede vraag, weet ik nog niet. Zoek ik even uit. Heb een PDF File uitgebeeld wat precies ALPINA is aan de auto en wat niet.
@Romo: Is gezichtsbedrog.

@MN;

@Xave30: Goede vraag, weet ik nog niet. Zoek ik even uit. Heb een PDF File uitgebeeld wat precies ALPINA is aan de auto en wat niet.
@Romo: Is gezichtsbedrog.

-
Gefeliciteerd met jullie nieuwe bolide.
Hij is prachtig Chris, en je foto`s ook
(vooral dat kenteken zo netjes weg geshopt
)
Veel plezier en veilige km ermee !!
Eveline
Hij is prachtig Chris, en je foto`s ook

Veel plezier en veilige km ermee !!
Eveline
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik wist 't wel: typeaanduiding eraf en achterspoiler eraf + dat Alpina in de voorspoiler ook weg: 'Sleeper'
Nu vind ik 't allemaal wat té, niet proportioneel top en hij staat te hoog op z'n poten, ik snap waarom.
Neh z'n stance van (rechts) achter vind ik nou niet bepaald mooi, eerlijk gezegd. Maar als sleeper en met die motor een topper natuurlijk. Succes ermee nogmaals.

Nu vind ik 't allemaal wat té, niet proportioneel top en hij staat te hoog op z'n poten, ik snap waarom.
Neh z'n stance van (rechts) achter vind ik nou niet bepaald mooi, eerlijk gezegd. Maar als sleeper en met die motor een topper natuurlijk. Succes ermee nogmaals.

-
Eens met Robin,
De combinatie van facelift achterlichten, achterklep met spoiler en hele lappen tekst maken de achterkant erg rommelig.
Maar goed, ieder zijn smaak, voor de rest echt een pracht auto.
De combinatie van facelift achterlichten, achterklep met spoiler en hele lappen tekst maken de achterkant erg rommelig.
Maar goed, ieder zijn smaak, voor de rest echt een pracht auto.
-
Anyone who knows what it is will spot it from a mile away without even looking at the badges. So if you keep them there they'll be for the benefit of disturbed AG children with camera's only.
Voor de rest echt een fantastisch apparaat!
Voor de rest echt een fantastisch apparaat!
- Snipe
Ik vind die voorspoiler wel cool, hoort erbij op een Alpina.Robin schreef:Ik wist 't wel: typeaanduiding eraf en achterspoiler eraf + dat Alpina in de voorspoiler ook weg: 'Sleeper'![]()
Die type-aanduiding met oudtestamentische omvang op de kofferklep ben ik ook niet kapot van.
- Downforce Hans
Die gasten die de foto`s nemen staan volgens mij overal.Robin schreef:Ik wist 't wel: typeaanduiding eraf en achterspoiler eraf + dat Alpina in de voorspoiler ook weg: 'Sleeper'![]()
Ik had mijn auto 1 dag en ze hadden al foto`s voor mijn bedrijf en in het centrum van schiedam genomen.
Verder ben ik het helemaal met Robin eens.
Ik moet ook zeggen dat ik alle heisa om de auto niet echt begrijp.
Als je geen auto liefhebber bent dan zie je volgens mij helemaal niets speciaals aan de auto.
Gewoon een groene bmw, niks meer niks minder.
Grtz, Hans
P.s. ik rij ook BMW

- Snipe
Aangezien het hier over een Alpina gaat, kun je beter zeggen dat jij wél BMW rijdt dan dat jij óók BMW rijdt 8)Downforce Hans schreef: P.s. ik rij ook BMW
- Chris van S.
Precies 1 van de redenen waarom senior deze heeft gekozen. De klanten zien niet dat je met 360pk onderweg bent als je bij hun op bezoek komt.Downforce Hans schreef: Als je geen auto liefhebber bent dan zie je volgens mij helemaal niets speciaals aan de auto.
Gewoon een groene bmw, niks meer niks minder.

@snipe: Neem maar van mij aan hij rijd OOK BMW

Hint: de B3 is de daily.....
Laatst gewijzigd door Chris van S. op 02 jun 2009, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
Dan is het weer niet logisch dat hij dat megavervolgverhaal op de kofferklep heeft laten zitten.