Goed verhaal Rico.
Lars911 schreef:
Aan diesels en hybrides doet Ferrari dan wel niet, maar die maken ook erruug grote fouten met auto's als de California, 575 Superamerica etc etc. Daar zijn de woorden commercieel en marketing op uitgevonden volgens mij...
Nou maar hopen dat mijn 2e favo-merk Lamborghini niet al te ver meegaat in de VAG...
Met alle respect wat zijn de erg grote fouten die(buiten de Marketing) Ferrari maakt met 'n 460Pk hoogtoerige V8
benzinemotor die een middenmotor achter de vooras heeft en elke <GT3 ook op bochten 't snot voor de ogen rijdt? wat is er mis met een 575 Superamerica(buiten de vormgeving, maar dan kun je de Cayenne en de Cayman en Panamera ook wel bij 't grofvuil zetten imo), een dikke V12 en superprestaties.
Dat is toch niet(nooit) vergelijkbaar met het dieselverhaal waar Porsche(terecht of onterecht) mee bezig is?
Ik vind Lambo ook skitterend, maar de mystiek en historie:Ferrari.
Ik zie het zo:Ik vind BMW een geinig merk, maar eigenlijk bekoren me alleen de M's en een135i/ 335i ofzo me, de rest kan me eigenlijk gestolen worden. Mercedes:SL65 AMG Black series, bring it on, C63 idem, de rest, leuk voor iemand anders, Audi: RS4, S5, R8 V10, top! De rest:lamaar.
Porsche:GT3/GT2 de rest lamaar.
Ferrari:Ook een California schop ik niet van m'n erf af, is toch ook ZEKER 'n 'droomauto' voor velen(al ben ik geen echte cabrio/roadsterman)
Wat Rico dus zegt, Porsche wurmt zich lekker tussen Audi/BMW/Merc/Lexus....
@Hylke rij maar eens proef in een 997S mK1 en voel en huiver het speedboateffect en pak daarna Sjoerd's GT3
Dan spaar ik wel door voor 'n GT3 bij wijze van.