Metchu moet bed time stories gaan schrijven voor autoliefhebbers

luco hornsveld schreef:Nadat deze week voor mij minder is begonnen (carter gescheurd met over de curbs gaan) gaat deze week hopelijk fantastisch eindigen.
Ik ga aankomend weekend mijn eerste dsc race rijden (startnummer 434)
Met een 130i![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga dus ook mijn uiterste best doen
welke achterkantNa de pauze was het tijd voor FUN!!! Hier is duidelijk te zien dat René het een en ander vervangt aan de achterkant!
Precies Mark, op het moment dat hij hem achteruit in die modder zette klonk er een Terminator-achtige stem... "Sniff my Diff"Mark Nauta schreef:Volgens mij dacht ie dat die modder gesmolten Snickers waren AndréMichel P schreef:LOL waarom denk je dat die 130i zo diep in de modder stondAndre schreef:Gaat die hazze ook nog rijden of zit ie alleen maar te eten.![]()
.
En dan zeggen ze dat de achterkant van een eiser lelijk isGTRene schreef:Super verhalen weerlache man
geniaal de tekst bij deze dubbelfoto![]()
welke achterkantNa de pauze was het tijd voor FUN!!! Hier is duidelijk te zien dat René het een en ander vervangt aan de achterkant!
Aleen zie je je geld niet meer terug!Aad Hoogendoorn schreef:Ljkt wel een spaarvarken
Die van fortis zeker, nu weet je gelijk waarom die uit de handel is genomenAad Hoogendoorn schreef:Ljkt wel een spaarvarken
Icesave mistery opgelostindobesar schreef:Aleen zie je je geld niet meer terug!Aad Hoogendoorn schreef:Ljkt wel een spaarvarken
luco hornsveld schreef:Nadat deze week voor mij minder is begonnen (carter gescheurd met over de curbs gaan) gaat deze week hopelijk fantastisch eindigen.
Ik ga aankomend weekend mijn eerste dsc race rijden (startnummer 434)
Met een 130i![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga dus ook mijn uiterste best doen
Weet je wel zeker dat je dat wilt weten?BrianV schreef: Weet ik gelijk hoe Luco in real life der uit ziet
whahaah lol verloopAad Hoogendoorn schreef:Zo beter gekleed , kon echt niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten