Andre schreef:Arthur als ik hulp veren van een john deere heb kunnen bemachtigen dan mag je mee.

Andre schreef:Arthur als ik hulp veren van een john deere heb kunnen bemachtigen dan mag je mee.
Die moet niet zeuren, die komt ook maar 1x in het jaar... IK ben er veel vaker met video's wat dat betreft. Video is nog bezig met verwerken ... rustig maar hoor... trouwens, jij staat er toch niet opAndre schreef:Metchu sinterklaas vindt het allemaal wel een beetje lang duren.
Hmm, daar ga ik je aan houden...maar voor 5 okt: raincheck? Ben 5 oktober op zandvoort: A1GP weekend.Johan Hutting schreef:
Als je Peter nou even overhaalt je naar de ring te taxien 5 oktober reserveer ik een stoel in de MX voor jullie
Kan uiteraard ook een andere keerAyrton Jenna schreef:Hmm, daar ga ik je aan houden...maar voor 5 okt: raincheck? Ben 5 oktober op zandvoort: A1GP weekend.Johan Hutting schreef:
Als je Peter nou even overhaalt je naar de ring te taxien 5 oktober reserveer ik een stoel in de MX voor jullie
Dit gaat helemaal nergens over, het is alsof je zelf langs de kant staat, geniale kwaliteitFemme schreef:Hier is een filmpje van Nederlanders die voorbijkwamen in Brunchen tussen circa 15.45 en 16.45u:
http://arethusa.tweakers.net/~femme/vid ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn bijrijdersstoel leent zich daar graag voorFemme schreef:Gemaakt met een Sony PWM-EX1 (professioneel 1080p apparaat). De kwaliteit kan nog wel beter maar voor het web zit je helaas vast aan relatief lage bitrates om de bestandsgrootte redelijk te houden (is nu al 93MB).
De volgende keer zou ik me wel eens willen opofferen om een serieus filmpje te maken.
Probleem is dan alleen dat ik zo misselijk wordt je me bij Breidscheid met vol kotszakje kunt afzettenAernoudt schreef:Mijn bijrijdersstoel leent zich daar graag voor
Ok, de volgende keer gaan we het beter aanpakkenMacboy schreef:Femme wat een geweldige beelden zeg woow subliem !! Gaaf ook dat je bijna iedereen op de film hebt. Jammer alleen dat ik niet met je mee was voor veel mooiere plaatsen langs de baan om te filmen. Brünchen is eigenlijk gewoon een kutplek
Hielke schreef: Panasonics met CCD sensoren moeten hier dan weer geen last van hebben (SD5, SD9). Toch wel een issue om je mee bezig te houden als je een moderne camera in een rijdende auto wilt plaatsen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten