Dexter schreef:Ik zie dat het hier ineens heel rustig is geworden!
Of dat nu zozeer komt door mijn bijdrages weet ik niet zo net en dat doet er ook niet toe.
Ben wel blij dat de emoties nu wat minder hoog oplopen en er inmiddels een flink aantal inhoudelijke zaken omtrent de 1-serie coupé zijn vastgesteld die er wél toe doen.
Da's beter dan al dat gefap.....
Het wachten is nu op de eerste proefrit met een 135i coupé om te zien of de auto de verwachtingen waar maakt of niet.
En dan nog even dit:
Vanochtend buksessie bij de Beier.. Robin Adje en ik dus.. boel bladiebla
Mooi ding toch wel die 1 serie daar,, zegt Robin wijzend op een 120d.. Verrek da's mijn ex zegt die..
En die van mij staat er met de kont tegen aan LOL
Het lijkt er wel op of jullie het over je ex-vriendjes hadden in plaats van over auto's Rico! Stelletje propellorhomo's! :twisted:

Dex.. rust in de tent is ook beter..
Want het gaat ook alleen nog maar over emotie.. gisteren dus nog even in die 130i van Andre gereden en die auto verdiend het gewoon niet om zo bekritiseerd te worden..en alleen maar om de looks en stomme afschrijvingsverhalen.
Met de 135i coupe lijkt nu gewoon weer hetzelfde te gebeuren, Dat is jammer.
Ik sta redelijk neutraal tegen over die 135i coupe.. na het ritje.. en mijn M3 ervaring kom ik tot de conclussie dat die turbo helemaal niet nodig is in de 1 serie coupe. Ook al is dat een fijne motor. die 3 liter atmo is dat ook en bied al plenty of power.
Ik ben momenteel 3 dagen de M3 kwijt (bumpertje word gespoten na akevietje op de CBR07) ik stel me even voor dat ik hem defenitief kwijt ben.. en om eerlijk te zijn geeft me dat een kutgevoel.. serieus..
Ik ben er nog niet aan toe om de M3 weg te doen.. ik heb nog teveel met die auto.. Mischien over een jaar anders. Maar voorlopig dus niet..
Alle ontwikkelingen omtrend de 135i coupe volg ik met plezier. Waarom omdat het ook een beetje de toekomst is (daarmee bedoel ik dat de kans dat ik in de toekomst een 1 serie coupe koop gewoon aanwezig is ook al is dat pas over 5 jaar bij wijze van) en omdat het me gewoon aanspreekt.. daarom kan ik soms wel een beetje fel worden over al die in mijn ogen onterechte kritieken op die 1 coupe die alleen nog maar lijken te gaan over randzaken zoals een daklijntje en doorgezakte dorpelstijl. Als ik naar die foto's van die witte kijk met de CSL velgen dan kan ik toch niks anders concluderen dat er gewoon een mooie dikke wagen staat. Iemand die na het zien van die foto blijft volharden dat het allemaal maar lelijk is en nooit wat word is ook niet meer objectief imho.
Natuurlijk vind Rob en enkele anderen leuk om te jennen.. kan er ook wel tegen want het blijft nog echt wel leuk. maar zowel het pro als contrakamp moeten het wel een beetje helder blijven zien.. want ook de tegenhangers laten zich een beetje overmannen door hun eigen emoties, waardoor het maar knap lastig is om een beetje helder te denken en vooral te redeneren.