Hebben wij nog een 155 staan met 2.8 TGV motor, dubbele standkachel enz enz enz

Ah, OK, dus het is een Transit blok?! Ik vroeg het me gewoon af.allen schreef:Joost, de tijd zal het leren, maar een blok dat normaal z'n dienst doet in een Transit geloof ik verder wel. Alles staat en valt verder met goed of slecht onderhoud. Die paar sensoren geloof ik verder wel.
Ik was verder niet van plan om zelf aan de auto te rommelen, zolang ik tevreden ben met de dealer. Vrije tijd stop ik tegenwoordig liever in het gezin.
.
Geweldigallen schreef:Tja, dan heb je een gezin en moet je ineens serieus worden. Laten we maar gaan rekenen en iets kopen dat verstandig en verantwoord is. Een Transporter. Heeft iets meer dan een jaar feilloos z'n werk gedaan. Het blok had zo'n 35.000 kilometer gedraaid en was heerlijk soepel geworden. En toch ontstond er een probleempje.
Ik heb iets meer autohart over dan ik had durven dromen.
Duitse merken zijn mijn ding gewoon niet. Alles klopt tot in de puntjes. Geen knopje zit op de verkeerde plaats.
Uiteindelijk gezwicht voor iets dat al meer dan tien jaar in m'n hoofd zit.
Een meer dan mooi inruilaanbod gekregen, zeker als ik het vergelijk met welke collega dealer dan ook, en ik was overstag.
Sinds woensdag voel ik me king of the road. Machtige vormen van buiten, een robuust uiterlijk van binnen. Het contactslot aan de verkeerde kant en als je de machine wil starten, draai je de sleutel tegen de klok in. Het zicht door de kleine raampjes is fantastisch.
De hele bediening van de auto voelt mechanisch. Het schakelen, het sturen en het remmen. De motor hoor je echt werken. En dat zonder zo'n hypermodern nepgeluidje door je speakers.
De stoelen zitten verrassend goed, al komt dat denk ik omdat ik relatief klein ben. Echt grote mensen passen niet voor of achterin de auto, hebben we ervaren. Maar een auto koop je vooral voor jezelf.
Op het forum zie ik steeds meer mensen overstag gaan voor bijtellingsvriendelijke auto's. Ik begrijp ze volkomen. Alleen ben ik na een jaar verstandig rijden erachter dat het niet mijn ding zal zijn. Als echt autoliefhebber kan ik maar 1 ding zeggen: rijden mag een beetje extra geld kosten.
Gelukkig kan ik voor de eerste drie jaar de garantie aanspreken.![]()
Maar jij bent de enige echte nummero uno.....allen schreef:Tja, er zijn blijkbaar meer idioten op aarde dan ik had gedacht.
Frank280zx schreef:mag ik met mijn pc-hoofd versie ook mee
Nutkees schreef:Goed bezig!
wanneer gaan we een 4x4 rit organiseren!?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], De fiscalist, Djessey, Fabian, HarryC, Kadett en 1 gast