Ik heb voor 225, achter 255. Heb wel een setje 17-inch op de kop getikt vorige week die wel over de Movits past met een minimale spoorverbreder. Daar gaan semi's op denk ik. Dan 225 voor, 245 achter.
Maximaal vermogen wordt standaard afgegeven bij slechts 5500rpm en dat zal in dit geval niet veel anders zijn. Ga je werken met een paar scherpe nokken waardoor je het koppel wat je nu hebt bij 5500rpm verlegt richting de 7000rpm dan haal je met datzelfde koppel gewoon meer dan 300pk. Het zijn maar cijfers maar ik geloof direct dat deze Z3 er wel zin heeft. Daarnaast is het gewoon erg mooi ingebouwd, echt een hele mooie auto dezeKnot schreef:Hij kan prima toeren maken hoor, ik ben gestopt bij 7k door de klepstoters, maar als je er vaste in zet kan je nog wel hoger.
Ik ook, nog even nagedacht over ombouw naar een M-middenconsole, maar besloten dat toch niet te doen. Dan moet er iets op het dashboard en alle steunen etc die te krijgen waren zagen er niet uit of je krijgt sjonnie-style in je A-stijl..... Dit is een Focal-tweetersteun die via via aan me aangeboden werd toen ik vertelde wat ik zocht. Display pastte er precies in, perfect dusNiels schreef:Ik zou em graag I.p.v het klokje hebben in de midden console
Goed gevonden, nette oplossing zo!Fabian schreef:Dit is een Focal-tweetersteun
Helemaal naar mn zin, maar er blijft altijd te knutselen en verbeterenSteven N. schreef:Erg fraai Fabian, mooi oog voor detail met een originele look and feel. Zonder alcantara vind ik het ook niet raar ogen hoor.
Nu redelijk naar het zin allemaal?
Benieuwd naar een paar mooie foto's van het geheel, binnen en buiten
Dank, dat kan kloppen, die is van een collega denk ikMenrik schreef:Echt een vette QP, Fabian!
Ik dacht 'm laatst te zien rijden, maar daar zaten BBS'jes onder...
Gebruikers op dit forum: Alex, Berry1000RR, Bombadil, Fabian, Kadett, Mathieue30, maurizio, Murena, Semrush [Bot] en 11 gasten