Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
- GTRene
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
testwerk oid? lijkt of er plastic folie beschermspul op zit?
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Inderdaad, kenteken doet ook een Werkswagen vermoeden (?) , aloewel vroeger BB(Kreis Böblingen)-PW(Porsche Werke) xx en S(tuttgart) GO(?) wel eens gebruikt werden is 'ST'Steinfurt...GTRene schreef:testwerk oid? lijkt of er plastic folie beschermspul op zit?
?
Anyway , ik zat even op de configurator en eerlijk gezegd vind ik 'n Cayman GTS nog te 'braafjes' qua looks(en dat is 't dan ook), ik zou gaan voor deze combo theoretisch . De wielen worden wel donkerder door 't gejakker, en nogmaals vind ik de auto qua looks niet superstoer(jammer), ik denk dat het inderdaad the beste sportscar is money can buy van het moment, met 'nadeel' dat 't een tweezitter is dus einde verhaal voor mij

Wanneer komt ie Robert?
Zo dus. Klaar.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Verwachting is 2e - 3e week augustus
De bovenstaande Carrera S wielen vind ik niet heel fraai, in satijn uitvoering al beter, ik heb de Carrera Classics er onder, die maakt de kar IMHO het mooist, c.q. de wielkast is het best gevuld op het oog that is.
De Turbo is velg is wat ie is een Turbo S velg, ook te druk IMO, het sporttechnowiel is te grof en asymmetrisch voor links en rechts, dat vind ik persoonlijk niks.
Het karrenwiel staat het mooist. Aftermarket laat ik voor wat het is
De bovenstaande Carrera S wielen vind ik niet heel fraai, in satijn uitvoering al beter, ik heb de Carrera Classics er onder, die maakt de kar IMHO het mooist, c.q. de wielkast is het best gevuld op het oog that is.
De Turbo is velg is wat ie is een Turbo S velg, ook te druk IMO, het sporttechnowiel is te grof en asymmetrisch voor links en rechts, dat vind ik persoonlijk niks.
- WJ
Topromo schreef:Verwachting is 2e - 3e week augustus

- Tristan
Correctie: vind JIJ het mooist.romo schreef:

Ik vind ze veel te grof en te groot ogen voor de Cayman. Onder een 991 staan ze prima, maar dat is ook een flinke auto. Maar gaat erom dat JIJ ze het mooiste vind.

- Robin
Zoals gezegd beauty is in the eye of the beholder en dan vind ik dat karrenwiel ook wat te lomperig eerlijk gezegd:)
Dus zoals bovenstaand met die Carrera S wielen. FWIW.
Dus zoals bovenstaand met die Carrera S wielen. FWIW.
- GTRene
persoonlijk zou ik ook voor de carrera s wielen (prachtig) gaan, maar ieder z'n meug
alhoewel er ook wel wat leuke aftermarket velgen zijn en ongetwijfeld nog zullen komen.

alhoewel er ook wel wat leuke aftermarket velgen zijn en ongetwijfeld nog zullen komen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Mannen, voelt u zich vrij een kar naar uw smaak te configureren, vervolgens een handtekening onder het koopcontract te plaatsen
Dan gaan we binnenkort een Cayman ritje Friesland doen conform het 1M ritje....................ja daar heb ik wel zin in

Dan gaan we binnenkort een Cayman ritje Friesland doen conform het 1M ritje....................ja daar heb ik wel zin in

-
Het wiel onder de 'GT4' lijkt me ook wel erg mooi en stoerder te worden. Ik denk toch dat ik naar de SportTechno neig. Ondanks het verschil in links en rechts dan. 

- Robin
romo schreef:Mannen, voelt u zich vrij een kar naar uw smaak te configureren, vervolgens een handtekening onder het koopcontract te plaatsen![]()
Yeah!
Goed verhaal Robert! Gewoon doen hoe jij het ziet.Doh.
Maar je weet: bij de aanschaf van een bepaald(luxe)product en dit op 'n onlineforum melden geeft altijd reacties. Vertel mij wat:)
- tomgtr
Dat is snel zeg! Ben heel benieuwd. Als leuke ritjes nou eens wat meer in het westen ipv van het noorden/oosten van het land zouden plaats vinden...romo schreef:Verwachting is 2e - 3e week augustus
- GTRene
lijkt me wel een makkelijk wiel om schoon te houden.flieger schreef:Het wiel onder de 'GT4' lijkt me ook wel erg mooi en stoerder te worden. Ik denk toch dat ik naar de SportTechno neig. Ondanks het verschil in links en rechts dan.
- Robin
Ik denk dat Romo doelt op het wat meer vrij gas kunnen geven ipv vande ene 80 zone naar de andere file te worden geloodst?:)))tomgtr schreef:Dat is snel zeg! Ben heel benieuwd. Als leuke ritjes nou eens wat meer in het westen ipv van het noorden/oosten van het land zouden plaats vinden...romo schreef:Verwachting is 2e - 3e week augustus
Toen André en ik in 2001 ofzo bij Rijswijk in de e46 M3 proefreden was 'n terrein voor 'n Asielzoekercentrum ongeveer 't enige stukje vrijheid om even wat te kunnen gasgeven/spelen:)
@René, dát wilde ik ook posten serieus. Makkelijk schoon te houden glad wiel.
- romo
Daarvoor heb ik PCCB, nagenoeg vrij van remstof.................. 

- romo
tomgtr schreef:Dat is snel zeg! Ben heel benieuwd. Als leuke ritjes nou eens wat meer in het westen ipv van het noorden/oosten van het land zouden plaats vinden...romo schreef:Verwachting is 2e - 3e week augustus
De levering mid augustus is meer geluk dan wijsheid, de dealer had er een in de bestelling in dat tijdsframe, ik was echt net op tijd ter plaatse om de kar nog te kunnen configureren zoals ik hem wilde!
Een week later mailde ik of een upgrade van audio nog mogelijk was..............egh, nee de kar staat nu vast zoals besproken, wijzigen niet meer mogelijk.
Nu bestellen, over een jaar rijden schat ik in.
- tomgtr
romo schreef:tomgtr schreef:Dat is snel zeg! Ben heel benieuwd. Als leuke ritjes nou eens wat meer in het westen ipv van het noorden/oosten van het land zouden plaats vinden...romo schreef:Verwachting is 2e - 3e week augustus
De levering mid augustus is meer geluk dan wijsheid, de dealer had er een in de bestelling in dat tijdsframe, ik was echt net op tijd ter plaatse om de kar nog te kunnen configureren zoals ik hem wilde!
Een week later mailde ik of een upgrade van audio nog mogelijk was..............egh, nee de kar staat nu vast zoals besproken, wijzigen niet meer mogelijk.
Nu bestellen, over een jaar rijden schat ik in.
Dat zijn meer de levertijden die ik verwachte. Ok mooi man, geweldig. Heb zelff ooit 1,5 jaar op auto moeten wachten. Pff wat een kwelling.
- Robin
Neem dan 'n voorbeeld aan bijv. treinreizigerorganisatie ROVER: komt 'n trein 'n kwartier te laat, hangen ze al in de gordijnen en worden er Kamervragen gesteld!tomgtr schreef: Dat zijn meer de levertijden die ik verwachte. Ok mooi man, geweldig. Heb zelff ooit 1,5 jaar op auto moeten wachten. Pff wat een kwelling.

- tomgtr
Was de GTR. Was een beetje take it or leave it. X3 van m'n vrouw werd ook een half jaar naar achter geschoven. Dat pikte ik niet en in no time reden we met het show model van de dealer met 0 km op klok naar huis. Achteraf nog mooiere kleur ook 

- GTRene
- GTRene
nice, RUF 3800s

https://www.facebook.com/RUF.Automobile ... permPage=1" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/RUF.Automobile ... permPage=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
http://www.autogespot.nl/porsche-cayman ... 07/19#img1" onclick="window.open(this.href);return false;
Met spacers toch wel beter IMO, beetje iel bovenstaande
- GTRene
idd, die kan wel 2x 10 mm voor en 2x 15 mm achter gebruiken zo lijkt.
- GTRene
ook leuk>

http://auto.msn.com.cn/auto_internation ... 7778.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.msn.com.cn/auto_internation ... 7778.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
- Downforce Hans
Wat staat die spoiler er stom op zeg, ziet er niet uit.........
- romo
Daar ben ik het geheel mee eens.Downforce Hans schreef:Wat staat die spoiler er stom op zeg, ziet er niet uit.........