PB'tje...markk schreef:...
Vraag me wel af waar op de Veluwe jullie zijn geweest. Best leuke weggetjes...
...

PB'tje...markk schreef:...
Vraag me wel af waar op de Veluwe jullie zijn geweest. Best leuke weggetjes...
...
Met de M5 kon dat niet omdat we er maximaal 500 kilometer mee mochten rijden, maar komende week gaan we weer eens op zoek naar noordelijke locaties. Dus mocht je in beeld willen komen, dan adviseer ik je om langs de leukste wegen met een Friese vlag te gaan staan wapperenHielke schreef:Naar het noorden sturen met die testauto's.
Jazeker, je beschrijft een speedboat!MartijnGizmo schreef:Boten zijn meestal wit en voorzien van een tentje bovenop!
SpyderFerdi schreef: Ik zou die motorspeaker ook aan de buitenkant hangen, knapt ie van op.
Robin schreef:Ik was vanmiddag op aanraden van 'n Schiedammer bij naamgenoot maar dan anders en ik heb(serieus) nog steeds TWENTY TWENTY vision. dus er is meer dan BMW en 't heet die rotzooi uit Maranello.
marcel, we zijn allemaal communicatieve wezentjes, de één meer dan de ander , maar waar gaat 't over, at the end of the day?(hier ook)M@rcel schreef:Lol @ Soupnazi![]()
Gooit er weer eens een dvd van Seinfeld in..... colliding worlds...
Met het prijskaartje van één Aventador ben je er met zo'n WRC kar ook niet trouwens.The result is a car that reaches 100kph in around three seconds on all surfaces and can - in the right hands - power slide between the trees on a narrow gravel track under full control at 200kph-plus.
Gebruikers op dit forum: 2226cc, Majestic-12 [Bot], Sabberjoch en 3 gasten