Tuurlijk zijn er wel meer goeie auto s. Without any doubt.
Maar sommige auto s passen je gewoon goed. Ik geniet altijd heel erg van de wegligging van bmw s. En Romo heeft meegemaakt wat ik daar mee bedoel.
Ik geniet daar zoveel van.
Kan een ferrari, porsche 20 km harder door bocht dat zegt mij niet zoveel voor de openbare weg. Ik ben zelfs met de 1M naar 18inch terug gegaan puur om nog meer te genieten van de balans en wegligging van de auto. Ik hoef geen downforce met grote vleugels of ultieme grip met 325/30/19 banden etc. WRC rijdt ook gewoon op 225/40/18 dat is voor mij breed zat. Alles wat ferrari breed is nagenoeg onbruikbaar op de weg.
Tuurlijk is een aventador brilliant. Tuurlijk is een Ferrari uber en tuurlijk is corvette top.
Het genieten van auto s ligt bij mij in het sturen en gevoel, wegligging en balans. En laat bmw nou auto s maken waarbij ik mij achter het stuur als een vis in het water voel.
Ik ben blij dat ik GT3 heb gehad dan kunnen mensen niet zeggen dat zeg je, omdat je hem zelf niet hebt gehad. De motor van de GT3 is beste die ik ooit heb gereden. Maar de balans en wegligging is voor mijn rijsijl waardeloos en kan er de fun op straat echt niet uithalen. Ik ben echt veel meer in me nopjes met me 1M. Kan er niks aan doen. Ik moet nog een supercar vinden die ik zo heerlijk op de grens kan rijden als mijn bmw tje.
Qua looks doe ik echt niet mee met een bmw in vergelijk tot supercars. Ik geef altijd de doorslag aan het sturen en dan kan de auto er nog zo bling bling uitzien maar dat zegt mij vrij weinig.
Na het zien van de filmpjes van de Aventador weet ik al dat het totaal niks voor mij is. Al kon ik er 10 betalen hoef ik hem nog niet.
Als ik hier naar kijk dan weet ik dat dat net wat voor dre is. Dat is voor mij qua auto de hoogste en mooiste wat er bestaat. Die smile gaat dan nooit meer van me gezicht afkomen. Er mogen dan wel ferrari lambo s en corvettes naast staan. Prachtig om de chicks op te pikken maar als het puur sturen aankomt pak ik de auto die hier onder staat. Mag evt ook een mini of skoda of citroen zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=JLQ08ZBj ... re=related
Ik kijk echt dwars door een buitenkant van een auto heen. Ik heb het bmw ook vaak kwalijk genomen dat ze niks leuks meer hadden. Alleen grote auto s en Suv. Maar ere wie ere toekomt. De 1M is precies wat ik zoek. Na een WRC auto is dat De juiste keuze voor mij.
De M5 mag je niet zien als fun racer. Maar wat ie is daar is ie een van de besten.
Maar ik laat iedereen in ze waarde wie fun heeft met 325/30/19 semi slicks en 500 plus pk en downforce op de openbare weg ook prima niet iedereen zoek de uitdaging wat ik zoek. En zo hoort het ook.
Voor circuit racen of bijv dat je airstrip achter je huis hebt of zoals klaas zwart een eigen circuit heeft. Dan kunnen mijn keuzes wel eens anders liggen.