romo schreef:Chuck schreef:Vintage is mooi, horloges van tegenwoordig doen me niet zo veel meer. Veel te groot en te opzichtig.
Voor " horloges" insert ............"women".......................
Elmar schreef:Had de vraag beter op Gummen kunnen stellen, zitten hier blijkbaar meer types die enkel op horloge plaatjes geilen.Elmar schreef:Is een automaat geschikt voor mij als dagelijks horloge. Dus bestand tegen stof, vocht en iets meer beweging (zo nu en dan flinke schokken) dan de gemiddelde "account-manager"?
Anyhow, keus is gemaakt en ik zal wel zien hoelang die meegaat.
Toch een topadvies!?TopFuel schreef:Mooie Submariner niets voor jou? Kun je gewoon per ongeluk in je kuip laten vallen als je net je gips staat te mixen... Effe afspoelen en hij is weer als nieuw :twisted: Robuste klok die wel tegen jou ''gebruik'' opgewassen is, + de klant denkt niet meteen dat hij met een te dure stukadoor in zee is gegaan!Elmar schreef:Is een automaat geschikt voor mij als dagelijks horloge. Dus bestand tegen stof, vocht en iets meer beweging (zo nu en dan flinke schokken) dan de gemiddelde "account-manager"?
leuk, want voor veel kenners is de Navi uit dit rijtje de laatste keus. IMHO is dat zonde, want het is een prachtig horloge met een zeer herkenbaar ontwerp. Ze zijn relatief dus ook vrij betaalbaar, zeker afgezet tegen sommige vintage sport-Rolexen en Omega's. Ik vermoed dat dit wel eens kan gaan veranderen; Breitling heeft afgelopen jaar een lijvig boek gepubliceerd en is bezig met een museum; het verleden was tot voor kort door faillisementen in het verleden nog wat vaag. Het exemplaar wat ik liet zien is bijvoorbeeld redelijk zeldzaam, er zijn begin jaren 70 ca. 1100 exemplaren van gemaakt, maar toch komt de waarde amper boven 3k uit. Leuk.Arthur schreef:In jouw plaatjes wel jaOverigens vind ik die Breitling veruit de mooiste van de 3. Die andere 2 vind ik eigenlijk gewoon niet mooi
Tja jack ass, jij zou misschien de kenners ook wel eens via een PB-tje kunnen gaan vragen wat de klokkies kosten....romo schreef: Ja smart ass, je had de kenners hier toch ook even een PB tje kunnen sturen?.......
Elmar schreef:Topfuel, voor het geld wat zo'n klok kost, kan ik aardig wat dagen in de DNRT rijden...(of een heel seizoen Dacia cup.LOL)
Heb trouwens wel zo'n soort model gekocht. Een Maurice Lacroix Miros Diver
Tja jack ass, jij zou misschien de kenners ook wel eens via een PB-tje kunnen gaan vragen wat de klokkies kosten....romo schreef: Ja smart ass, je had de kenners hier toch ook even een PB tje kunnen sturen?.......
Duidelijke reactieromo schreef:Horloges, ik vind het steeds leuker..........................
Macboy schreef:Duidelijke reactieromo schreef:Horloges, ik vind het steeds leuker..........................
Roman S. schreef: De U-Boat heeft op dit moment de meeste kans, maar ik vind het jammer dat de looks van het 'merk' een beetje 'vernaggeld' zijn door o.a. TW Steel.
Robin schreef:Roman S. schreef: De U-Boat heeft op dit moment de meeste kans, maar ik vind het jammer dat de looks van het 'merk' een beetje 'vernaggeld' zijn door o.a. TW Steel.
U Boat is 99,9% commercie/marketing/propaganda(waarbij ik misselijk word van hun 'historie'(dikke fake, het lijkt precies op Panerai bijvoorbeeld, ik snap niet dat Panerai hun geen proces aanspant, die Italo Fontana(oprichter) voelt zich belangrijker dan de paus, Berlusconi etc in interview, opbokke met die lul)), die andere 0,1% is pure rotzooi (voor het geld wat ze ervoor vragen!)
Doe het niet.
Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas, Hans44, mark123, RS-Ron en 19 gasten