Ik ben beter in dingen kopen dan verkopen. Die SD gaat niet weg. Lars mag hem ooit van me hebben als ik te oud ben om het bandje open en dicht te doen.

Gewoon zonder registratie naar www.afbeeldinguploaden.nltomgtr schreef: 25 apr 2018, 09:43 Zal ik vanavond even maken Robin, en dan zal ik Ilja vragen hoe ik ze moet plaatsen hahahahahahhahaha
Zolang als het nog duurtMacboy schreef: 26 apr 2018, 08:39 Mooie aankoop Tom ! Die foto’s is een goed idee. Ben erg benieuwd
Gewoon zonder registratie naar www.afbeeldinguploaden.nltomgtr schreef: 25 apr 2018, 09:43 Zal ik vanavond even maken Robin, en dan zal ik Ilja vragen hoe ik ze moet plaatsen hahahahahahhahaha
Leuk voor Lars dat hij volgende week een mooi klokje krijgt........pak je hem wel goed in........(de klok,niet Lars).tomgtr schreef: 25 apr 2018, 19:29 Hahahahaa dan moet je bij Rob zijn. En bukken![]()
Ik ben beter in dingen kopen dan verkopen. Die SD gaat niet weg. Lars mag hem ooit van me hebben als ik te oud ben om het bandje open en dicht te doen.![]()
Mocht jij die mannen Rolex echt gaan kopen dan mag je wel een jaartje dag in dag uit naar de sportschool gaan met die dunne armpjes van je.Bram schreef: 26 apr 2018, 17:50 Wel iets voor jou Hans, oud en verroest,net als jouw geestelijke en fysieke gesteldheid![]()
Ik ben al bijna drie jaar getrouwd slome, en heb armen als staalkabelsDownforce Hans schreef: 26 apr 2018, 23:09Mocht jij die mannen Rolex echt gaan kopen dan mag je wel een jaartje dag in dag uit naar de sportschool gaan met die dunne armpjes van je.Bram schreef: 26 apr 2018, 17:50 Wel iets voor jou Hans, oud en verroest,net als jouw geestelijke en fysieke gesteldheid![]()
Je kan niet eens je arm optillen ivm het gewicht van die klok, slappie.........![]()
Zelfs met je rukarm lukt dat nog niet en we weten allemaal, die train jij 3x per dag, ouwe topsporter.......![]()
Gebruikers op dit forum: EricYellow, smiley, tomgtr en 8 gasten