Ik denk zélf van niet.

Dat is jouw mening Tom. De andere mijne.Petrolhead Tom schreef:Jij snapt het niet helemaal. Dat is zwaar overdreven. Staat hier ook wel een drasdje over. Het is echt zo'n zware maatregel niet.
Klopt, maar dat is de motor zelf die je hoort. Porsche en de Lexus LFA hebben dit ook.JeroenT schreef:Bmw heeft dit al langer toch?
De Z4 3.0 heeft bijvoorbeeld ook zoiets.
Er zit een buis op de inlaat die naar het interieur loopt om het geluid te versterken.
De Golf 6 GTi heeft er ook 1. Buiten hoor je niets, maar binnen in hoor je een sport auto
Maar als je het niet had geweten had je het een fantastisch klinkende machine gevonden en nu je het wel weet is hij kut?MParallel schreef:Dat is jouw mening Tom. De andere mijne.Petrolhead Tom schreef:Jij snapt het niet helemaal. Dat is zwaar overdreven. Staat hier ook wel een drasdje over. Het is echt zo'n zware maatregel niet.
Het is dus niet eens een microfoon ofzo die het geluid live opneemt en direct afspeelt, maar een pre-recorded track die op basis van snelheid, rpm en gaspedaal stand iets afspeelt.
Dat is puur kunstmatig.
BMW heeft het ook niet openlijk vertelt. Goed ik heb toch niet een van die auto's, maar motorbeleving hoort bij het petrolhead zijn.
Petrolhead Tom schreef:Maar als je het niet had geweten had je het een fantastisch klinkende machine gevonden en nu je het wel weet is hij kut?
Ik vind het nu niet minder mooi hoor, ik weet alleen nu dat ik niet (volledig) de motor hoorde, maar naar een soundfile aan het luisteren was. Maar eerlijk is eerlijk, ik had het nooit geweten, wat toch wel knap is, aangezien er speakers door het hele interieur zitten.Petrolhead Tom schreef: Maar als je het niet had geweten had je het een fantastisch klinkende machine gevonden en nu je het wel weet is hij kut?
Ja inderdaad.Oof schreef:Ik lees het anders Robin, de 1M heeft:
Front 5 kg downforce.
Rear 37 kg lift.
Dikke +1Robin schreef:
Dan maar gauw die carbon achterspoiler bestellen:)
De M135 staat wel op de nieuwe Michelin Pilot Super Sport banden, de 1M op PS2's.Hielke schreef:Poeh, dat verschil is ongelofelijk klein. Ik weet hoe idioot krachtig de 1M in het middentoerengebied is, daar kan de M135i nooit ver afzitten.
Zet even brede banden op de M135i en er is geen verschil meer. En dan te bedenken dat de 135i ook gewoon met handbak rondreed.
In tijd dan. Qua beleving zal de 1M wellicht nog wat meer te bieden hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten