
60gbp links en rechts.
http://cgi.ebay.co.uk/BMW-325-328-M3-E3 ... 0983933681" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat niet iedereen zoveel parate kennis heeft...steve smith schreef:Waarom pak je niet gewoon de einddemper van een vroege e36 325i? Die ziet er hetzelfde uit, alleen heeft een simpeler binnenwerk en maakt 2x zoveel geluid..... Available @ a junkyard near you!
Is het ook. Dacht dat de late 325i wellicht ook de 328i uitlaat had maar dat is niet zo. Je kunt dus elke 325i uitlaat pakken, die hebben niet de vacuumklep en een veel simpelere demper. Ik ken iemand die dat op een 328i coupe gedaan heeft, maakt kabaal genoegKnot schreef:Dat snap ik maar meestal is zo'n complete wijziging aan de uitlaatlijn tegelijk met een facelift oid dus daarom verwachtte ik het niet in een verschil in jaargang van eenzelfde motorisering.
Wij doen ongeveer net zo lang met de Até powerdiscs. Maar 210 euro? Wij bestellen ze hier http://www1.kfzteile24-shop.de/100032-a ... teile.html voor ongeveer 120 euro + nog een paar euro verzendkosten. Levertijd is altijd kort en alles is keurig verpakt. Volgende keer willen we misschien eens de gewone proberen om te kijken of die minder remblokken vreten.Knot schreef:Apart verhaal, dan zouden die dempers ook 2 rechte pijpen moeten hebben, of de dempingswol die helemaal weg/versleten is misschien... eigenlijk eens eentje openmaken.
De M3 uitlaat heb ik nu liggen dus die gaat er lekker onder, zag er nog goed uit en 120 euro vond ik een eerlijk bedrag voor een hoop meer beleving.
Wat anders, remschijven zijn inmiddels weer doorgescheurd naar de buitenrand. Deze keer had ik vlakke ATE schijven gepakt, daar 1 set HT10 helemaal kaal geremd en nu ben ik met HPplus blokken op de helft en zijn de schijven klaar.
Nieuwe ATE vlak is 100 euro maar powerdiscs zijn 210 euro, via bekende circuits, waarom zit daar zoveel verschil in prijs in????