Gelukkig kan het plaatje niet vaak genoeg langskomen.Robin schreef:Bedankt naamgenoot, ik had 'm al via whatsapp binnen:)

Gelukkig kan het plaatje niet vaak genoeg langskomen.Robin schreef:Bedankt naamgenoot, ik had 'm al via whatsapp binnen:)
Robin schreef:En vergeet het fameuze CJIB ook niet, krijg je d'r gratis bij:)
matthyssie schreef:Vet zeg!!![]()
In de herfst maar een Cayman meeting bij de kartbaan dan?
We zetten 'm tzt wel even naast whatever BMW Robin. Kijken wat er dan nog van die "hoogte" overblijftRobin schreef:Stoer! Deze staat nog op transportblokken denk ik?
Wat een genereus aanbod!Hielke schreef:Romo, je mag me dan ook wel even meenemen voor een rondje Heerenveen Romo.
Zo ben ik. Een man met een groot hartSnipe schreef:Wat een genereus aanbod!Hielke schreef:Romo, je mag me dan ook wel even meenemen voor een rondje Heerenveen Romo.
Hielke schreef:We zetten 'm tzt wel even naast whatever BMW Robin. Kijken wat er dan nog van die "hoogte" overblijftRobin schreef:Stoer! Deze staat nog op transportblokken denk ik?![]()
Romo, je mag me dan ook wel even meenemen voor een rondje Heerenveen Romo. Zo'n machine zou ik graag eens willen meemaken.
Robin schreef:Stoer! Deze staat nog op transportblokken denk ik?
Robin schreef:Dus hij staat nog op transportblokken denk ik aan de hand van de plastic zooi in/ rond de auto?
Edit, OK.
Met dat idiote lage zou je in drempelland Nederland ook al helemaal klaar moeten zijn. Als ik de vorm van de neus zo bekijk dan is ie als Daily Driver goed inzetbaar. Dat is bij een GT3 wel anders. Over GT3's en deze GTS te spreken. Het zou heel goed kunnen zijn dat deze GTS precies in de hotspot van sportwagens valt. Een later model GT3 is te extreem voor de openbare weg als je de potentie van de motor geregeld wilt inzetten. Het gaat tussen de andere auto's dan simpelweg te hard. En onder de 6000 toeren vond ik de 997 GT3 mk2 van Andre ook niet lekker lopen. Zo'n blok is te ver doorgetuned. Bij 100 pk per liter moet het bij een atmosferische motor ophouden.romo schreef:Robin schreef:Dus hij staat nog op transportblokken denk ik aan de hand van de plastic zooi in/ rond de auto?
Edit, OK.
Kan zijn, ik weet het niet.....
Gele gordels komen er op indien nog mogelijk (zou moeten kunnen lijkt me want productie datum is begin augustus)Macboy schreef:Spacers erop en gele gordels bij de gele remklauwen en klaar !
Gebruikers op dit forum: sitechris en 2 gasten