
Ze staat er ook voor 11k maar ik denk niet dat daar alles al aan vervangen is. Wellicht is 13/14 idd reeel. Dan rij je dus 6k aan onderhoud weg omdat je het graag in orde wilt hebben 8)
't Zou Knot z'n reet roesten?!spykerboy schreef:gewoon oprijden dat ding joh! voor het geld dat je terug krijgt zou ik hem blijven rijden
dacht eerst die is best leuk, maar was in de war met de e28Jelmer850i schreef:Van E39 naar E34 , zou ik niet doen....
spykerboy schreef:gewoon oprijden dat ding joh! voor het geld dat je terug krijgt zou ik hem blijven rijden
MarktwaardeRVV schreef:Gaat er ook niet om wat die waard is. Maar wat men er voor zou willen betalen
Snap je punt wel hoor. Zou zelf ook wel wat meer over hebben voor een goeie met het juiste onderhoud.Knot schreef:Naja, als mensen minder willen geven prima, kan dan altijd de oude navi, oude luchtmassameters terugplaatsen etc, sommigen gaan idd op die toer, ik liever niet, hoop dat iemand de waarde inschat van upgrades en nieuw spul waardoor je minder snel tegen mogelijke storingen/onderhoud aan loopt.
Da's precies hetzelfde. Wat ie waard is wordt bepaald door wat men ervoor wil betalen. Ik denk ook dat goede M5's ondergewaardeerd zijn. Maar de markt bepaalt de waarde.RVV schreef:Gaat er ook niet om wat die waard is. Maar wat men er voor zou willen betalen
Dit was ook het advies van mijn specialist niet tot de max rijden maar eerder een beurt geven mits je weinig rijdt.Knot schreef:Naja, hij hoeft niet weg maar ga na het beurtje wel beginnen met adverteren denkik, moet net iemand op zoek zijn. Voordat de volgende beurt eraan komt kan ie weer 20.000 overbruggen, best veel tussen onderhoud in vond ik eerlijk gezegd. Heb nu halverwege al preventief een oliebeurtje gedaan maar volgens de boeken mag je dus 20k rijden (zolang je maar bij blijft vullen).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten