Misschien een moeilijke vraag maar hoe acht je de verschillen tussen de 3 genoemde producten ?Aernoudt schreef:De dempers (BilsteinB8) zijn beter dan de dempers die in een KW variant 2 zittenSteven Nauta schreef:Ja misschien heb je gelijk Allen. Op Zolder heb ik met Tristan meegereden in de 325i met KW var 2, deze is al beduidend beter dan de B8 set. Zonder stabi's blijft de koets gewoon heerlijk strak liggen. Nu is het verschil van een KW set (850e) of een AST set aanzienlijk, maar aangezien het serieuzere circuit werk ben ik misschien eerder geneigd om voor de AST set te gaan. Aangezien ik volgend jaar ook wel met semi's wil gaan rijden, verschil van straatbanden (mijn e36) en semi's (Tristan e36) stond ik écht versteld van!Denk dat je gevoel tav beter rijden komt door de vering: die is echt een stuk beter (schroefveren met grotere sterkte) dan sportdempers met verlagingsveren. (zijn altijd te slap eigenlijk..)
Goede schroefset doet inderdaad heel veel met je auto; lekker gevoel geeft dat, de communicatie met de weg en de controle die je over de auto krijgt !
Veel plezier met de aanpassingen ! Gaat goedkomen zo te lezen
Dus; verschil tussen B12 en KW v2, en KW v2 en AST sportsline 2.