hoe bedoel jeJan Ozephius schreef:En, sorry voor de Porsche adepten hier: die van mij is ietsje minder fotogeniek nu. Ik had maandag even een lesje nodig.

@Elmar...klote zeg...wat gebeurde er? gat in het carter o.i.d?

Dat lesje had je al eerder nodig, maar je kreeg het maandag pas 8)Jan Ozephius schreef:Even mijn eerste, beknopte bijdrage: Peter ook hier wil ik je nogmaals bedanken voor het organiserren van weer een in een woord geweldig uitje!
Erg veel geleerd. Leuke mensen ontmoet. Geweldige instructeur; Eric Post. Sensationele ervaring vanmorgen in de regen. Meegedrift met Eric Post achter het stuur van mn GT3; tering wat kan die rijden! En met wat een gemak. Vervolgens zelf helemaal los.
En, sorry voor de Porsche adepten hier: die van mij is ietsje minder fotogeniek nu. Ik had maandag even een lesje nodig.
Hans Deen schreef:'.... het leuke van zo'n oliespoor is dat je kan zien hoe de beste man de ideale lijn heeft gereden........ maar daar hebben we het deze keer maar niet over.'
Ja, was mijn oliespoor, die op de natte baan zeer duidelijk zichtbaar was voor de rijders. Dat je er dan alsnog afschiet....Harry-944-basic schreef:k was er ook even bij, heb twee 944's op het circuit gedropt voor twee cursisten, hebben gelukkig alles heelgehouden wat helaas niet van de andere 944 gezegd kan worden..... was uitgegeleden over een oliespoor..... misschien een bekende van hier?????
ik vond de opmerking van Hans Deen aan het einde van de dag wel pakkend, ik quote:
Hans Deen schreef:'.... het leuke van zo'n oliespoor is dat je kan zien hoe de beste man de ideale lijn heeft gereden........ maar daar hebben we het deze keer maar niet over.'
Hehe, ik denk dat je nog onderschat hoe verschrikkelijk glad het was.Elmar schreef:Ja, was mijn oliespoor, die op de natte baan zeer duidelijk zichtbaar was voor de rijders. Dat je er dan alsnog afschiet....
Vond ik ook erg jammer, dan had ik tenminste wat competitie gehad, dat kon ik van die andere heren niet verwachtenElmar schreef:Maik, het gebeurde op dinsdagmorgen om een uur of half 12. Had in de middag graag de sprintwedstrijdjes tegen Tom H. (met zijn M3) gereden.
Ik heb vrijdag middag vooralsnog niets te doen, ik denk dat ik wel even langskom 8)Thommy schreef:om 1 uur zijn er al mensen aan het trainen en volgens mij moeten we om half4 op voor examen.....Metchu schreef:Hoe laat moeten jullie examen doen vrijdag? Anders kom ik ff langs, lijkt me mooi 8)
grt thommy
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten