Ik kom met de 944 Turbo niet boven de 3,75 graden en de temperaturen en slijtage is over het hele vlak gelijk. Dit is dan een redelijk zware auto met relatief lange wielbasis. 5 graden lijkt me aardig veel.Hielke schreef:Dat negatieve camber op die foto staat 'm geweldig.
Zal inderdaad iets van - 2,5 graad zijn. Voor circuitgebruik had je gerust naar - 5 graden kunnen gaan. Auto heeft een lange wielbasis en zal itt een 130i dan niet snel listig op de kont worden. Denk dat Elmar ook ergens tussen de -4 en -5 graden zit. Die auto van hem rijdt perfect met een heerlijke besturing. De kont blijft altijd stabiel. Maar die - 2,5 graad is een mooi compromis tussen straat en circuit.
Mensen die met veel camber en extreme slijtage op de binnenkant van de banden rondrijden moeten nog eens goed naar de exacte lokaties van Zandvoort en Assen kijken
VW Up! + Audi A3 besteld [up p21]
- Tom V
- Berichten: 4873
- Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Ik zal morgen even proberen te berekenen hoeveel camber er nu op zit. Ook ga ik de platen even loshalen en 1/3 draaien en dan weer meten/berekenen. Dan ga ik de keuze maken wat ik doe.
Vanmiddag vanuit m'n werk gereden over industrieterein, maar heb het idee dat hij nu erg oversturend is. De turn-in is wel extreem goed. Zal even kijken hoe makkelijk ik die platen kan draaien, dan kan ik er nog eens mee spelen bij een trackday. Denk gewoon drie moertjes los, opkrikken, poot komt dan uit de top, draaien en weer laten zakken. Zoiets?
Verder ben ik gewoon extreem blij met de Bilstein / Eibach combinatie. De demping is zo mooi en vloeiend, geen moment irriterend op straat. Ik heb nog getwijfeld om iets verstelbaars te nemen, maar ben blij dat ik deze stap heb gezet. Volgens de vorige eigenaar zitten er M3 stabi's onder, dit zal ik morgen even na meten dan weet ik dat ten minste zeker. Carkit gister verwijderd, dus de kilo's vliegen eraf!
Vanmiddag vanuit m'n werk gereden over industrieterein, maar heb het idee dat hij nu erg oversturend is. De turn-in is wel extreem goed. Zal even kijken hoe makkelijk ik die platen kan draaien, dan kan ik er nog eens mee spelen bij een trackday. Denk gewoon drie moertjes los, opkrikken, poot komt dan uit de top, draaien en weer laten zakken. Zoiets?
Verder ben ik gewoon extreem blij met de Bilstein / Eibach combinatie. De demping is zo mooi en vloeiend, geen moment irriterend op straat. Ik heb nog getwijfeld om iets verstelbaars te nemen, maar ben blij dat ik deze stap heb gezet. Volgens de vorige eigenaar zitten er M3 stabi's onder, dit zal ik morgen even na meten dan weet ik dat ten minste zeker. Carkit gister verwijderd, dus de kilo's vliegen eraf!
- Joy
- Berichten: 10874
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
http://www.steerbythrottle.com/hccyong/ ... ension.htm
Die topmount zou dan links-rechts verwisseld moeten worden om een graad extra camber te krijgen. Maar ik denk dat ze bij jou op de normale manier zijn gemonteerd.
Die topmount zou dan links-rechts verwisseld moeten worden om een graad extra camber te krijgen. Maar ik denk dat ze bij jou op de normale manier zijn gemonteerd.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Joy, links rechts weet ik niet hoor. Hij is nu gewoon 1/3 gedraaid in vergelijking met de mijne. Als je kijkt waar mijn center zit en waar Steven z'n center zit, dan is dat exact 1/3 gedraaid. Zie hier op de foto van Steven zijn auto. Daar zit het center links, bij mij zit hij daar boven (vanuit deze foto gerekend).
[img:752:500]http://img246.imageshack.us/img246/2236 ... opyql5.jpg[/img]
[img:752:500]http://img246.imageshack.us/img246/2236 ... opyql5.jpg[/img]
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Mark, dat klopt.
Een M3 3.2 topmount heeft zijn veerpoten normaal meer naar buiten staan. Dus wat je normaal doet is de linker met de rechter kant verwisselen, dan staan je veerpoten dus meer naar binnen en heb je extra negatief camber. Tov een gewone E36 topmount zou je iets meer als een graad extra moeten hebben.
Zo ver ik het op het plaatje zie zitten ze idd niet omgewisseld maar wel 1/3e gedraaid.
Steven dat hij nu overstuurd klopt wel omdat je achter bijna geen negatief camber hebt tov voor.
Een M3 3.2 topmount heeft zijn veerpoten normaal meer naar buiten staan. Dus wat je normaal doet is de linker met de rechter kant verwisselen, dan staan je veerpoten dus meer naar binnen en heb je extra negatief camber. Tov een gewone E36 topmount zou je iets meer als een graad extra moeten hebben.
Zo ver ik het op het plaatje zie zitten ze idd niet omgewisseld maar wel 1/3e gedraaid.
Steven dat hij nu overstuurd klopt wel omdat je achter bijna geen negatief camber hebt tov voor.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Dank je BertBert ///M3 schreef:Mark, dat klopt.
Een M3 3.2 topmount heeft zijn veerpoten normaal meer naar buiten staan. Dus wat je normaal doet is de linker met de rechter kant verwisselen, dan staan je veerpoten dus meer naar binnen en heb je extra negatief camber. Tov een gewone E36 topmount zou je iets meer als een graad extra moeten hebben.
Zo ver ik het op het plaatje zie zitten ze idd niet omgewisseld maar wel 1/3e gedraaid.
Steven dat hij nu overstuurd klopt wel omdat je achter bijna geen negatief camber hebt tov voor.


Kan het extreme oversturen ook komen doordat er nu minder caster op de voorwielen is. Als de topmount 1/3 wordt gedraaid, zal er meer caster ontstaan omdat het hart meer tussen de voor en achter as komt, dan tussen de voorwielen.
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Nee. Die verminderde caster zorgt bijna alleen maar voor minder rechtuit stabiliteit. Je zal zien dat je met deze setup op hoge snelheden veel meer last hebt van zijwind enz. Normaal zet je veel caster/trail op auto's met hele hoge topsnelheden en brede banden om op snelheid een stabielier gevoel te creeren en stuurgevoel te verbeteren welke je mist door je brede banden.
Dat beetje dynamisch negatief camber dat je mist zou voor minder overstuur moeten zorgen maar je praat over een paar tienden. Bovendien heb je dat nu vervangen door statisch negatief camber dus dat is het ook niet.
Dat beetje dynamisch negatief camber dat je mist zou voor minder overstuur moeten zorgen maar je praat over een paar tienden. Bovendien heb je dat nu vervangen door statisch negatief camber dus dat is het ook niet.
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Vandaag wagen uit laten lijnen bij Lammert van der Meulen te Dokkum. Vakmannen, kan niks anders zeggen! Luisteren goed naar wat je wilt en na de eerste aanpassingen merkte ik al enorm veel verschil. Daarna weer op de uitlijn bank en fijntunen. De wagen gebruikt nu veel beter de camber op de voorkant. De achterkant voelt nu nog wat 'losjes', maar hier komt nog ongeveer -2,5/-2,25 camber op. Hij adviseerde een veerpootbrug, hier had ik zelf ook al eens aan gedacht. Misschien via Frank één kunnen regelen, anders moet ik nog even verder kijken (tips welkom).
Bouten voor camber achter zaten té vast. En bij controle van de wagen gezien dat er een nieuwe hardyschijf onder moet want deze gaat niet lang meer leven. Dus nu snel nieuwe bouten + hardy regelen, veerpootbrug monteren en weer naar v/d Meulen.
Voorkant:
Camber: links -4,28 <> rechts -4,68
Toespoor: links 0,0 <> rechts 0,0
Achterkant:
Camber: links -1,24 <> rechts -1,09
Toespoor: links 0,4 <> rechts 0,6
Hij stuurt nu écht super direct en ben zeer tevreden, al kan het nog wel beter merk ik wel.
Kreeg vandaag ook mijn CL RC6 binnen. Worden voor Queen am Ring nog gemonteerd. Schijven zijn niet helemaal 100% recht maar hier wacht ik nog even mee, zo erg is het nog niet.
Ook een Sparco Corsa stoel + frame + QSP gordel van Tommy gekocht. Hier ga ik volgende week na m'n tentamens mee bezig. Stoel zit echt super, de 5 punts gordel zal me prima op mijn plaats houden.
Hierna is het wel even over met de investeringen
Bouten voor camber achter zaten té vast. En bij controle van de wagen gezien dat er een nieuwe hardyschijf onder moet want deze gaat niet lang meer leven. Dus nu snel nieuwe bouten + hardy regelen, veerpootbrug monteren en weer naar v/d Meulen.
Voorkant:
Camber: links -4,28 <> rechts -4,68
Toespoor: links 0,0 <> rechts 0,0
Achterkant:
Camber: links -1,24 <> rechts -1,09
Toespoor: links 0,4 <> rechts 0,6
Hij stuurt nu écht super direct en ben zeer tevreden, al kan het nog wel beter merk ik wel.
Kreeg vandaag ook mijn CL RC6 binnen. Worden voor Queen am Ring nog gemonteerd. Schijven zijn niet helemaal 100% recht maar hier wacht ik nog even mee, zo erg is het nog niet.
Ook een Sparco Corsa stoel + frame + QSP gordel van Tommy gekocht. Hier ga ik volgende week na m'n tentamens mee bezig. Stoel zit echt super, de 5 punts gordel zal me prima op mijn plaats houden.
Hierna is het wel even over met de investeringen

-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Je zegt niks raars, is inderdaad redelijk veel. Maar hier zit nog wel een verhaal achter, want wanneer ik de topmounts 1/3 draai dan krijg ik er niet meer dan 1,3/1,4 graden negatief uit. Dus dat werkt ook niet.
Voor straat gebruik is het gewoon veel inderdaad, misschien nog een keer gaten bijboren in de schermen zodat ik ze in zesden kan draaien ipv derden. Achter komt nog 2,25 tot 2,5 negatief dus hij komt redelijk strak te staan.
Voor straat gebruik is het gewoon veel inderdaad, misschien nog een keer gaten bijboren in de schermen zodat ik ze in zesden kan draaien ipv derden. Achter komt nog 2,25 tot 2,5 negatief dus hij komt redelijk strak te staan.
- Matthijs
- Berichten: 493
- Lid geworden op: 08 apr 2008, 19:47
- Locatie: route 66
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Bert bedankt voor je input, volgende week dinsdag wordt hij weer uitgelijnd. Dan komt achter zo'n -2 graden camber, want vorige keer zaten deze bouten te vast. Deze zijn nu vervangen.
Voorkant zal ik even kijken of die platen makkelijk te wisselen zijn, zit de spanning van de veer op die topmount?
Vandaag de auto weer opgehaald bij Offenga, voor de tweede keer in twee weken. Vorige week camber-bouten achter + hardyschijf vervangen. Zondag heb ik de Sparco Corsa stoel gemonteerd, maar de gordel heb ik niet gemonteerd. Dit heb ik vandaag door Offenga laten doen en de CL RC6 remblokken laten monteren. Gordel aan de hoedenplank en de andere aan het stoelframe. Maar nu hebben ze het 5e punt vóór de stoel gemonteerd, stond even met open mond te staren. Morgen dus terug, moeten ze onder garantie maar even onder de stoel monteren, zoals het hoort. Dacht dat ze er ervaring mee hadden.
De remblokken rammelen nog al hevig. Offenga vertelde dat de clipjes die in de remzuiger zitten er niet op zitten (of passen). Kan iemand hier iets over vertellen?
Maar voor 30 april alles in orde en dat telt!
Voorkant zal ik even kijken of die platen makkelijk te wisselen zijn, zit de spanning van de veer op die topmount?
Vandaag de auto weer opgehaald bij Offenga, voor de tweede keer in twee weken. Vorige week camber-bouten achter + hardyschijf vervangen. Zondag heb ik de Sparco Corsa stoel gemonteerd, maar de gordel heb ik niet gemonteerd. Dit heb ik vandaag door Offenga laten doen en de CL RC6 remblokken laten monteren. Gordel aan de hoedenplank en de andere aan het stoelframe. Maar nu hebben ze het 5e punt vóór de stoel gemonteerd, stond even met open mond te staren. Morgen dus terug, moeten ze onder garantie maar even onder de stoel monteren, zoals het hoort. Dacht dat ze er ervaring mee hadden.
De remblokken rammelen nog al hevig. Offenga vertelde dat de clipjes die in de remzuiger zitten er niet op zitten (of passen). Kan iemand hier iets over vertellen?
Maar voor 30 april alles in orde en dat telt!
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Ja. Hier leuke en duidelijke video:Matthijs schreef:ik ga mijzelf nog even wat verdiepen in het hele camber gebeuren en zal het dan nog een keer doorlezen, maar kort gezegd gaat het over de positie van de banden op de weg?
http://www.amt.nl/web/Videos/Video-Wat- ... amber2.htm
Steven gaaf man. Ben erg benieuwd naar het resultaat op de 30e. Vooral de kuip erin is een van de mooiste momenten vind ik altijd

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
duuhSteven Nauta schreef:De remblokken rammelen nog al hevig. Offenga vertelde dat de clipjes die in de remzuiger zitten er niet op zitten (of passen). Kan iemand hier iets over vertellen?


rammelze en piepze

-
- Berichten: 579
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 14:25
- Locatie: België
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Bedankt voor de reacties, het was me al duidelijk dat die clips er niet opzitten. Is inderdaad erg lawaaiig, ook gewoon op strak asvalt met lagere snelheid. Heb de std blokken ook weer meegenomen, zodat ik kan wisselen als ik een tijdje geen circuit dag heb.
Vrijdag wordt het 5e punt goed gezet, volgende week dinsdag opnieuw uitlijnen en woensdag vroeg richting Ring. Ik zeg; ik heb er zin an!
@ Macboy, is inderdaad en erg mooi moment
Nu moet ik weer aan m'n skills werken om met de wagen snel te zijn. De auto is nu voorlopig goed zo. Het ziet er iig netjes uit.
@ Bort, jij hebt ook die platen omgedraaid? Die -3cm verlaging is niet echt terug te zien, of dit was een jeep-mode e36 bij aankoop.
@ Bert, die van jou staat precies goed. Mijn wagen vindt ik iets te hoog. Misschien eind dit jaar eens een ander setje veren laten maken ofzo.
Vrijdag wordt het 5e punt goed gezet, volgende week dinsdag opnieuw uitlijnen en woensdag vroeg richting Ring. Ik zeg; ik heb er zin an!
@ Macboy, is inderdaad en erg mooi moment

@ Bort, jij hebt ook die platen omgedraaid? Die -3cm verlaging is niet echt terug te zien, of dit was een jeep-mode e36 bij aankoop.
@ Bert, die van jou staat precies goed. Mijn wagen vindt ik iets te hoog. Misschien eind dit jaar eens een ander setje veren laten maken ofzo.
-
- Berichten: 579
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 14:25
- Locatie: België
Nee dat was allemaal al zo toen ik hem aankocht.Steven Nauta schreef:@ Bort, jij hebt ook die platen omgedraaid? Die -3cm verlaging is niet echt terug te zien, of dit was een jeep-mode e36 bij aankoop.
Verlaging + omwisseling. Zo Jeep is dat toch niet


[img:864:576]http://users.telenet.be/bartjevanilse/M ... %20001.jpg[/img]
[img:864:576]http://users.telenet.be/bartjevanilse/M ... %20006.jpg[/img]
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Vandaag even een flink stuk gereden met de fake M3. Wat een genot zeg!
Gister al een nieuw dakraamrubber gemonteerd, door de oude ontstond nogal veel windgeruis. Eerst nog even de brandblusser gemonteerd, klein stukje veiligheid erbij. Toen heb ik mezelf in de Sparco kuip gehesen, de vier punten van de gordel vast geklikt en strak getrokken. Rustig de straat uit rijden met rammelende remblokken en gekrijs bij het eerst rempunt. Dacht meteen al, ach heb de standaard blokken nog voor lange straat ritten. Auto even afgespoten bij de plaatselijke wasstraat. Droogrijden over de snelweg, motor mooi op temperatuur. Eerst volgende afslag genomen en de mooie Friesche binnenweggetjes opgezocht. Komt de "baankennis" van die zondagen rijden met je ouders in je jeugd nog eens van pas.
Tijd om eens serieus gas te geven, heerlijk de e36 van bocht naar bocht geslingerd en de wagen houdt zich gewoon TOP! De remmen zijn echt met een bizarre sprong beter geworden, die Carbone Lorraine blokken doen echt hun werk. Wat een agressie zit daar in. Het is alleen erg jammer dat ze zo verschrikkelijk rammelen tot ongeveer 80 á 90 km/h, het piepen vindt ik nog niet zo'n probleem. Het tweedehands setje Continental SportContact 2 doen prima hun werk, ben dan ook erg te spreken over deze band. Sommige lange doordraaiers met een absurde snelheid genomen waarbij de achterkant steeds kleine stapjes opzij doet. De camber achter wordt nog iets strakker gezet zodat dit in de toekomst minder is, of dit past bij mijn rijstijl zal ik tzt ondervinden.
Na dit stukje knallen kom je toch in Friesland ook al snel weer te veel verkeer tegen. Dus even een heel klein stukje snelweg bij Harlingen gepakt en daarna mijn favoriete afrit genomen. Hier kwam de enorme grip aan de voorkant compleet tot zijn recht. De wegverkanting in samenwerking met de 4,5 graden negatieve camber zorgden voor een echt slinger effect en de bocht werdt dan ook perfect afgerond op een snelheid die ik daar nog niet eerder had ervaren. Hierna komt een rotonde, dus meteen de RC6 met bruut geweld de schijven in geramd. De ABS had een drukke middag, deze was blijkbaar de CL blokken nog niet gewent. Meteen kreeg ik al een (relatief terechte) afkeurende blik van twee oudere fietsers. Ach wat zou het, ik was omgeven door vangrail. Toen onder de snelweg door gedoken en aan de andere kant mijn favoriete oprit genomen, hier viel de snelheid mij toch enigzins tegen. Met de 318is e30 haalde ik hier een snelheid van 120km/h en met de oude Mondeo van mijn pa 115km/h. De 325i kwam niet verder dan 120, maar moest direct invoegen. Na de nieuwe uitlijning volgende week dinsdag zal ik dit nog eens proberen te evenaren.
Daarna weer rustig naar huis gereden om vervolgens met een harde gil tot stilstand te komen op de oprit naast de M3 van mijn broeder, welke ik natuurlijk met een glimlach links laat liggen.
Al met al enorm tevreden met de aanpassingen aan het onderstel, de remmen en vooral de stoel/gordel combinatie van Tommy. Beetje balen dat de Ringdoop hem niet gaat worden 30 april
Gister al een nieuw dakraamrubber gemonteerd, door de oude ontstond nogal veel windgeruis. Eerst nog even de brandblusser gemonteerd, klein stukje veiligheid erbij. Toen heb ik mezelf in de Sparco kuip gehesen, de vier punten van de gordel vast geklikt en strak getrokken. Rustig de straat uit rijden met rammelende remblokken en gekrijs bij het eerst rempunt. Dacht meteen al, ach heb de standaard blokken nog voor lange straat ritten. Auto even afgespoten bij de plaatselijke wasstraat. Droogrijden over de snelweg, motor mooi op temperatuur. Eerst volgende afslag genomen en de mooie Friesche binnenweggetjes opgezocht. Komt de "baankennis" van die zondagen rijden met je ouders in je jeugd nog eens van pas.
Tijd om eens serieus gas te geven, heerlijk de e36 van bocht naar bocht geslingerd en de wagen houdt zich gewoon TOP! De remmen zijn echt met een bizarre sprong beter geworden, die Carbone Lorraine blokken doen echt hun werk. Wat een agressie zit daar in. Het is alleen erg jammer dat ze zo verschrikkelijk rammelen tot ongeveer 80 á 90 km/h, het piepen vindt ik nog niet zo'n probleem. Het tweedehands setje Continental SportContact 2 doen prima hun werk, ben dan ook erg te spreken over deze band. Sommige lange doordraaiers met een absurde snelheid genomen waarbij de achterkant steeds kleine stapjes opzij doet. De camber achter wordt nog iets strakker gezet zodat dit in de toekomst minder is, of dit past bij mijn rijstijl zal ik tzt ondervinden.
Na dit stukje knallen kom je toch in Friesland ook al snel weer te veel verkeer tegen. Dus even een heel klein stukje snelweg bij Harlingen gepakt en daarna mijn favoriete afrit genomen. Hier kwam de enorme grip aan de voorkant compleet tot zijn recht. De wegverkanting in samenwerking met de 4,5 graden negatieve camber zorgden voor een echt slinger effect en de bocht werdt dan ook perfect afgerond op een snelheid die ik daar nog niet eerder had ervaren. Hierna komt een rotonde, dus meteen de RC6 met bruut geweld de schijven in geramd. De ABS had een drukke middag, deze was blijkbaar de CL blokken nog niet gewent. Meteen kreeg ik al een (relatief terechte) afkeurende blik van twee oudere fietsers. Ach wat zou het, ik was omgeven door vangrail. Toen onder de snelweg door gedoken en aan de andere kant mijn favoriete oprit genomen, hier viel de snelheid mij toch enigzins tegen. Met de 318is e30 haalde ik hier een snelheid van 120km/h en met de oude Mondeo van mijn pa 115km/h. De 325i kwam niet verder dan 120, maar moest direct invoegen. Na de nieuwe uitlijning volgende week dinsdag zal ik dit nog eens proberen te evenaren.
Daarna weer rustig naar huis gereden om vervolgens met een harde gil tot stilstand te komen op de oprit naast de M3 van mijn broeder, welke ik natuurlijk met een glimlach links laat liggen.
Al met al enorm tevreden met de aanpassingen aan het onderstel, de remmen en vooral de stoel/gordel combinatie van Tommy. Beetje balen dat de Ringdoop hem niet gaat worden 30 april

- Niels
- Berichten: 22511
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Zit zeker vooruitgang in de ontwikkelingen
De VR6 heb ik nu ook voorzien van Bilstein B12 en ook daar zitten sport contacts onder en dat viel me niets tegen. Ik heb nog geen piepende banden gehad! Dick heeft me eigenlijk aanbevolen om de RC6's zo weinig mogelijk op de straat te gebruiken:


Ik ben benieuwd hoe de VR6 zich houdt t.o.v. van jouw E36 omdat ze qua specs en mods aardig bij elkaar in buurt liggen. Jammer genoeg kan er op de Golf volgens mij weinig qua camber aangepast wordenProbleem is wel dat als je ze op de openbare weg gebruikt er niet genoeg temperatuur in komt voor de samenstelling van het materiaal en ze kapot gaan. Ze brokkelen af. Maar, als je ze monteert en vervolgens naar een circuit gaat zal er niet veel gebeuren. Wel weer demonteren zodra je thuis bent.

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: mark123 en 12 gasten