Geplaatst: 19 dec 2007, 09:36
Haha die mail, pure disclaimer. Niet vermelden wat ze aan willen passen (minder auto's de baan op waarschijnlijk, maar als ze dat nu zeggen geven ze toe hat het hun fout was).
Destruction derby, nice!Erik Klootwijk schreef:De nabespreking van afgelopen zaterdag....![]()
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 1f5dec5cb2
En nog eentje:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 786cf1fa5f
hahah die 2e is leuk!Erik Klootwijk schreef:De nabespreking van afgelopen zaterdag....![]()
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 1f5dec5cb2
En nog eentje:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 786cf1fa5f
Dat vandaag is dan wel een week geleden, maar de sessie die ik heb kunnen rijden is mij goed bevallen, laat ik hierbij een quote van Hileke bij halen:Aiko schreef: Zijn er mensen die positievere ervaringen hadden vandaag?
Ik ga ook niet meer met de Viper naar deze vrijrijden dagen. Met de M3 neem ik veel meer risico's en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die mij dan ook als een dwaas de baan zien over gaan.Hielke schreef:
Zou ik zelfs wel de charme van zo'n dag kunnen vinden. Je moet er niet met een dure auto tussen gaan rijden als je 'm heel wilt houden, maar over het algemeen rij je automatisch naar de mogelijkheden die zo'n drukke baan je dan biedt. Een stuk trager dan normaal dus. En realistischer zal het niet worden als je wilt weten hoe het in de eerste ronden van een echte race voelt. Schuivertjes en tikkies horen erbij.
Portofoons zijn wel werkend te krijgen op een normaal circuit, maar dan zal er wat geld tegenaan moeten. Intertoys materiaal is gewoon niet goed genoeg.Stéphane schreef:Ik heb de mail ook met gepaste verbazing gelezen. Leg de schuld maar bij iemand anders. Wat een amateurs. Maar nogmaals, ik ga toch niet meerijden bij hen.
Voor mij alleen door fora georganiseerde trackdays op Zandvoort.
@Hielke: portofoons werkten laatste keer echt niet. Ik zou eerder denken mobiele telefoons en een duidelijke afspraak over procedures:
- signalerende persoon belt één centraal persoon (met 2e persoon als back-up) om zaak in actie te brengen bij noodgeval.
- onderlinge posten geven signaal aan eerstvolgende posten bij noodgeval. Iedere post belt dan de volgende post, waarbij een lijst met nummers van wie welke op post in opeenvolgende volgorde vermeld staat vooraf. Op die manier kunnen de vlagsignalen ook op elkaar afgestemd worden.
Maar als er portofoons zijn die wél over alle portofoons op alle posten werken is dat aan te bevelen. Waarbij dan wel afgesproken moet worden wie de leiding en coördinatie uitvoert en dat we ons daar ook aan houden. Anders wordt het een puinhoop als het echt nodig is.
Mustafa al-Sahaf schreef:Portofoons zijn wel werkend te krijgen op een normaal circuit, maar dan zal er wat geld tegenaan moeten. Intertoys materiaal is gewoon niet goed genoeg.Stéphane schreef:Ik heb de mail ook met gepaste verbazing gelezen. Leg de schuld maar bij iemand anders. Wat een amateurs. Maar nogmaals, ik ga toch niet meerijden bij hen.
Voor mij alleen door fora georganiseerde trackdays op Zandvoort.
@Hielke: portofoons werkten laatste keer echt niet. Ik zou eerder denken mobiele telefoons en een duidelijke afspraak over procedures:
- signalerende persoon belt één centraal persoon (met 2e persoon als back-up) om zaak in actie te brengen bij noodgeval.
- onderlinge posten geven signaal aan eerstvolgende posten bij noodgeval. Iedere post belt dan de volgende post, waarbij een lijst met nummers van wie welke op post in opeenvolgende volgorde vermeld staat vooraf. Op die manier kunnen de vlagsignalen ook op elkaar afgestemd worden.
Maar als er portofoons zijn die wél over alle portofoons op alle posten werken is dat aan te bevelen. Waarbij dan wel afgesproken moet worden wie de leiding en coördinatie uitvoert en dat we ons daar ook aan houden. Anders wordt het een puinhoop als het echt nodig is.
Er zou best eens een inkoopactie op poten gezet kunnen worden voor geïnteresseerden die een prima portofoon kunnen aanschaffen voor toerritten en circuitdagen. Je moet dan vooraf afspreken op welk kanaal je gaat zitten en elkaar vervolgens waarschuwen bij problemen.
De organisatie van een circuitdag heeft er zelf dan nog maar een paar nodig om het verloop goed in de gaten te houden.
Nu nog zien wie er interesse in heeft en er ook wat geld voor over heeft.