[8-8-07]DF @ Zandvoort; regels, tips & tricks
- Downforce Hans
- GTRene
jippieHANZ06 schreef:GTrene,
Je kan stoppen hoor.je hebt gewonnen.
Alleen al in dit topic heb je geloof ik al 23 reply`s.
Grtz,Hanz06

vond dat jij de laatste tijd ook behoorlijk op dreef was/bent

eneuh eerder zat ik veel op PH maar werd me ook wat teveel, en op 1 concentreren is makkelijker 8) waar zit jij nog meer dan?
- Maik
De regenbanden kunnen weer opgeborgen worden, de verwachting voor Haarlem morgen:
http://weather.yahoo.com/forecast/NLXX0010.html
Het KNMI stelt ook dat de regenkans voor morgen nu weer wat minder is, 40% kans nu....
8)
http://weather.yahoo.com/forecast/NLXX0010.html
Het KNMI stelt ook dat de regenkans voor morgen nu weer wat minder is, 40% kans nu....
8)
-
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
GTRene schreef:lijkt mij niet zo'n probleem, echter zou ik de broeder M coupe missendus hoop je toch daarmee te zien...
Of wou je met de Manta komen?
wellicht dat ik inderdaad met de manta kom.
De BMW moet namelijk dringend nieuwe olie in de zowel de Motor/bak en diff. Daarnaast moet ik ook nieuwe bougies... Eigenlijk ben ik er dan niet zo supergek op om de alles op zijn donder te geven op het circuit... Helaas kon ik het niet op tijd regelen dat mijn monteur dit voor morgen klaar zou krijgen.
De manta is namelijk ook klaar en als ik daar wat van stuk rij (remmen oid) dan zijn de kosten veel lager en mis ik niet mijn dagelijkse auto.
Daarnaast heb ik altijd al met de manta het circuit op gewild en kan jij die oude gare manta ook eens zien

- Berthil
Ik heb net maar twee E-keur helmpjes bij de brommershop gekocht, zal vast nog wel eens van pas komen.
Ik heb ook wel een Shoei integraal helm voor op de motor maar daar ga ik niet mee het circuit op. Veel te warm en ik heb het idee dat ik de helft niet zie.
Gisteren zijn er nog wat camber plaatjes in de Mini gekomen (-1,5 graad ingesteld), ik ben benieuwd wat het doet op Zandvoort.
Ik heb ook wel een Shoei integraal helm voor op de motor maar daar ga ik niet mee het circuit op. Veel te warm en ik heb het idee dat ik de helft niet zie.
Gisteren zijn er nog wat camber plaatjes in de Mini gekomen (-1,5 graad ingesteld), ik ben benieuwd wat het doet op Zandvoort.
- wimprezawrx
- GTRene
wel je petje meenemen Rico, ouwe poetserRico v Velzen schreef:Van mij mag iedereen sneller zijn hoor. Ik ga toch voor de show and shine poedelprijs

[IMG:1280:853]http://img161.imageshack.us/img161/2764 ... 0lobh9.jpg[/img]
- GTRene
yeah me too, en het weer zoals het er nu uitziet bijna perfect, niet te warm zo'n 20 graden en dat deel van het land bijna zeker droog of een kort buitje...dus 20 graden en droog, ook goed voor de turbo mannen want 30 graden is minder voor de lucht inhalering, en als je met een helm rijd en handschoenen is 20 hot genoeg,Hans GP1630 schreef:Hoe dan ook.. ik heb er zin in!
heb al de route in de Nav voor de BP en CPZ , eerst langs BP station in Zandvoort ff aftanken, dan op naar de baan, voor de zekerheid een wind/regen jas mee voor de momenten als ik niet rijd, en een paar pakjes drinken voor de ergste dorst.