Zo is het maar net, weinig aan toe te voegen.Daniel schreef:Ik begin sowieso een beetje moe te worden van het gehakketak op elkaars keuzes over en weer. Alsof iemand ook maar iets aan iemand anders hoeft te verantwoorden. We geven hier allemaal grote scheppen van onze eigen zuurverdiende euro's uit aan automobiel entertainment, mogen we dan ook alsjeblieft zelf weten wat we kopen en waarom?
Dat ver- en beoordelen van elkaars keuzes begint me mateloos de keel uit te hangen. Ik dacht dat we hier zaten vanwege een gezamelijke passie, en niet om tegen elkaar op te bieden wie het beste voldoet aan een abstract ideaalbeeld dat door een kleine prominente groep wordt bepaald. Genoemde groep doet dat zeer waarschijnlijk niet bewust, maar binnen elke community heb je nu eenmaal een groep 'opinion leaders' aan wiens mening door de rest meer waarde wordt toegekend dan eigenlijk de bedoeling is. Dan gaan bepaalde meningen een eigen leven leiden en krijgt iedereen het gevoel dat dat de norm is.
Elke auto is weggegooid geld, schrijft af bij het belachelijke. Maar ja je lijf wordt er in het toenmen van de jaren ook niet beter op. Zoals eerder vermeld, dan maar kopen waar je zin in hebt ( als je het kan veroorloven that is). 1 ding is zeker; over 50 jaar dan hoeft het niet meer, met respect voor ieders keuze, ik leef maar 1 keer, als het kan, dan doe ik het. Dan rijd ik de auto die ik wil rijden, verder commentaar van wie dan ook lig ik echt niet wakker van; AMEN