Help mijn rijplezier staat onder zware druk. De jacht is....

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Sander S.

Bericht door Sander S. » 10 mei 2007, 20:04

Maar dat heeft toch totaal geen nut ? Ik snap dat niet.

Je kan toch ook gewoon lekker rustig rijden ?
Volgend jaar komt de M1, en die wil je dan toch wel weer hebben.

Wat anders? weer een 130i, hoppa, rij je ook te hard mee, hell, zelfs met een 318 kan je nog best wat leuke bonnen rijden.

Het is en blijft een spel. Zij willen jou graag naaien en jij bent daar natuurlijk minder gecharmeerd van. Nou, je weet dat je momenteel in het vizier ligt. Speel het spel dan slimmer, ga eens een andere kant uit om voor je fun te rijden, sterker nog, kom een keertje bij mij spelen hier, gaan we lekker met elmar en cor een beetje vliegen.

Ik bedoel, laat je niet zo pakken. Wat nou je M3 weg doen? Is de mooiste M3 die ik ken, afgezien van die lelijke putjes achterin de bumper 8) Dan hebben die gasten je precies waar je ze hebben willen.

Welke hobby's heb jij nog meer Rico, buiten je vrouw en kinderen. ?

RVV

Bericht door RVV » 10 mei 2007, 20:06

Sander Spoolder schreef:Maar dat heeft toch totaal geen nut ? Ik snap dat niet.

Sander rustig rijden kan ik in elke auto. Daar is een M3 niet voor nodig.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 10 mei 2007, 20:07

Rico v Velzen schreef:
Sander Spoolder schreef:Maar dat heeft toch totaal geen nut ? Ik snap dat niet.

Sander rustig rijden kan ik in elke auto. Daar is een M3 niet voor nodig.
Maar het kan wel erg goed met een M3.................................

markk

Bericht door markk » 10 mei 2007, 20:17

> Sander rustig rijden kan ik in elke auto. Daar is een M3 niet voor nodig.

Rustig rijden in de M3 vind ik echt superb. Als ik echt wil knallen pak ik de EVO wel, M3 is daar minder geschikt voor.

Gewoon rustig bij 3k rpm schakelen, genieten van een snel reagerende 6-cylinder, alle luxe, knopjes, lichtjes, etc., etc.
en natuurlijk af en toe van 6 naar 3 terug als iemand zit te ijkelen
(met het raampje een klein beetje open voor de "rasp")

Heerlijk...

Mark.

RVV

Bericht door RVV » 10 mei 2007, 20:17

het gaat er ook niet om of je wel of niet rustig kunt rijden in een M3, natuurlijk kan dat, mijn lol om te rijden is momenteel naar een historisch dieptepunt gezakt, nog lager dan de periode na november 2003 toen ik een ernstig auto ongeluk kreeg met mijn vrouw.

post van gummen uit die periode.

http://www.gummen.org/newforum/forum_me ... id=0471860
Rico
Start van thread Mijn ouderwetse "gum" plezier is weg..
--------------------------------------------------------------------------------
Na alles wat de afgelopen periode is gebeurd heb ik het een beetje gehad met het gek doen met de auto. Het gevoel waar het gummen op de weg voor stond voor mij is helemaal verdwenen.

Gewoon een beetje lekker scheuren, stoer rijden, of driften of anders een beetje gek doen zoals stoplichtsprintjes het is helemaal over. Ook het heb ik er helemaal geen behoefte aan.

Mooie driftfilmpjes, "leuke" topics over gumervaringen van anderen kunnen me nog nauwelijks boeien.

Ook meetings ala Lelystad en Niederrhein of anders vergelijkbaar doen me niks meer.

Natuurlijk komt dat door een groot gedeelte van de stress en spanning die ik meemaak.

Maar het vreemde is dat mijn interesse in auto's en autorijden niet is afgenomen. Nog steeds volg ik al het autonieuws en nog steeds vind ik het nog leuk om te rijden. Alleen op een hele andere manier. Ontspannen cruisen af en toe het gas een beetje intrappen tot 150, 160 als ik de ruimte heb (moet het echt rustig op de snelweg zijn) Lekker rustig en vloeiend bochten nemen, en niet meer scherp op de snede en zo hard als mogelijk is.

Elke keer stap ik wel met plezier in een van beide auto's (cooper S of 325i touring) maar rijden is voornamelijk een relaxte bezigheid geworden.

Het gek doen is er helemaal van af. Hoe zou dat komen ?

Is hier een psychologische verklaring voor ?

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 10 mei 2007, 20:35

romo schreef:
Rico v Velzen schreef:in een impulsieve actie, zou ik zowat de M3 op marktplaats flikkeren...pppsssstt blauw M3'tje kopen... copmagnet included :?

Andere vraag wat ie is ie eigenlijk waard ?

2 jaar oud, 25K gereden. 1 jaar huisselectie garantie aanwezig. Nieuwprijs 95K euro.

Maandag gooi ik de nieuwe velg erop en maak even een afspraak om de achterbumper te laten spuiten.

tussen de 65 en 68 K gaat ie doen ( als ie bij de Beier staat that is)
Tja, ik haalde mijn toen 2 jaar oude met ook maar 25000km gereden en volleder + satnav(HEEL ERG BELANGRIJK) met een nieuwprijs van ook +/-95000 euro voor 67000,- op...

Denk dat ivm het 'oudere model' en de niet zo volle specs voor zo'n type auto hij eerder onder de 60k gaat. En er is vollop aanbod in die dingen. Kleur is niet courant genoeg(tov de gedektere kleuren)...

:?:

Maar ik hoef 'm iig niet. Sorry Rico...

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 10 mei 2007, 20:39

Idd Robin, zo heb ik het ook gedaan, voor een vergelijkbaar bedrag. Van mij zit op een open dak na wel helemaal vol.

Elmar

Bericht door Elmar » 10 mei 2007, 20:57

Nog even terug komen op fora en politie.
Rico, de cops weten je naam, tikken het in op google en hop DF staat bovenaan. Nu weet ik gelijk waarom er politie aanwezig was op de CBR.:shock:

Kijk, tik je mijn naam in, krijg je sites als gay-anal-fuck dot com, klikken die dienders gelijk weg. :wink:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 10 mei 2007, 21:13

:mrgreen:

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 10 mei 2007, 21:14

ahhahaha LOL@elmar

ouwe rugridder!

RVV

Bericht door RVV » 10 mei 2007, 23:15

Elmar schreef:Nog even terug komen op fora en politie.
Rico, de cops weten je naam, tikken het in op google en hop DF staat bovenaan. Nu weet ik gelijk waarom er politie aanwezig was op de CBR.:shock:

Kijk, tik je mijn naam in, krijg je sites als gay-anal-fuck dot com, klikken die dienders gelijk weg. :wink:
http://www.elmarstudio.nl/

Borduurwerkjes Elmar ? :wink:

RVV

Bericht door RVV » 10 mei 2007, 23:25

CarBase Waardebepaling volgens autoweek

BMW M3 Competition

verkoop € 65.700
inkoop € 58.200

bouwjaar/maand april 2005
kilometerstand 25000 km
accessoires metallic lak

Remy

Bericht door Remy » 11 mei 2007, 01:10

Rico dit klinkt nu toch wel serieus. Ok dan heb je die 60k en dan? Die M3 die je nu hebt, is de gaafste van Nederland man. Je kan wel een andere auto kopen, maar dat lost niets op. Trappen doe je toch wel. Ga een tijdje in je touring rijden en laat de M3 staan. Kijk maar hoe lang je dat vol houdt. Na een week of 2 pak je je M3 weer en ga je 's nachts een keer knallen. Ik weet nu al, die M3 verkoop je niet!!! En terecht trouwens!!

Joop

Bericht door Joop » 11 mei 2007, 01:22

Gewoon lekker houden die CS en een tijdje de touring pakken als je denkt dat ze het echt op je gemunt hebben.

Of even een tijdje je zelf inhouden met de CS, moet toch ook geen probleem zijn...?

Overigens die CS gaat toch wel mee met de Elfstedentocht of niet?

Remy

Bericht door Remy » 11 mei 2007, 02:12

Mooie opel astra buurman. Jah vrouger, dat woarn de tiedn. Hak mie toch ng mooie woagn. Neit te gelom. Een em drei. 343 peekoa. Moarja, die kops hadnt op mie gemunt he. Das neit mooi. Dus hebkm moar verkocht. Aoch zoun opel wilt oak wel heur. Snel deur de bochtn. Hastikke mooi man. :lol:

romo

Bericht door romo » 11 mei 2007, 07:23

Rico v Velzen schreef:CarBase Waardebepaling volgens autoweek

BMW M3 Competition

verkoop € 65.700
inkoop € 58.200

bouwjaar/maand april 2005
kilometerstand 25000 km
accessoires metallic lak

Hoe lang heb je dat ding?......................Nou dat bedoel ik dus, knallen met dat ding, dan maar over de grens...........................

Dutch

Bericht door Dutch » 11 mei 2007, 09:26

Heb de Rico-stalkfile nu even niet bij de hand, maar ging de M3 CS niet 'nooit meer weg'?

Maurice Hoekstra

Bericht door Maurice Hoekstra » 11 mei 2007, 09:28

Ik begrijp je volkomen Rico.
Soms kijk ik na een 'sportief maar verantwoord' gereden ritje wel eens op flitsservice en dan is het met het goede humeur toch wel weer even afgelopen. (Bijvoorbeeld of ik 3 controles over het hoofd gezien heb op een stukje van 45 km :roll: , dan hoeft het allemaal niet meer zo nodig...)

Verder zou ik zo'n 'beroemde' auto een jaartje stallen in de garage en een Aygo of een Mini erbij kopen. Je schrijft niet meer af en je wordt al helemaal niet meer achtervolgd. :wink:

Martijn

Bericht door Martijn » 11 mei 2007, 10:22

Ik denk dat Rico bedoelt te zeggen dat die auto gewoon "gebooked" is bij de coppers. Wie er dan inzit en wanneer diegene te hard rijdt maakt niet zo veel uit, dat de bestuurder gepakt gaat worden staat al bijna vast.

En dát zal wel op de achtergrond in z'n hoofd meespelen en z'n rijplezier vergallen.

Denk overigens dat de aangekondigde E92M3 ook niet bepaald een gunstige invloed heeft op de restwaarde van je M3.

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 11 mei 2007, 10:44

Ik denk dat Rico bedoelt te zeggen dat die auto gewoon "gebooked" is bij de coppers
ja...so what ?
Dan zal half DF wel "gebooked" staan ergens....who cares ??????

Rico, mijn advies blijft staan:
- energie aan iets anders besteden
- lekker blijven crossen met die M3
- wanneer komen er nou eens subtiele "DF"-stickers op ???

:!: Vergeet ook niet dat mensen die jaloers en afgunstig zijn, zelf een saai leven hebben dat zich achter de Geraniums afspeelt....waarom zou je daaraan willen overgeven aan al die BADVIBES die dat soort mensen uitstraalt ????????????????????????????????????????????

GAS EROP EN GAAN :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Fasteddie op 11 mei 2007, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 11 mei 2007, 10:49

Wordt helemaal een beetje depri van dit topic.
Kan nooit de bedoeling zijn van dit forum, het forum heet driving-fun weten we nog :?:

Een auto verkopen omdat andere mensen je het niet gunnen........nooit :!:

De enige reden die ik kan bedenken om geen snelle auto meer te kopen is als er een max snelheid komt in het land van de bratwursten und jagermeister.

Rico geniet gewoon lekker van je M3 en je toekomstige andere auto's zolang er nog benzine is.

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 11 mei 2007, 10:52

Helemaal mee eens, Mike....

Calling all Moderators: HANGSLOT please.... :mrgreen:

allen

Bericht door allen » 11 mei 2007, 10:55

Mike schreef:Een auto verkopen omdat andere mensen je het niet gunnen........nooit :!:
Maak daar maar "een auto verkopen omdat je denkt dat andere mensen het je niet gunnen" van. Rico moet gewoon even chillen en wat psycho sessies volgen bij "Budget Psych" in Dordrecht. Maar goed, ik schijn geen goede te zijn omdat ik te weinig per uur reken... :wink:

Heren en dames (hebben we die nog of zijn ze alweer vertrokken?), gewoon lekker raggen binnen al het redelijke. Je leeft maar 1 keer.

RVV

Bericht door RVV » 11 mei 2007, 11:15

Tja ik weet het ook even niet meer.

Maandje M3 wegzetten lees ik dan.. zouden ze me dan na een maand vergeten zijn ?

Een klacht van een NSB'er komt weer binnen :?

Mischien deprimerend dit draadje maar ik kan er helaas niks anders van maken. Vanochtend moest ik de M3 meenemen want mijn vrouw heeft de touring vandaag nodig, was een beetje laat, reed wat gehaast, snelweg... +25/30 te hard teller waar 120 mag... met een als een dief in de nacht gevoel :cry:

Dat gevoel dat zuigt zo :cry:

romo

Bericht door romo » 11 mei 2007, 11:30

Rico v Velzen schreef:Tja ik weet het ook even niet meer.

Maandje M3 wegzetten lees ik dan.. zouden ze me dan na een maand vergeten zijn ?

Een klacht van een NSB'er komt weer binnen :?

Mischien deprimerend dit draadje maar ik kan er helaas niks anders van maken. Vanochtend moest ik de M3 meenemen want mijn vrouw heeft de touring vandaag nodig, was een beetje laat, reed wat gehaast, snelweg... +25/30 te hard teller waar 120 mag... met een als een dief in de nacht gevoel :cry:

Dat gevoel dat zuigt zo :cry:
Ze zitten echt niet 24/7 op je nek. Daarbij heb je toch ook een 6e zintuig ontwikkeld om ze te spotten, dus met wat geluk en wijsheid is er echt nog wel wat te genieten........................................

Geluk (kig) zelf afdwingen, niet van anderen laten afhangen, dat is waar het over gaat, dan pas ben je echt vrij.............................

Plaats reactie