Niels schreef: 25 sep 2020, 10:07Haha......... Maar ik adviseer niemand om zo'n ding te kopen Joost! Integendeel
![]()
Ik ben ook wel een stille fan van de CVT hoor, past hem prima.Henk Jan schreef: 30 okt 2020, 08:25 Even het topic doorgelopen en hoop geleerd over het hybride rijden.
Sinds een weekje tuf ik rond in een is300h en vandaag voor het eerst een beetje km'ers maken.
Tot vandaag op de BC gemiddeld ca. 1:14, benieuwd of ik dat vandaag een stuk lager kan krijgen.
Moet wel zeggen dat ik boven verwachting te spreken ben over het comfort en de CVT-bak. Wellicht dat Lexus alles beter isoleert dan Toyota, maar dat ding blijft echt ontzettend stil en soepel bij welk toerental dan ook.
Je moet je rijstijl wel degelijk aanpassen dan ga je veel hogere waarden scoren (en het verkeer een beetje meer ophouden/opvoeden), dat lijstje van mij is ergens voorbij gekomen. Vooral in EV proberen naar 20/30/40 te komen bij verkeerslichten en honderden meters vooraf gas loslaten om uit te rollen en bij te laden.Henk Jan schreef: 30 okt 2020, 08:25 Tot vandaag op de BC gemiddeld ca. 1:14, benieuwd of ik dat vandaag een stuk lager kan krijgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten