p.s. zijn er ook nog baantjes waar ze dingen organiseren bij ons (Twente) in de buurt?
Heb die cursus een jaar of 12 geleden samen met Boertje in Valkenswaard gedaan. Toen ook al erg leuk, niet duur en enorm veel geleerd in 1 dag. Absolute aanrader.Estoque schreef: 20 aug 2020, 09:54 Is de beste cursus die ik ooit heb gedaan. Heb ik echt heel veel van geleerd en het heeft mij de doorslag gegeven een echte circuitfiets te bouwen. Zo'n ding is gewoon zoveel wendbaarder dan mijn al wendbare 701.
Geen cursussen.Jules schreef: 20 aug 2020, 10:07 Ziet er leuk uit! Is het huurmateriaal daar goed? Zie dat je geen kleding kan lenen ivm. Corona. Misschien maar even wachten tot volgend jaar.. geen zin om mijn Ducati Corse racing suit af te schrijven daar
p.s. zijn er ook nog baantjes waar ze dingen organiseren bij ons (Twente) in de buurt?
Mooi strevenEstoque schreef: 21 aug 2020, 09:08Geen cursussen.Jules schreef: 20 aug 2020, 10:07 Ziet er leuk uit! Is het huurmateriaal daar goed? Zie dat je geen kleding kan lenen ivm. Corona. Misschien maar even wachten tot volgend jaar.. geen zin om mijn Ducati Corse racing suit af te schrijven daar
Ik heb overigens op een webshop gewoon een Berik pak gekocht van 400,-. Vond ik een koopje en die probeer ik nu eerst kapot te vallen, voordat ik naar een custom pak ga.
Qua circuits:
- Emmen (Pottendijk)
- Assen (Junior Track, wel met Licentie)
- Midland Lelystad
Voor de rest heb je op Landsard af en toe Supermoto-dagen.
En als je langer dan 1,5 uur in de auto wil zitten, is er natuurlijk Spa en in Duitsland tal van baantjes.
Crosshelm en 2-delig Berik pak.Jules schreef: 21 aug 2020, 09:51
Mooi streven![]()
Neem aan dat je met meer een crosshelm rijdt ipv. een integraal? Verder nog verschillen qua uitrusting? Je Berik pak is gewoon een race overall?
Philipoo schreef: 24 aug 2020, 11:16 Ik moet dit topic niet te vaak openen want zit daarna elke keer op marktplaats te zoeken naar een gave SM..
OPHALEN!Philipoo schreef: 01 sep 2020, 14:21 https://www.motoroccasion.nl/motoren/hu ... .html#beta
Shit, toch weer in dit topic gekeken.
14 Circuit-uren heb ik gemaakt op de Honda sinds Juli.SlowCo schreef: 02 nov 2020, 22:49 Schitterend!
Jij maakt aardig wat SuMo-meters in een jaar, ondanks de "coronatijd".
Dit.beske schreef: 04 nov 2020, 07:39 Ik heb geen motorrijbewijs en ik heb verder ook niet zoveel met tweewielers, maar toch zit ik iedere keer als ik dit topic open weer te denken of ik niet voor die extra stempel op het pasje moet gaan.![]()
Ziet er waanzinnig leuk uit!
Precies dit!beske schreef: 04 nov 2020, 07:39 Ik heb geen motorrijbewijs en ik heb verder ook niet zoveel met tweewielers, maar toch zit ik iedere keer als ik dit topic open weer te denken of ik niet voor die extra stempel op het pasje moet gaan.![]()
Ziet er waanzinnig leuk uit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten