Ik zit de laatste tijd op 1 op 16 in de winter was het 1 op 15
Ik denk dat je het verschil in kosten erg overschat Arthur. Dat het vooral in je hoofd een groot verschil maakt.Arthur schreef: 16 apr 2017, 10:47 "Afschrijf" geld is ander geld dan maandelijkse lasten![]()
En natuurlijk shopt iedereen anders met wat voor budget dan ook. Blazen doe ik niet met de daily maar een beetje vooruit moet het wel willen. Maar wat voor motor het is maakt me weinig uit. Als het dan een minder verbruikende, lichtere en met minder verzekering kostende 4 cilinder is dan is dat prima. Komt er een passende 6 cilinder langs, dan ook. Maar geen must.
Voor mijn gevoel doen de maandelijkse lasten mij meer pijn dan de afschrijving. Raar, maar waar![]()
Tiguan TDI R line niets voor je? Redelijk verbruik, lichte 4 cilinder maar kan redelijk mee met het verkeer en met DSG lekker lui te rijdenArthur schreef: 16 apr 2017, 10:47 "Afschrijf" geld is ander geld dan maandelijkse lasten![]()
En natuurlijk shopt iedereen anders met wat voor budget dan ook. Blazen doe ik niet met de daily maar een beetje vooruit moet het wel willen. Maar wat voor motor het is maakt me weinig uit. Als het dan een minder verbruikende, lichtere en met minder verzekering kostende 4 cilinder is dan is dat prima. Komt er een passende 6 cilinder langs, dan ook. Maar geen must.
Voor mijn gevoel doen de maandelijkse lasten mij meer pijn dan de afschrijving. Raar, maar waar![]()
Arthur, ik zou echt niet zo naar verbruik kijken, dat is echt tientjeswerk vergeleken met de afschrijving op de bedragen die je uitgeeft!Macboy schreef: 16 apr 2017, 10:19 Met de BMW 4-cilinder diesels is ook niets mis.
Maar echt veel meer kosten heb je niet aan een 6-cilinder. Jij rijdt er ook geen jaren mee toch ?
En als jij de 320d letterlijk 1:18 kunt laten lopen dan kan je met de 330d makkelijk 1:15 halen.
Die Jaguar XF is echt een bargain. Had ik ook bijna gedaan - mede op aandringen van Allen.
Gebruikers op dit forum: Fabian, Joost H., Mark 320iS, Philipoo en 12 gasten