Robin schreef:
Nu heb ik wat info gevonden over P Cars, maar kan ik 'm nog/al downloaden of wat???
Iemand meer info?

Physics zijn ook nog steeds in progress aangezien het een Alpha(nog niet eens Beta) is die(is nu de schatting volgens mij) pas eind dit jaar naar het grote publiek komt. Het kan dus ook zijn dat een bepaalde auto soms een stapje terug doet(ivm implementatie nieuwe features die nog goed afgestemd moeten worden) en de ene auto is veel verder dan de ander. Ik zit er al 2 jaar bij en heb 2 licenties zodat ik ook thuis tegen elkaar(én tegelijk online) kan racen.

Mooi is het zeker, de meeste full graphics arcade racers moeten zich zorgen maken met het oog op detail wat het team heeft(incl. belichting, dag/nacht, regendruppels op de auto's). Ik heb er in elk geval heel veel plezier aan en echt vertrouwen dat dit een knaller wordt.
Nu het slechte nieuws, de inschrijving is al lang geleden gesloten omdat het budget bereikt is, dus zul je moeten wachten tot hij uitkomt.
Hier staat meer info en een heleboel screenshots:
http://www.wmdportal.com/
Voorbeeld:
P.s.: Beta/Alpha is the next hot thing in simracing. Ik heb rFactor 2, Project Cars en sinds ie beschikbaar is Assetto Corsa. Oh ja, èn Next Car Game, maar dat is veel meer arcade(van de Flat Out makers).