Dat caravan tuig is nog niet eens het ergste. De mensen die dat caravantuig gaan inhalen op de snelweg met 2 km/u verschil, die zijn erg! Rijd je relaxt 150 op de cruisecontrol, gooit zo'n ouwe l*l 'm er even voor met 92 km/u. En dan worden ze ook nog boos als je gaat knipperen met grootlicht.WJ schreef:Of, gewoon om dezelfde reden waarom sommige mensen rondjes op een stuk asfalt rijden, een takke stuk gaan wandelen of met een hengel langs het water zitten...Omdat ze het leuk vinden.![]()
Maar ondertussen erger ik me wel groen en geel aan dat tuig met hun caravan op de weg..
Autoverkopen 2013
- Riceaux
Re: Autoverkopen 2013
- Bert ///M3
Hm ik vind het idee eigenlijk niet eens zo gekHielke schreef:Auto's kopen is zo 2007.
Ik zit al met een schuin oog naar "Snappcar" te kijken. Dat is eco-blasterij 3.0 zeg maar. De Punto rijdt nauwelijks nog, waarom zou ik 'm niet verhuren. Lekker veel Sportstad studenten hier in Heerenveen die een auto nog niet kunnen bekostigen maar af en toe wel willen rijden. Ik denk dat ik binnenkort helemaal binnen loop!
Maak een website, waarop mensen hun auto aan kunnen melden, met een soort van schema waarin staat wanneer ze hun auto niet nodig hebben en hij dus beschikbaar is voor verhuur. Bemiddel tussen die partijen en reken een percentage commissie
- Martijn_bmw
zeg ook niet dat ik kamperen niet snap sterker nog ik ga ook regelmatig met de tent op vakantie (en andere keren weer hotels afhankelijk van weer etc)Luco schreef:Misschien omdat sommige mensen niet anders kunnen?
Of omdat mensen niet drie weken in een overpricede hotelkamer willen slapen en de caravan of tent alleen gebruiken om te slapen en de rest van de vakantie niet op de camping zijn
Alleen als je in een Caravan je vakantie wil vieren kan je hem beter huren dan kopen lijkt me... Daarom snap ik het kopen niet
Bestaat al Bert
- Sander
Martijn_bmw schreef:Haha +1 Bert!
heb het nooit begrepen.... Waarom zou je een sleurhut kopen.
De allerbelqngrijkste reden om het zelf te kopen is de vrijheid (bij slcht weer kun je ergens anders heen) en je weet wat je hebt ( dus geen ranzige bedden of beddengoed of een uitgeleefde caravan).
- Luco
Iemand nog een uitgeleefde camper kopen
Nee is niet uitgeleefd, gewoon nette camper met wat gebruikssporen.
Nieuwe apk, df prijs 7500 euro
2.5 liter turbodiesel van fiat met lmc womika opbouw.
-
Andre
Is dat die sex camper waarvan de gordijnen rechtop blijven staan als je ze los op tafel zet.

- Luco
duurde nog lang Andre
Alles is netjes schoon en aangezien we de komende twee a drie jaar niet aan racen zullen toekomen mag die weg.
Alles is netjes schoon en aangezien we de komende twee a drie jaar niet aan racen zullen toekomen mag die weg.
- Arthur
- Auto: Nr.51
En voor 25K heb je een beste (winterharde) caravan. Voor de helft kan ook
Overigens deel ik de mening wel. Daarom huur ik ook altijd iets op een camping of ga in een hotel 
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
En er kunnen 3 fietsen in!Luco schreef:Iemand nog een uitgeleefde camper kopen![]()
-
Andre
7500 voor een camper. Ik vindt het te goedkoop volgens mij zijn er verborgen gebreken.
- Luco
Ja zodra je er een bmw achter hangt breekt de trekhaak af
- Will F.
+1 Er zit vast een luchtje aan....Andre schreef:7500 voor een camper. Ik vindt het te goedkoop volgens mij zijn er verborgen gebreken.
- Luco
benzineluchtje
-
Andre
Nee meer een zuur luchtje:)
- Luco
Nee voor zure lucht moet je in Friesland zijn 
- dvh
M'n Mii bevalt prima overigens !
-
Andre
Die zure lucht die ik bedoel hangt inderdaad ook in de rest van de Wereld. Maar als die lucht 1 keer in de camper is getrokken krijg je het er nooit meer uit. 
- Luco
Met brabantse frisse lucht is die zure friese lucht binnen 15 minuten weg.
- Will F.
lijkt me 'n understatementAndre schreef:in de camper is getrokken
- Macboy
Door de bijtelling af te schaffen of te verlagen tot 10% komt er via de achterdeur 100% meer geld binnen. Jammer dat ze dat niet gewoon inzien. CO2 is sowieso onzin en al helemaal als je het koppelt aan theoretische waardes. Schaf die onzinnige en achterhaalde bijtelling gewoon af. En klaar.
Alles opgelost.
Dan alleen nog belasten aan de pomp en we hebben de komende 50 jaar geen discussies meer.
Alles opgelost.
Dan alleen nog belasten aan de pomp en we hebben de komende 50 jaar geen discussies meer.
- Martijn_bmw
Waarom bijtelling afschaffen? Dat is net zoiets als zeggen loonbelasting afschaffen 
Wel kan de bijtelling veel eerlijker volgens mij moet je gewoon bijtellen over het werkelijke privé gebruik invoeren. Dan betaal je naar gebruik en niet naar bezit...
Wel kan de bijtelling veel eerlijker volgens mij moet je gewoon bijtellen over het werkelijke privé gebruik invoeren. Dan betaal je naar gebruik en niet naar bezit...
- Luco
Martijn_bmw schreef:Waarom bijtelling afschaffen? Dat is net zoiets als zeggen loonbelasting afschaffen
En ook niet 15 jaar lang de nieuwwaarde
Of mag je ook 15 jaar over nieuwwaarde afschrijven.
- Martijn_bmw
Jullie halen 2 dingen door elkaar bijtelling als eigen ondernemer is inderdaad wat dubbelop...
Maar de meeste leaseautos zijn toch echt gewoon in loondienst en die hebben niks te maken met de afschrijving, brandstofkosten of leasetermijn...
Dus voor die groep vind ik het niet vreemd dat er een belasting is voor privé gebruik het is immers gewoon inkomen maar dan niet in euro's maar in spullen
Maar de meeste leaseautos zijn toch echt gewoon in loondienst en die hebben niks te maken met de afschrijving, brandstofkosten of leasetermijn...
Dus voor die groep vind ik het niet vreemd dat er een belasting is voor privé gebruik het is immers gewoon inkomen maar dan niet in euro's maar in spullen
- Luco
Dan nog belachelijk dat je over nieuwwaarde moet betalen, ook al is die drie jaar oud.
Voor spullen in natura uitbetaald moet je uiteraard belasting betalen, ook over een laptop of spaarregeling of wat dan ook moet je dokken, maar dat is allemaal naar waarde, over de pc die je van de zaak/baaskrijgt betaal je toch ook niet elk jaar belasting, alleen jaar van aanschaf, waarom dan wel elk jaar over de nieuwwaarde van een auto, zou dagwaarde moeten zijn.
Voor spullen in natura uitbetaald moet je uiteraard belasting betalen, ook over een laptop of spaarregeling of wat dan ook moet je dokken, maar dat is allemaal naar waarde, over de pc die je van de zaak/baaskrijgt betaal je toch ook niet elk jaar belasting, alleen jaar van aanschaf, waarom dan wel elk jaar over de nieuwwaarde van een auto, zou dagwaarde moeten zijn.