gash schreef:@Enrico
Zeker een leuke compilatie! Met name vanwege de mooiste volbloed raceauto van het veld (@ 0.08) natuurlijk......
Je kijkt niet goed, bij 0.08 is die namelijk net uit beeld en komt er een skoda voor in de plaats

gash schreef:@Enrico
Zeker een leuke compilatie! Met name vanwege de mooiste volbloed raceauto van het veld (@ 0.08) natuurlijk......
Mooie plaatjes weerGert. schreef:Fraaie foto's van afgelopen dinsdag gemaakt door Robin Hartog staan online.
http://www.dftrackdays.nl/reports/fotos ... juni-2013/
Come on, throw me a frickin' bone here .......Roy RS schreef: Je kijkt niet goed, bij 0.08 is die namelijk net uit beeld en komt er een skoda voor in de plaats
Ja, 2 bar warm. Na een warming up, en eigenlijk bleven ze op 2 bar op de warme baan 4 juni jl.Knot schreef:Neem aan dat je al met semi's reed als je ze op 2 bar warm hebt?
Ik reed met Federals 1ste stint met 2.5 bar koud (3.2 bar warm). Dat ging redelijk goed.Britt GTT schreef:Ja, 2 bar warm. Na een warming up, en eigenlijk bleven ze op 2 bar op de warme baan 4 juni jl.Knot schreef:Neem aan dat je al met semi's reed als je ze op 2 bar warm hebt?
Pas als je even van de baan ging, even wachten en er weer op. Hadden ze weer best grip.
Dank voor je reactie!
Britt
Drelise schreef:Zeker een gaaf filmpje!
Die motor klinkt wel heel erg giftigWelke is dat? Ding jaagt door t toerenbereik alsof je de koppeling gewoon ingetrapt houdt
Het is wel erggggg druk op de zaak JasperJasperM schreef:Ja jongens, mijn filmpjes komen ook binnenkort... Druk druk druk met de zaak dus wordt waarschijnlijk het weekend. Ik zal een compilatie maken van het onboard materiaal en de ruwe bestanden op onze FTP server zetten zodat de eigenaren hun eigen filmpje kunnen downloaden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten