Cannonball run op de AUTOBAHN
-
Standaard doet ie 0-100 in 4.8 dacht ik maar met mijn aanpassing zou het toch wel wat sneller moeten kunnen.
Ik heb geen enkel slecht woord over jouw auto hoor, maar ik ben bang als ik jouw specs lees dat een RS4 een maatje te groot is.
Maar je grootste probleem,dat komt na de 200 dan is ie gewoon razend snel.
(natuurlijk ben ik wel een klein beetje bevooroordeeld
)
Maar goed,wie weet als we die kant heen gaan met zijn allen kunnen we het eens checken.
K zou het leuk vinden om eens een auto naast me (of erlangs) te zien blijven(gaan).
Ik heb geen enkel slecht woord over jouw auto hoor, maar ik ben bang als ik jouw specs lees dat een RS4 een maatje te groot is.
Maar je grootste probleem,dat komt na de 200 dan is ie gewoon razend snel.
(natuurlijk ben ik wel een klein beetje bevooroordeeld

Maar goed,wie weet als we die kant heen gaan met zijn allen kunnen we het eens checken.

K zou het leuk vinden om eens een auto naast me (of erlangs) te zien blijven(gaan).
- rody
ja ik denk zelf ook dat hij het er erg moeilijk mee krijgt, kon ook zijn dat het een S4 was van dat type hoor, kon t slecht zien.
dat moet haast wel want we zaten naast elkaar en dat gaat me bij jouw auto niet echt lukken denk ik..
daar kom ik ook de nodige pk'tjes voor tekort.
klinkt wel heel erg leuk je prestaties
groeten rody[/i]
dat moet haast wel want we zaten naast elkaar en dat gaat me bij jouw auto niet echt lukken denk ik..
daar kom ik ook de nodige pk'tjes voor tekort.
klinkt wel heel erg leuk je prestaties
groeten rody[/i]
-
OnlineTristan
-
OnlineTristan
Pk's gaan idd pas tellen boven de 200 km/u, dan zijn S4's, M3's etc. een league of theire own. Maar goed, bij tussenacceleraties kan ik ze het moeilijk maken, maar daar houdt het toch echt mee op.Rico v Velzen schreef:Tristan, ik denk dat het met jou auto tot 160/180 echt niks scheelt hoor. Boven de 200 zal het een ander verhaal zijn.
- RVV
schop !
Het word volgens mij maar eens tijd om 's een dag te plannen.
Mijn voorstel is om een zondag te pakken, ik zal even een nieuw draadje openen in het kalender forum waar ik 4 data voorstel kan iedereen zelf aangeven welke datum het meest geschikt is voor hem, de dag die de meeste verzoeken kent kiezen we dan. fair ?
Het word volgens mij maar eens tijd om 's een dag te plannen.
Mijn voorstel is om een zondag te pakken, ik zal even een nieuw draadje openen in het kalender forum waar ik 4 data voorstel kan iedereen zelf aangeven welke datum het meest geschikt is voor hem, de dag die de meeste verzoeken kent kiezen we dan. fair ?
- Michel P
- RVV
Hammer trek je niks van hielke aan, is een bochten ridder die graag plaag stootjes uit deelt
knallen op een autobahn is altijd kicken voor een petrolhead. Morgen heb ik tijd om een paar data uit te zoeken. Goed dat je begon over de voetbal daar had ik zelf nog niet over na gedacht! Enuh hielke jij neemt gewoon je GT3 mee, dan komt het allemaal goed
:-):-)