Het is een nummertje doorgeschoven, maar het artikel waar ik op doelde staat in het nummer dat vorige week verschenen is. Ik vond het onbegrijpelijk dat er drie Nederlanders zijn die de rally van Monte-Carlo hebben gewonnen, maar dat Maus Gatsonides eigenlijk de enige is die nog enige bekendheid geniet. We hebben ons daarom gestort op de rally van 1938, die gewonnen werd door Bud Bakker Schut, met een Ford V8. We hebben er ruim een jaar aan gewerkt, maar dan heb je ook wat: een lang artikel in Octane, inclusief niet eerder gepubliceerde foto's die Bakker Schut tijdens de rally zelf maakte.Wouter81 schreef:Snipe schreef: By the way, Wouter: met Mattijs werk ik voor een van de volgende nummers aan een artikel over een onderwerp dat me al jaren intrigeert. Het lijkt erop dat het lukt, eindelijk!Ben benieuwd.
Ton Roks start Nederlandse versie van Octane
- Snipe
Re: Ton Roks start Nederlandse versie van Octane
- GTRene
nooit van gehoord, mooi dat dat ook (weer) eens naar boven komt 

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Zijn er hier mensen die hem al binnen hebben? In het blad zelf staat 29juli op de site 5 augustus het nieuwe nummer.
Was al bang dat de post hem heeft laten verdwijnen, maar misschien moet ik nog even geduld hebben?
Was al bang dat de post hem heeft laten verdwijnen, maar misschien moet ik nog even geduld hebben?
- Snipe
Even geduld, het was een foutje in het blad. Komende vrijdag valt ie op je mat!
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci