Thuis aangekomen direct aan het hobbyen gegaan...

Klopt. Ghezzi & Brian hadden als eerste "perimiter brakes". Echter, de setup van Buell (ZTLS en ZTLS2 op de mijne) is de eerste die daadwerkelijk een stuk lichter is dan een conventionele dubbele rem setup.wjn schreef:Blijft mooi dat voorwiel met die hele dunne spaken. Sowieso het hele idee achter de techniek blijft super, niet origineel, maar wel goed uitgevoerd.
Komt ie origineel uit Amerika trouwens, of hadden alle EU Buell ook die (lelijke) reflectoren aan de voorvork?
XBtjes zijn leuk!-Menrik- schreef:Echt een bruut ding! Wees er zuinig op en veel veilige kilometers!!
Ben zelf aan het kijken voor een XB12S
Ik hoop het ook....KoenM schreef:Gaaf man!
Ik vond je vorige ook al erg vet, hopen dat je hier langer plezier van hebt
Die laatste ja....Ruben schreef:Gaaf. Maar dat is wel heeeel dicht bij het zwembad
Semi... Een navi appje op de GSM voor de heenreis en de terugreis. Voor de rest veel met de kaart en google maps gedaan. Mooie route bij elkaar zoeken op de kaart, plaatsnamen op een briefje in de tanktas en gaan.indobesar schreef:Mooie trip! Zoiets wil ik ook nog eens doen. Heb je met navi gereden?
Het zwembad is niet van mij helaas... Ik hoop dat de bouw van mijn eigen toko nog even duurt, dan kan ik er wel nog gebruik van blijven maken...Robin Hartog schreef:Ik weet niet waar ik jaloerser op ben, op die motor of op dat zwembad...![]()
Gaaf ding hoor, die Buell! Heel gaaf!
+1, veel meer fun van...Peric schreef:Die laatste foto!![]()
Leuke trip Youp.. :strong:
En Robin, ik zou toch voor de Buell gaan.. Voor zwemmen zit ik vlakbij de Reeuwijkse plassen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast