Nieuwe kleur voor de E60 M5

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie

Welke kleur voor de M5?

Carbon, hij is toch gaaf zoals hij is?!
9
10%
M3 GTS Oranje
18
20%
Geel
9
10%
Mat Antraciet (Frozen Grey)
25
28%
Wit
5
6%
Anders zie hieronder....
23
26%

Totaal aantal stemmen: 89

Chris van S.

Re: Nieuwe kleur voor de E60 M5

Bericht door Chris van S. » 24 mei 2011, 12:07

dvh schreef:Ligt aan de fotograaf z'n ervaring en hoe deze werkt.
Inderdaad.
+ commercieel belang van de foto
+ rechten
+ bewerkingseisen

etc. etc....

Williams

Bericht door Williams » 25 mei 2011, 23:58

Idd wij doen ook regelmatig fotoshoots tegen betaling, licht eraan wat het is en hoe interessant het is voor onze website.

Je heb niet de beste fotografen ingehuurd maar toch leuk dat je hun ook de kans geeft :)

voor mensen die interesse hebben in professionele foto"s van hun auto kunnen contact opnemen met ons via

.................................pb. :wink:

Lijkt me voldoende reclame in dit topic :thnx:

Niels (moderator)

Kenneth

Bericht door Kenneth » 26 mei 2011, 00:15

Williams schreef:Idd wij doen ook regelmatig fotoshoots tegen betaling, licht eraan wat het is en hoe interessant het is voor onze website.

Je heb niet de beste fotografen ingehuurd maar toch leuk dat je hun ook de kans geeft :)

voor mensen die interesse hebben in professionele foto"s van hun auto kunnen contact opnemen met ons via de website:
pffff, ook altijd hetzelfde...

Ik zou zeggen, lekker arrogant blijven, dan weet je zeker dat je de komende 20 jaar nog steeds bedrijven af gaat om roze koeken te verkopen :thumbup:

Ontopic: Ziet er veel belovend uit!!

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 26 mei 2011, 08:28

Kenneth schreef:
Williams schreef:Idd wij doen ook regelmatig fotoshoots tegen betaling, licht eraan wat het is en hoe interessant het is voor onze website.

voor mensen die interesse hebben in professionele foto"s van hun auto kunnen contact opnemen met ons via de website:
pffff, ook altijd hetzelfde...

Ik zou zeggen, lekker arrogant blijven, dan weet je zeker dat je de komende 20 jaar nog steeds bedrijven af gaat om roze koeken te verkopen :thumbup:

Ontopic: Ziet er veel belovend uit!!
Roze koeken :D

Wat een machine die M5. Ik moet even wennen aan de kleurstelling. Maybe real life dat we een match hebben.

RVV

Bericht door RVV » 26 mei 2011, 08:37

Wat een machine die M5. Ik moet even wennen aan de kleurstelling. Maybe real life dat we een match hebben.
Dat kan, ik zeg CBR11 is een uitstekende gelegenheid. Als je interesse hebt moet je maar even een mail sturen naar rico ad driving-fun.com :wink:

CBR11 wasdanou? Voor een impressie even kijken; http://www.driving-fun.com/1-869/tv/CBR ... ltuin.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Bericht door Luco » 26 mei 2011, 09:24

voor mensen die interesse hebben in professionele foto"s van hun auto kunnen contact opnemen met ons via

Niels (moderator)
Met alle respect hoor, maar als je dan reclame wilt maken voor jezelf als fotograaf, zorg dan iig dat je correct schrijft.
Deze tip is gratis, volgende keer stuur ik een factuurtje :roflol:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 26 mei 2011, 09:32

Pennucciracing Luco schreef:

Niels (moderator)
Met alle respect hoor, maar als je dan reclame wilt maken voor jezelf als fotograaf, zorg dan iig dat je correct schrijft.
Als je dan toch reclame voor jezelf als zijnde professionele fotograaf wilt maken, zorg dan iig dat je foto's professioneel waardig zijn. :roflol:

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 26 mei 2011, 09:43

Robin Hartog schreef:
Pennucciracing Luco schreef:

Niels (moderator)
Als je dan toch reclame voor jezelf als zijnde professionele fotograaf wilt maken, zorg dan iig dat je foto's professioneel waardig zijn. :roflol:

Ik had ook een postvak in. Ik begrijp nu dat dit forum een visvijver is? Niet geschoten is altijd mis. Met ambitie is niets mis, met andere mensen ongegrond kritiek geven wel.

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 26 mei 2011, 09:47

RVV schreef:
Dat kan, ik zeg CBR11 is een uitstekende gelegenheid. Als je interesse hebt moet je maar even een mail sturen naar rico ad driving-fun.com :wink:

CBR11 wasdanou? Voor een impressie even kijken; http://www.driving-fun.com/1-869/tv/CBR ... ltuin.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Waarom is dit niet terug te vinden in de agenda?

Ik heb nog eens naar de M5 gekeken. Het begint te wennen. Dusdanig dat ik het mooi ga vinden. Er zal vast een persoonlijke visie achter zitten. Zwart met zwarte wielen stond trouwens ook heel erg fijn.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 26 mei 2011, 09:49

Captain_Kirk schreef: Ik had ook een postvak in. Ik begrijp nu dat dit forum een visvijver is? Niet geschoten is altijd mis. Met ambitie is niets mis, met andere mensen ongegrond kritiek geven wel.
Ach, ongegrond kritiek geven? Zo'n post getuigt van beste arrogantie, dat is ambitie voorbij..

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 26 mei 2011, 09:56

Robin Hartog schreef:
Captain_Kirk schreef: Ik had ook een postvak in. Ik begrijp nu dat dit forum een visvijver is? Niet geschoten is altijd mis. Met ambitie is niets mis, met andere mensen ongegrond kritiek geven wel.
Ach, ongegrond kritiek geven? Zo'n post getuigt van beste arrogantie, dat is ambitie voorbij..
Amen.

Waar kan ik trouwens foto's vinden van die foto sessie met de M5 in kwestie? Ik ben eigenlijk wel benieuwd geworden.

Williams

Bericht door Williams » 26 mei 2011, 10:14

Jullie hadden het zelf over het verschil van fotografen daar reageerde ik op, en er is niks mis mee om iemand te benaderen via een pm lijkt mij?

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 26 mei 2011, 10:19

Williams schreef:Jullie hadden het zelf over het verschil van fotografen daar reageerde ik op, en er is niks mis mee om iemand te benaderen via een pm lijkt mij?

Dat is het stukje ambitie waar ik het over had. Met achterover leunen in het leven bereik je niets. Kritiek op anderen zou ik voor me houden. Hardop denken is dan de beste remedie. Ieder in zijn of haar waarde laten zal je veel meer respect opleveren. Neem het aan van een oude man. Kuch.

Williams

Bericht door Williams » 26 mei 2011, 10:23

Kritiek is er altijd, het maakt ook verder niet uit, ieder moet puntje bij paaltje toch zijn eigen klanten regelen.
:wink:

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 26 mei 2011, 10:26

Williams schreef:Kritiek is er altijd, het maakt ook verder niet uit, ieder moet puntje bij paaltje toch zijn eigen klanten regelen.
:wink:

Goed. Het ging hier om een mooie M5. We dwalen hopeloos af me dunkt.

Williams

Bericht door Williams » 26 mei 2011, 10:34

Idd ik vind de kleurstelling erg gaaf en ben benieuwd naar het de foto's!

JWD

Bericht door JWD » 26 mei 2011, 11:14

Ik denk dat het slimmer is om de foto's af te wachten en daar gegronde kritiek op te geven.
De fotograven zijn 2 zeer ambitieuze jonge gasten die nog beginnend zijn maar al hebben laten zien dat ze prachtige foto's kunnen maken (misschien herinneren jullie nog de shoot met mijn M3).
Daarnaast vinden deze jongens de ervaring nog leuker dan het eventuele geldelijk gewin.
Nog even wachten dus en dan kunnen de criticasters hun goddelijke gang gaan 8) .

RVV

Bericht door RVV » 26 mei 2011, 11:20

Captain_Kirk schreef:

Om een aantal redenen, maar laten we het er op houden dat het een besloten dag is is voor genodigden en niet voor pottekijkers :wink:

Dit jaar gaan een aantal leuke auto's meerijden, denk aan een RS6 met 670pk, de M5 van JWD komt ook, Corvette Z06, Ferrari F430, Porsche 997 turbo.. etc etc.. een F458 kan er ook nog wel bij :wink: zoals ik al schreef heb je interesse stuur me een mailtje dan laat ik de locatie weten en de route die we gaan rijden (beide geheim). Voordeel voor jou is dat het startpunt in Twente is :wink:

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 26 mei 2011, 11:34

RVV schreef:
Captain_Kirk schreef:

Om een aantal redenen, maar laten we het er op houden dat het een besloten dag is is voor genodigden en niet voor pottekijkers :wink:

Dit jaar gaan een aantal leuke auto's meerijden, denk aan een RS6 met 670pk, de M5 van JWD komt ook, Corvette Z06, Ferrari F430, Porsche 997 turbo.. etc etc.. een F458 kan er ook nog wel bij :wink: zoals ik al schreef heb je interesse stuur me een mailtje dan laat ik de locatie weten en de route die we gaan rijden (beide geheim). Voordeel voor jou is dat het startpunt in Twente is :wink:
Aha. Moeten we ook gebruik maken van de rode telefoon en hebben we een verbinding via een veilige lijn?

Ik zal mijn compagnon eens wakker schudden. Zonnetje staat op zijn kantoor en ik zie de ogen half dicht vallen. Wellicht kan hij zijn 360 CS nog aan slingeren. Twente is altijd goed als startpunt.

Ik wil eventueel ook de RS6 (met nog iets meer pk's) wel inzetten voor de crew (indien gewenst)

Mail komt er na de lunch aan.

RVV

Bericht door RVV » 26 mei 2011, 11:36

:thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 mei 2011, 12:08

whaha, gezellig in Twente :drinking:

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 26 mei 2011, 12:10

GTRene schreef:whaha, gezellig in Twente :drinking:

Moet jij toch weten Rene. Almelo onder de rook van Hengelo ;-)

GTRene

Bericht door GTRene » 26 mei 2011, 12:41

yes, vind het wel goed in deze hoek, het westen is me veels te druk, het noorden iets te afgelegen en het zuiden zou ook best leuk kunnen zijn, sowieso qua omgevingen en dichter bij wat circuits uber die grenze :D

on topic, hey een BMW e60 M5 :mrgreen:

flieger

Bericht door flieger » 26 mei 2011, 16:56

Afbeelding

Het wordt wel erg spannend en het ziet er veelbelovend uit. Wanneer komt de fotoshoot online?

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 26 mei 2011, 17:12

Holy Macaroni. Dat staat wel heel erg mooi. Kan de tekst niet zo goed lezen, maar toch. Wat een machine.

Plaats reactie