Inderdaad.dvh schreef:Ligt aan de fotograaf z'n ervaring en hoe deze werkt.
+ commercieel belang van de foto
+ rechten
+ bewerkingseisen
etc. etc....
Inderdaad.dvh schreef:Ligt aan de fotograaf z'n ervaring en hoe deze werkt.
pffff, ook altijd hetzelfde...Williams schreef:Idd wij doen ook regelmatig fotoshoots tegen betaling, licht eraan wat het is en hoe interessant het is voor onze website.
Je heb niet de beste fotografen ingehuurd maar toch leuk dat je hun ook de kans geeft
voor mensen die interesse hebben in professionele foto"s van hun auto kunnen contact opnemen met ons via de website:
Roze koekenKenneth schreef:pffff, ook altijd hetzelfde...Williams schreef:Idd wij doen ook regelmatig fotoshoots tegen betaling, licht eraan wat het is en hoe interessant het is voor onze website.
Je heb niet de beste fotografen ingehuurd maar toch leuk dat je hun ook de kans geeft
voor mensen die interesse hebben in professionele foto"s van hun auto kunnen contact opnemen met ons via de website:
Ik zou zeggen, lekker arrogant blijven, dan weet je zeker dat je de komende 20 jaar nog steeds bedrijven af gaat om roze koeken te verkopen![]()
Ontopic: Ziet er veel belovend uit!!
Dat kan, ik zeg CBR11 is een uitstekende gelegenheid. Als je interesse hebt moet je maar even een mail sturen naar rico ad driving-fun.comWat een machine die M5. Ik moet even wennen aan de kleurstelling. Maybe real life dat we een match hebben.
Met alle respect hoor, maar als je dan reclame wilt maken voor jezelf als fotograaf, zorg dan iig dat je correct schrijft.Williams schreef:Idd wij doen ook regelmatig fotoshoots tegen betaling, licht eraan wat het is en hoe interessant het is voor onze website.
voor mensen die interesse hebben in professionele foto"s van hun auto kunnen contact opnemen met ons via
.................................pb.![]()
Lijkt me voldoende reclame in dit topic
Niels (moderator)
Als je dan toch reclame voor jezelf als zijnde professionele fotograaf wilt maken, zorg dan iig dat je foto's professioneel waardig zijn.Pennucciracing Luco schreef:Met alle respect hoor, maar als je dan reclame wilt maken voor jezelf als fotograaf, zorg dan iig dat je correct schrijft.Williams schreef:Idd wij doen ook regelmatig fotoshoots tegen betaling, licht eraan wat het is en hoe interessant het is voor onze website.
voor mensen die interesse hebben in professionele foto"s van hun auto kunnen contact opnemen met ons via
Niels (moderator)
Deze tip is gratis, volgende keer stuur ik een factuurtje
Robin Hartog schreef:Als je dan toch reclame voor jezelf als zijnde professionele fotograaf wilt maken, zorg dan iig dat je foto's professioneel waardig zijn.Pennucciracing Luco schreef:Met alle respect hoor, maar als je dan reclame wilt maken voor jezelf als fotograaf, zorg dan iig dat je correct schrijft.Williams schreef:Idd wij doen ook regelmatig fotoshoots tegen betaling, licht eraan wat het is en hoe interessant het is voor onze website.
Niels (moderator)
Deze tip is gratis, volgende keer stuur ik een factuurtje
RVV schreef:Dat kan, ik zeg CBR11 is een uitstekende gelegenheid. Als je interesse hebt moet je maar even een mail sturen naar rico ad driving-fun.comWat een machine die M5. Ik moet even wennen aan de kleurstelling. Maybe real life dat we een match hebben.
CBR11 wasdanou? Voor een impressie even kijken; http://www.driving-fun.com/1-869/tv/CBR ... ltuin.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ach, ongegrond kritiek geven? Zo'n post getuigt van beste arrogantie, dat is ambitie voorbij..Captain_Kirk schreef: Ik had ook een postvak in. Ik begrijp nu dat dit forum een visvijver is? Niet geschoten is altijd mis. Met ambitie is niets mis, met andere mensen ongegrond kritiek geven wel.
Amen.Robin Hartog schreef:Ach, ongegrond kritiek geven? Zo'n post getuigt van beste arrogantie, dat is ambitie voorbij..Captain_Kirk schreef: Ik had ook een postvak in. Ik begrijp nu dat dit forum een visvijver is? Niet geschoten is altijd mis. Met ambitie is niets mis, met andere mensen ongegrond kritiek geven wel.
Williams schreef:Jullie hadden het zelf over het verschil van fotografen daar reageerde ik op, en er is niks mis mee om iemand te benaderen via een pm lijkt mij?
Williams schreef:Kritiek is er altijd, het maakt ook verder niet uit, ieder moet puntje bij paaltje toch zijn eigen klanten regelen.
Captain_Kirk schreef:
Waarom is dit niet terug te vinden in de agenda?
Aha. Moeten we ook gebruik maken van de rode telefoon en hebben we een verbinding via een veilige lijn?RVV schreef:Captain_Kirk schreef:
Waarom is dit niet terug te vinden in de agenda?
Om een aantal redenen, maar laten we het er op houden dat het een besloten dag is is voor genodigden en niet voor pottekijkers![]()
Dit jaar gaan een aantal leuke auto's meerijden, denk aan een RS6 met 670pk, de M5 van JWD komt ook, Corvette Z06, Ferrari F430, Porsche 997 turbo.. etc etc.. een F458 kan er ook nog wel bijzoals ik al schreef heb je interesse stuur me een mailtje dan laat ik de locatie weten en de route die we gaan rijden (beide geheim). Voordeel voor jou is dat het startpunt in Twente is
GTRene schreef:whaha, gezellig in Twente :drinking:
Gebruikers op dit forum: Bob Gervais, Bokkepoot en 2 gasten