Harrie schreef:@Tom, dan snap ik het ook niet.

Los van of je het wel of niet koopt, afgrijselijk vind ik het zelfs. Persoonlijk vind ik de 1serie coupe al niet geslaagd, maar dit versterkt die gedachte alleen maar.
Dat je de 1 coupe niet mooi vind kan, maar wat ik wil zeggen is dat niemand je bij hartge verplicht om die auto te kopen zoals ie daar op de foto's staat!
Je kunt ook alleen de motortuning kopen, of alleen de uitlaat, of alleen de achterbumper, het spoilertje, de remmen enz. Dat bepaal je volledig zelf. Tot een pakket van onderdelen wat je niet overdone vind (als je al iets aan het exterieur wilt doen natuurlijk). Alleen op de foto's laten ze alles zien wat ze kunnen kunnen leveren voor de 1er coupe. En ja, dat is totaal overdone cq smakeloos.
Voor de duidelijkheid, ik vind die sideskirts, spoilers en stickers ook verschrikkelijk hoor, maar men beoordeelt auto's die bij een tuner vandaan komen gelijk op de foto's die ze naar buiten brengen. Dat is verkeerd. Die bedrijven bestaan juist omdat ze een stap verder gaan dan fabrikanten. Met andere woorden; klant is koning.
Zie de auto's van Frank (M-Bitious); z'n ex-M6 en huidige M3 hebben ook wat onderdelen van bekende tuners (naam weet ik niet), maar hij heeft ook niet alles wat in het assortiment (=persfoto's van zo'n tuner) gekocht om z'n auto aan te kleden. Zijn auto's zien er toch ook prima uit, aangekleed aan de smaak van Frank.