Klopt. Het is de motor die OK is. De rest is prachtig, maar te lomp.Andre schreef:Nou zo erg is die v8 M3 nou ook weer niet.
Hij is een beetje vettig om het lijf dat wel. Maar trek zo n M motor door tot 8300rpm en al je haren staan recht op de kop.
Voor fun is een atmo motor nog altijd king in combinatie met RWD en sper.
535i
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: 535i
-
Dat is juist hoe 90% van het f10-5post.com forum hun zwarte/sophistogrijze/zilveren F10 kiest: Met beige leder(of varianten), prima, maar ZO eenheidsworst betr de F10....Snipe schreef:.....en als het dan toch zwart moet worden, wat op zich natuurlijk best mooi is, dan graag met een afwijkende interieurkleur. Beige, rood, wit, lichtbruin, zoiets. Ook een beetje meer spektakel dus.
Vandaar zwart/zwart. IRL is ZO dik.

-
Bij VPG in Amstelveen staat een zwart/zwarte 550i in de showroom op styling 237. Geweldig apparaat, al vind ik die zonder shadowline net wat mooier. Iets subtieler.Robin schreef:Dat is juist hoe 90% van het f10-5post.com forum hun zwarte/sophistogrijze/zilveren F10 kiest: Met beige leder(of varianten), prima, maar ZO eenheidsworst betr de F10....Snipe schreef:.....en als het dan toch zwart moet worden, wat op zich natuurlijk best mooi is, dan graag met een afwijkende interieurkleur. Beige, rood, wit, lichtbruin, zoiets. Ook een beetje meer spektakel dus.
Vandaar zwart/zwart. IRL is ZO dik.
Heb me trouwens zitten verbazen over de ankers die daar op zitten, leek verdacht veel op wat ik net van de 760's af geschroefd heb.
Er zitten zelfs schuine kanten aan de klauw die het wiel exact volgt, speling is <10mm.
Laatst gewijzigd door steve smith op 09 jun 2010, 17:06, 2 keer totaal gewijzigd.
-
@Steve, heb je 'n pic van 'n 237 wiel zo bij de hand? Heb ff geen 'beleving' welk wiel dat is. bvd.
Oh OK, is dat het 237 wiel op de 550?
M'n 330 was Sparkling Graphite met zwart. M'n 335 was zilver met zwart, m'n M3 was Silverstone met lichtblauwgrijs(had ik zelf NEVER gekozen, dan nog liever dat rode, maar liefst zwart) EN belangrijk zwart is makkelijker qua niet zo gauw vies worden, weet ik uit ervaring met de lichte kleur in de M3....

Oh OK, is dat het 237 wiel op de 550?

Daarom weer eens wat anders, snap ik ook.Snipe schreef:330i hier voor de deur is ook zwart/zwart.Robin schreef:Vandaar zwart/zwart. IRL is ZO dik.
M'n 330 was Sparkling Graphite met zwart. M'n 335 was zilver met zwart, m'n M3 was Silverstone met lichtblauwgrijs(had ik zelf NEVER gekozen, dan nog liever dat rode, maar liefst zwart) EN belangrijk zwart is makkelijker qua niet zo gauw vies worden, weet ik uit ervaring met de lichte kleur in de M3....
-
Was al onderweg, moest 'm ff overhevelen van de BB.Robin schreef:@Steve, heb je 'n pic van 'n 237 wiel zo bij de hand? Heb ff geen 'beleving' welk wiel dat is. bvd.![]()
Is een heel erg keurig & saai wiel, maar maakt die auto juist af. Wat nou dikke auto? Lekker onopvallend.
-
da's 18"dan?steve smith schreef:Was al onderweg, moest 'm ff overhevelen van de BB.Robin schreef:@Steve, heb je 'n pic van 'n 237 wiel zo bij de hand? Heb ff geen 'beleving' welk wiel dat is. bvd.![]()
Is een heel erg keurig & saai wiel, maar maakt die auto juist af. Wat nou dikke auto? Lekker onopvallend.
F10 550i's staan standaard op 18" 245ers rondom dacht ik.
Hoe die remmerij erin past...inderdaad.
-
Ja 8x18", 245/45 18 Conti SC3 RFT rondom.Robin schreef:da's 18"dan?steve smith schreef:Was al onderweg, moest 'm ff overhevelen van de BB.Robin schreef:@Steve, heb je 'n pic van 'n 237 wiel zo bij de hand? Heb ff geen 'beleving' welk wiel dat is. bvd.![]()
F10 550i's staan standaard op 18" 245ers rondom dacht ik.
Hoe die remmerij erin past...inderdaad.
Is er al ergens een handig lijstje met welke wielen breedsets zijn?
Laatst gewijzigd door steve smith op 09 jun 2010, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zoiets?steve smith schreef: Is er al ergens een handig lijstje met welke wielen breedsets zijn?
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=365419
-
Nee, die staat hier ook op pagina 4. Sommige sets hebben brede achterwielen en sommige niet.Robin schreef:Zoiets?steve smith schreef: Is er al ergens een handig lijstje met welke wielen breedsets zijn?
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=365419
Edit: De Mischbereifung sets zijn:
18": Styling 281, 329, 330
19": alle
20": alle
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wacht maar even met dat zwart op te hemelen.........................na een paar keer poetsen.............en hoe snel ie dan weer smerig is...........................ben je er snel klaar mee..................
Zitten er RFT`s onder?
Die zou ik er niet onder willen hebben.......................FWIW
Het M3 blok is echt wel OK hoor......................alles in de snelste setting......................en dan is dat ding echt toeren geil..............................

Zitten er RFT`s onder?
Die zou ik er niet onder willen hebben.......................FWIW
Het M3 blok is echt wel OK hoor......................alles in de snelste setting......................en dan is dat ding echt toeren geil..............................
-
Ik ben geen poetser Robert.
Vind 't wel stoer als ie vies is, zo'n nieuwe kar.
Dit GoodYear 19"RFT's en 100x beter tov de Michelins die ik had onder de 120d/330i/335i. Vertel mij wat over RFT's. Dit is de next generation en ze zijn stil en niet stuiterig meer...geloof me nou maar.

Vind 't wel stoer als ie vies is, zo'n nieuwe kar.
Dit GoodYear 19"RFT's en 100x beter tov de Michelins die ik had onder de 120d/330i/335i. Vertel mij wat over RFT's. Dit is de next generation en ze zijn stil en niet stuiterig meer...geloof me nou maar.
-
OnlineMartijn_bmw
klinkt idd als de ultieme dailyRobin schreef:Sportstoelen zijn prima. Halfelectrisch instelbaar.
Het is 'n 8 traps sportautomaat(je voelt amper de stappen) met flippers. VERADEMING voor zo'n kar. Dit red je niet met 'n handbak, qua rap schakelen: 120kmh=1800rpm!
160kmh= 2600rpm 200kmh=3200rpm!!!! Max toerental 7000rpm(teheoretisch)
En trekkracht ohne Ende dankzij die 400Nm van 1200-5000rpm.
*snapt nog steeds niks van waarom ie die M3 V8 met z'n dagelijkse kippekoppel toen koos en begint dat rotding bijna te haten, zó goed is de 535 voor DAGELIJKS*

M3 is meer voor weekeind fun ritten 8)
-
OnlineMartijn_bmw
ja dat is ook wel weer zo maar dan moet je wel daar de ruimte voor hebben en die heb ik dagelijks niet in de fileromo schreef:Een M3 is voor dagelijks, ik wil niet alleen in het weekend fun, ik wil elke dag fun.................

-
Op de 760's zitten ook GoodYear Excellence RFT's en die zijn verbazend goed. Afgelopen weekend reed ik een paar dagen met een 535i GT op 20" PZero RFT's die nog wat plakkeriger leken. Die zou ik ook graag in 19" willen proberen.Robin schreef:Dit GoodYear 19"RFT's en 100x beter tov de Michelins die ik had onder de 120d/330i/335i. Vertel mij wat over RFT's. Dit is de next generation en ze zijn stil en niet stuiterig meer...geloof me nou maar.
- Macboy
+1Snipe schreef:Ik vind eigenlijk alle kleuren die ze aanbieden wat aan de saaie kant. (...) Ik vind het wat weinig allemaal. Ik heb nog geen Individual gezien en ook nog niet iets als Le Mansblauw of zo. Een beetje meer spektakel.
Heb tijd geleden dit ook al geroepen Perry. Er kunnen zoveel mooiere kleuren bij voor deze 5-serie, bijvoorbeeld een mooie donkere wijnrode bordeaux lak. Le Mans blauw.
Dat gezegd hebbende moet je begrijpen dat de F10 net uit is. Individual komt vanzelf en daar is ALLES mogelijk natuurlijk. Zowel standaard individual kleuren (meestal 5 stuks uit mijn hoofd) en daarnaast natuurlijk elke kleurencombinatie die je zelf zou willen.
Even geduld nog. Net zoals het M-pakket dat nog zal komen (met ook daarbij hopelijk wat M-kleuren).
-
-
- Auto: M3P, 130i
Zag vandaag een schitterende zwarte C63 AMG en moest gelijk aan je denken.
Heb je zo'n ding niet overwogen ipv de 535i? Ook automaat, hoop koppel en uber geile sound. Nadeel is het kleinere formaat en waarschijnlijk hogere verbruik....
Meen me te herinneren dat je helemaal lyrisch bent/was van die Benz....

Heb je zo'n ding niet overwogen ipv de 535i? Ook automaat, hoop koppel en uber geile sound. Nadeel is het kleinere formaat en waarschijnlijk hogere verbruik....
Meen me te herinneren dat je helemaal lyrisch bent/was van die Benz....