Motorrijder boort zich in Hellredshoarmascreamer :(
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Motorrijder boort zich in Hellredshoarmascreamer :(
Die laatste zin zegt alles.......en zeker met verzekeringen!
- SteV6
Precies. Metin succes met de nasleep. En wees heel blij dat je alleen te maken hebt met blikschade en geen persoonlijk letsel, want dan zijn de verzekeraarstrucs nog veel erger en de belangen vele malen groter (helaas spreek ik uit ervaring).
Gelijk hebben betekent in Nederland bij lange na niet dat je je gelijk ook daadwerkelijk krijgt.
Stephan
Gelijk hebben betekent in Nederland bij lange na niet dat je je gelijk ook daadwerkelijk krijgt.
Stephan
- Ben_968CS
Sterkte Metin. Zo'n eenvoudige zaak met alleen wat blikschade. Wat een misselijke gasten van de verzekering. Pas als ze echt geen kant meer op kunnen betalen ze.
Maar tegen CBR lullo's kunnen ze gelukkig niet op.

-
de 2 examinatoren hebben een getuigenbrief geschreven en getekend voor me. Erg sympathiek van deze mensen dat ze die moeite even hebben genomen. Binnekort weer even tegenpartij aan z'n oor trekken

duidelijk lijkt mij .... afwachten dus nog...
duidelijk lijkt mij .... afwachten dus nog...
- Niels
Ik ben errug benieuwd naar de reactie 

- HansD
Ik ook.
Je hebt wel goed mazzel trouwens met zulke getuigen die ook nog eens bereid zijn om een zeer duidelijke brief te schrijven met hun waarneming.
Je hebt wel goed mazzel trouwens met zulke getuigen die ook nog eens bereid zijn om een zeer duidelijke brief te schrijven met hun waarneming.
- Ravin ///M
Bij een goeie afloop even je getuigen bedanken met een lekkere taart
of een kratje alcoholvrij bier!
Succes man.
of een kratje alcoholvrij bier!
Succes man.
-
goede afloop of niet ik ben ze sowieso dankbaar, heb ze allebei een doosje Merci gegeven 8) 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik denk dat ze in blijven zetten of je wel of niet richting hebt aangegeven.
- Macboy
Daar heb ik het uitgebreid over gehad met Metchu. Het verhaal van de verzekeraar zal niet veel veranderen omdat het al dan niet richting aangeven door deze brief niet wordt opgelost. De getuige zegt niet dat er geen richting werd gegeven, maar ook niet dat er geen richting werd gegeven. In zoverre voegt de verklaring weinig toe. Maar wel staat er duidelijk dat het links afslaan voor éénieder duidelijk zichtbaar was, hetgeen het juist aannemelijk maakt dat er ook richting werd aangegeven. Daarbij voegend dat de brommer wel erg risico vol heeft gereden zijn er voldoende aanknopingspunten om het 50/50 voorstel van tafel te vegen.
-
ik heb ze gebeld. Die vent stond met een bek vol tanden. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Euh... en de politie heeft u de gegevens gegeven? Nee meneer, de politie heeft de getuige zelf benaderd en die waren bereid een verklaring te schrijven voor mij... oh, dan ben ik wel benieuwd naar de getuigenverklaring.... euh.... nou stuur het maar op en dan bekijk ik het even. Oh ja meneer orion, er is ook een discrepantie in de verklaring van uw client... oh dat moet ik nader bekijken zegtie...
goed... ik ga het hem mailen en ik hoor het van ze
Ik ben reuzebenieuwd!
goed... ik ga het hem mailen en ik hoor het van ze

-
VICTORY!
ze zijn overstag gegaan. Vandaag een hele zakelijke brief gekregen dat ze mij de resterende 50% schadeloos stellen, het waren totaal maar 3 zinnetjes in de brief. Dus ik heb voor 100% gelijk! Die brief van de getuiges heeft het hem dan toch gedaan. Ik wil bij deze Meester Macboy van Zigeneur Advocaten heel heel heel erg bedanken voor zijn hulp. Zonder zijn hulp was ik als Jacco zonder hertjes!! Echt super! Eindelijk niet (deel)schuldig meer en kan ik het met een gerust hart afsluiten.
ze zijn overstag gegaan. Vandaag een hele zakelijke brief gekregen dat ze mij de resterende 50% schadeloos stellen, het waren totaal maar 3 zinnetjes in de brief. Dus ik heb voor 100% gelijk! Die brief van de getuiges heeft het hem dan toch gedaan. Ik wil bij deze Meester Macboy van Zigeneur Advocaten heel heel heel erg bedanken voor zijn hulp. Zonder zijn hulp was ik als Jacco zonder hertjes!! Echt super! Eindelijk niet (deel)schuldig meer en kan ik het met een gerust hart afsluiten.
- Niels
- HansD

- SteV6
Zo, je mag je beide handjes dichtknijpen! Gefeliciteerd 

-
Mooi dat het allemaal goedgekomen is Metchu,
We hebben nu zelf ook met een moeilijk geval te maken.
Vriendin stapt in haar auto om achteruit onze oprit te verlaten. Aan de overkant van de weg staat een busje geparkeerd op de rijbaan, die op dat moment wegrijdt. Mijn vriendin ziet dat in haar spiegels, en draait voorzichtig achteruit de rijbaan op. Op dat moment stopt die bus weer, en komt vervolgens achteruitrijdende weer terug naar de plek waar hij eerst geparkeerd stond. M'n vriendin ziet hem in haar ooghoeken terug komen en de pdc begint te piepen, waarop zijn boven op haar rem trapt. Bestuurder van de bus zag haar totaal over het hoofd en trapte pas op zijn rem nadat hij onze auto raakte, waarbij hij van linksachter tot rechtsachter de achterbumper beschadigde.
M'n vriendin stond dus stil, maar beiden waren ze bezig met een bijzonder manoeuvre...ben erg benieuwd wat de verzekeraars gaan zeggen?
ps. En ik druk haar altijd nog zo op het hart...achteruit inparkeren..zucht..
We hebben nu zelf ook met een moeilijk geval te maken.
Vriendin stapt in haar auto om achteruit onze oprit te verlaten. Aan de overkant van de weg staat een busje geparkeerd op de rijbaan, die op dat moment wegrijdt. Mijn vriendin ziet dat in haar spiegels, en draait voorzichtig achteruit de rijbaan op. Op dat moment stopt die bus weer, en komt vervolgens achteruitrijdende weer terug naar de plek waar hij eerst geparkeerd stond. M'n vriendin ziet hem in haar ooghoeken terug komen en de pdc begint te piepen, waarop zijn boven op haar rem trapt. Bestuurder van de bus zag haar totaal over het hoofd en trapte pas op zijn rem nadat hij onze auto raakte, waarbij hij van linksachter tot rechtsachter de achterbumper beschadigde.
M'n vriendin stond dus stil, maar beiden waren ze bezig met een bijzonder manoeuvre...ben erg benieuwd wat de verzekeraars gaan zeggen?
ps. En ik druk haar altijd nog zo op het hart...achteruit inparkeren..zucht..
- Ar
- Auto: Prius
Gefeliciteerd met de overwinning. 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Had het niet verwacht maar super
@Marcel: geen id. 50%-50%

@Marcel: geen id. 50%-50%

- Niels
@Marcel: staat op het schadeformulier dat jouw vriendin stilstond omdat ze de tegenpartij zag aankomen en haar pdc al begon te piepen. Met twee handtekeningen eronder sta je vrij sterk DENK ik (je weet het nooit met verzekeringen). Dan stond jouw vriendin stil terwijl een ander achteruit reed en er op knalde puur feitelijk gezien.
-
dat formulier is echt essentieel hoe je die invult... bovendien heb je ook nog een achterkant waar je geen invloed op hebt en dan is het jouw woord tegen het zijne... Succes ermee Marcel, maar uit ervaring weet ik nu dat het grote kans is dat het 50/50 wordt 
@ de rest, bedankt 8)

@ de rest, bedankt 8)
- Peric
Mooi dat het zo afgelopen is Metin, gefeliciteerd.. De aanhouder heeft gewonnen.. 

-
Even de tijd genomen om het hele topic door te nemen.
Leest als een Amerikaans boek met een goede afloop
Goed om weer even alles te lezen en op te scherpen. Zo blijkt maar weer hoe belangrijk een formulier is!
Gefeliciteerd man!
Rond dezelfde datum ben ik ook aangereden op mijn fiets door een auto op een rotonde binnen de bebouwde kom. Ik heb toen zelfs meer terug gekregen dan ik geclaimed had, ging allemaal lekker vlot!
(auto van LeasePlan, verzekeraarnaam via LeasePlan ben ik even vergeten)
Leest als een Amerikaans boek met een goede afloop

Goed om weer even alles te lezen en op te scherpen. Zo blijkt maar weer hoe belangrijk een formulier is!
Gefeliciteerd man!
Rond dezelfde datum ben ik ook aangereden op mijn fiets door een auto op een rotonde binnen de bebouwde kom. Ik heb toen zelfs meer terug gekregen dan ik geclaimed had, ging allemaal lekker vlot!
(auto van LeasePlan, verzekeraarnaam via LeasePlan ben ik even vergeten)
- Ahmed
Heb ik keer de tegenpartij gevraagd om op het formulier "ik beken schuld" neer te zetten, ging toen ook vrij snel met uitbetalen enz.... 

-
Haha mooi handig toch Ahmed! Scheelt een hoop gedoe.
- Snipe
Marcel, je moet gewoon even een getuigenverklaring op zien te snorren