Dank je, echt zeer mooie foto's.
het is niet onze schuld dat jij geen zin had om te komenGTRene schreef:heb ik weer die dikke Z3 coupe gemist...wat staat dat ding dik in de wielkasten was wel benieuwd hoe ze dat deden en ook naar de achter bumper extra openingen ofzo? anyway wil dat ding wel eens zien binnenkort ergens waar ik ook kan rijden![]()
Dit jaar nog ?Mark Nauta schreef:Mooie platen Kees!!! Zal mijne ook nog steeds eens afronden.....
Nooit geweten dat er op DF zo veel zeikers zijn zegAad schreef:Dit jaar nog ?Mark Nauta schreef:Mooie platen Kees!!! Zal mijne ook nog steeds eens afronden.....
Gefeliciteerd nog met je verjaardag en hopen dat je tentamen goed is gegaan...maar dat denk ik van welMark Nauta schreef:Nooit geweten dat er op DF zo veel zeikers zijn zegAad schreef:Dit jaar nog ?Mark Nauta schreef:Mooie platen Kees!!! Zal mijne ook nog steeds eens afronden...........
Eindelijk is mijn tentamen voorbij....gisteravond gemaakt. Op mijn verjaardag notabene.....maar ach....
Nu is er dus weer tijd voor foto's. Vandaag zal ik de Zolder-foto's doen en daarna aan de slag met de M3 photoshoot.
TrueAls je zwaait kom je op de foto
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten