Audi RS3 aangekondigd.
- Ravin ///M
Re: Audi RS3 aangekondigd.
Atmo blahblahblah turbo blahblah
...ik ben gek op turbomotoren 
-
Harrie
Serieus snel zeg.
Ik zal eens opzoek gaan naar die Autovisie.
- Niels
- Auto: Prius+
Smakelijker dan een 1M zo'n RS3 
- wjn
Met behulp van launch control zeker?Erik K. schreef:De RS3 is bij de AutoVisie test van 0-100 in 4.1s geklokt
- richardk
Ravin ///M schreef:Zou je denken? Zou wel een paar m5board.com runs willen zien van dat ding... Ik vind het eigenlijk wel wat. Zit erover te denken om de 740i weg te doen, zoiets als dit is lekker... automaat, bloedjesnel, ruimte genoeg en voor de leek niks bijzonders. Me like.
is serieus snel.. een kuurtje erop en dan heb je een sprintkanon
- dvh
* kuch *dvh schreef:740?Ravin ///M schreef:Zou je denken? Zou wel een paar m5board.com runs willen zien van dat ding... Ik vind het eigenlijk wel wat. Zit erover te denken om de 740i weg te doen, zoiets als dit is lekker... automaat, bloedjesnel, ruimte genoeg en voor de leek niks bijzonders. Me like.
Is je 535d al weg ?
- Ravin ///M
Is er al een optielijst oid op internet te vinden?
En die 4,6s is toch al geweldig, stel je idd voor dat ie op de bank gaat. Denk al gauw aan 430pk-450pk dan, dan moet je toch wel 4,3, 4,4 kunnen klokken. Ongelooflijk, sta je dan met je supersportwagen naast een debadged A3.
-
Harrie
http://www.audi.de" onclick="window.open(this.href);return false; daar kun je de opties vinden. In Duitsland is er al veel standaard zag ik.Ravin ///M schreef:LOL@dvh
Is er al een optielijst oid op internet te vinden?
En die 4,6s is toch al geweldig, stel je idd voor dat ie op de bank gaat. Denk al gauw aan 430pk-450pk dan, dan moet je toch wel 4,3, 4,4 kunnen klokken. Ongelooflijk, sta je dan met je supersportwagen naast een debadged A3.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Nou, met 4,1s naar 100 vind ik dat nu ook alrichardk schreef:Ravin ///M schreef:Zou je denken? Zou wel een paar m5board.com runs willen zien van dat ding... Ik vind het eigenlijk wel wat. Zit erover te denken om de 740i weg te doen, zoiets als dit is lekker... automaat, bloedjesnel, ruimte genoeg en voor de leek niks bijzonders. Me like.
is serieus snel.. een kuurtje erop en dan heb je een sprintkanon
- JP
4.1s....dus niets knijpen dat hok om een R8 niet in het vaarwater te komen...
Las op een Duitse site nogmaals dat de banden voor 235 en achter 225 breed zijn ivm TÜV. Verder is de accu verhuisd naar de achterkant waardoor geen plaats is voor RS-style links-rechts uitlaat. (al vind ik dat raar)

Klok gaat tot 310

Las op een Duitse site nogmaals dat de banden voor 235 en achter 225 breed zijn ivm TÜV. Verder is de accu verhuisd naar de achterkant waardoor geen plaats is voor RS-style links-rechts uitlaat. (al vind ik dat raar)
Klok gaat tot 310
- Ravin ///M
Harrie bedankt! voor de tip. Zie dat ze in DU voor 10 euro onder de 50k worden aangeboden, kaal. Geweldig toch! Ich bin ein Berliner.
Dat alcantara stuur en pookje staan me niet zo aan, is niet standaard geloof ik.
Dat alcantara stuur en pookje staan me niet zo aan, is niet standaard geloof ik.
- GTRene
dat alcantara stuurtje 8)
alleen die ronde airbag zou ik eraf slopen
stuurtje lijkt me wel lekker in de hand liggende.
alleen die ronde airbag zou ik eraf slopen
stuurtje lijkt me wel lekker in de hand liggende.
- JP
Wil je er eentje bestellen, veel succes. Duitse dealers hebben het al over levering 2012 (2011 is al uitverkocht), en sommige al over 4e kwartaal 2012
- Hielke
Er zijn mooi gelijnde Audi's, laat ik dat eerst even duidelijk stellen.
Maar deze RS3 en alle types met dezelfde koets, zijn auto's voor accountants en boekhouders. Je moet helemaal van het hoofd en totaal niet van het hart zijn om zo'n gedrocht in je garage of op je oprit te willen zetten. In designtaal spreek je bij deze auto over het totale niets. Ik kan 'm ook niet eens lelijk noemen want dit zou betekenen dat er daadwerkelijk sprake van een design zou moeten zijn. Dat er iemand achter een tekentafel is gaan zitten, dat ie een cad cam achtig stuk software heeft opgestart, of dat ie aan het kleien is gegaan. Dat er een gedachte aan het ontwerp van de koets vooraf is gegaan. Dat kan ik in dit geval gewoon niet geloven. Er is een voorkant, er is een zijkant en er is een achterkant, meer voorwaarden waren er niet.
Maar deze RS3 en alle types met dezelfde koets, zijn auto's voor accountants en boekhouders. Je moet helemaal van het hoofd en totaal niet van het hart zijn om zo'n gedrocht in je garage of op je oprit te willen zetten. In designtaal spreek je bij deze auto over het totale niets. Ik kan 'm ook niet eens lelijk noemen want dit zou betekenen dat er daadwerkelijk sprake van een design zou moeten zijn. Dat er iemand achter een tekentafel is gaan zitten, dat ie een cad cam achtig stuk software heeft opgestart, of dat ie aan het kleien is gegaan. Dat er een gedachte aan het ontwerp van de koets vooraf is gegaan. Dat kan ik in dit geval gewoon niet geloven. Er is een voorkant, er is een zijkant en er is een achterkant, meer voorwaarden waren er niet.
- Ravin ///M
Onzin.

-
Rupie
Des te grotere sleeper. 
- GTRene
gewoon half jaartje wachten en 1 met de kop er af kopen...JP schreef:Wil je er eentje bestellen, veel succes. Duitse dealers hebben het al over levering 2012 (2011 is al uitverkocht), en sommige al over 4e kwartaal 2012
- Niall
Misschien kan je dan die Hartge erop inruilen tegen die tijd zijn ze net zoveel waardGTRene schreef:gewoon half jaartje wachten en 1 met de kop er af kopen...JP schreef:Wil je er eentje bestellen, veel succes. Duitse dealers hebben het al over levering 2012 (2011 is al uitverkocht), en sommige al over 4e kwartaal 2012
- richardk
helemaal mee eensHielke schreef:Er zijn mooi gelijnde BMW's, laat ik dat eerst even duidelijk stellen.
Maar deze 1m en alle types met dezelfde koets, zijn auto's voor accountants en boekhouders. Je moet helemaal van het hoofd en totaal niet van het hart zijn om zo'n gedrocht in je garage of op je oprit te willen zetten. In designtaal spreek je bij deze auto over het totale niets. Ik kan 'm ook niet eens lelijk noemen want dit zou betekenen dat er daadwerkelijk sprake van een design zou moeten zijn. Dat er iemand achter een tekentafel is gaan zitten, dat ie een cad cam achtig stuk software heeft opgestart, of dat ie aan het kleien is gegaan. Dat er een gedachte aan het ontwerp van de koets vooraf is gegaan. Dat kan ik in dit geval gewoon niet geloven. Er is een voorkant, er is een zijkant en er is een achterkant, meer voorwaarden waren er niet.
- GTRene
@Niall, lol, nee ik zou men Hartge nooit weg doen voor zo'n audi, ook niet de TT-RS
feit is wel dat ook al zijn het ff heel gewilde auto's er toch binnen een paar maanden al de eersten te koop worden aangeboden, of dealer wagens of particulieren, its a win win situation
ik zou geen eerste eigenaar hoeven zijn, laat de ander maar die afschrijving doen
zou wel een Wiesmann GT willen, maar die krengen blijven duur
ze vragen nu soms nog de basis nieuwprijs van wat ie ook in zeg 2006 koste (als het bv een 2006 is ) tuurlijk zijn er ook goedkopere vanaf zo'n 80K ongeveer maar das nog een hele bak en dan moet ie nog op kenteken
enorm waardevast die krengen.
feit is wel dat ook al zijn het ff heel gewilde auto's er toch binnen een paar maanden al de eersten te koop worden aangeboden, of dealer wagens of particulieren, its a win win situation
ik zou geen eerste eigenaar hoeven zijn, laat de ander maar die afschrijving doen
zou wel een Wiesmann GT willen, maar die krengen blijven duur
ze vragen nu soms nog de basis nieuwprijs van wat ie ook in zeg 2006 koste (als het bv een 2006 is ) tuurlijk zijn er ook goedkopere vanaf zo'n 80K ongeveer maar das nog een hele bak en dan moet ie nog op kenteken
enorm waardevast die krengen.
- Ravin ///M
LOL!! Ik ben een BMWman, maar de 1 heeft me nooit helemaal gepakt. Tot ik ermee reed. De 1 cabrio en de 1 3deurs kan ik mooi vinden. Maar de M ziet er niet uit, ik heb steeds opnieuw gekeken, maar die wielen.... het is net jaren 70 tuning. De 3 sportback vind ik ook niet persé een heel geslaagd ontwerp, maar het is niet lelijk en zeker functioneel.
En zodra mijn accountant (leuk gegapt maar weinig van toepassing) een RS3 adviseert krijgt ie van mij een bonus voor zijn bezigheden.
Ben benieuwd wanneer de eerste met weinig km's te vinden is. Ik heb er net 1 samengesteld op audi.de; voor 63 heb je alle opties. Heel veel is al standaard, dus zelfs kaal is ie geen pauper.
Miss. moet ik van de 740 naar een A8 en die later op een RS3 inruilen
.
En zodra mijn accountant (leuk gegapt maar weinig van toepassing) een RS3 adviseert krijgt ie van mij een bonus voor zijn bezigheden.
Ben benieuwd wanneer de eerste met weinig km's te vinden is. Ik heb er net 1 samengesteld op audi.de; voor 63 heb je alle opties. Heel veel is al standaard, dus zelfs kaal is ie geen pauper.
Miss. moet ik van de 740 naar een A8 en die later op een RS3 inruilen
- dvh
Potverdikkie, heb echt iets gemist.
740.... Waar is die oliestoker gebleven ??
740.... Waar is die oliestoker gebleven ??
- Ravin ///M
Die heb ik ook nog, de e38 daar rijdt mijn vriendin in. Topic in Mijn Auto gemist in maart? 
- Sperdy
Helemaal met Hielke eens.
De auto is zo onsamenhangend in elkaar gezet, dat je 'm inderdaad niet eens kunt duiden. Neem bijv. dat alcantara stuurtje, dat vlak voordat de auto in produktie ging, er nog ff snel ingesjopt is...
. Alles ontbreekt aan deze auto.
De auto is zo onsamenhangend in elkaar gezet, dat je 'm inderdaad niet eens kunt duiden. Neem bijv. dat alcantara stuurtje, dat vlak voordat de auto in produktie ging, er nog ff snel ingesjopt is...
- richardk
dat heb ik nu met de bmw 1 serie...niet dat ik de audi sportsback de mooiste auto ter wereld vind, maar de 1 serie en de coupe vind ik behoorlijke missers van BMW ( en ik ben absoluut bmw liefhebber, maar ook audi fan)