Met behulp van launch control zeker?Erik K. schreef:De RS3 is bij de AutoVisie test van 0-100 in 4.1s geklokt
Ravin ///M schreef:Zou je denken? Zou wel een paar m5board.com runs willen zien van dat ding... Ik vind het eigenlijk wel wat. Zit erover te denken om de 740i weg te doen, zoiets als dit is lekker... automaat, bloedjesnel, ruimte genoeg en voor de leek niks bijzonders. Me like.
* kuch *dvh schreef:740?Ravin ///M schreef:Zou je denken? Zou wel een paar m5board.com runs willen zien van dat ding... Ik vind het eigenlijk wel wat. Zit erover te denken om de 740i weg te doen, zoiets als dit is lekker... automaat, bloedjesnel, ruimte genoeg en voor de leek niks bijzonders. Me like.
Is je 535d al weg ?
http://www.audi.de" onclick="window.open(this.href);return false; daar kun je de opties vinden. In Duitsland is er al veel standaard zag ik.Ravin ///M schreef:LOL@dvh
Is er al een optielijst oid op internet te vinden?
En die 4,6s is toch al geweldig, stel je idd voor dat ie op de bank gaat. Denk al gauw aan 430pk-450pk dan, dan moet je toch wel 4,3, 4,4 kunnen klokken. Ongelooflijk, sta je dan met je supersportwagen naast een debadged A3.
Nou, met 4,1s naar 100 vind ik dat nu ook alrichardk schreef:Ravin ///M schreef:Zou je denken? Zou wel een paar m5board.com runs willen zien van dat ding... Ik vind het eigenlijk wel wat. Zit erover te denken om de 740i weg te doen, zoiets als dit is lekker... automaat, bloedjesnel, ruimte genoeg en voor de leek niks bijzonders. Me like.
is serieus snel.. een kuurtje erop en dan heb je een sprintkanon
gewoon half jaartje wachten en 1 met de kop er af kopen...JP schreef:Wil je er eentje bestellen, veel succes. Duitse dealers hebben het al over levering 2012 (2011 is al uitverkocht), en sommige al over 4e kwartaal 2012
Misschien kan je dan die Hartge erop inruilen tegen die tijd zijn ze net zoveel waardGTRene schreef:gewoon half jaartje wachten en 1 met de kop er af kopen...JP schreef:Wil je er eentje bestellen, veel succes. Duitse dealers hebben het al over levering 2012 (2011 is al uitverkocht), en sommige al over 4e kwartaal 2012
helemaal mee eensHielke schreef:Er zijn mooi gelijnde BMW's, laat ik dat eerst even duidelijk stellen.
Maar deze 1m en alle types met dezelfde koets, zijn auto's voor accountants en boekhouders. Je moet helemaal van het hoofd en totaal niet van het hart zijn om zo'n gedrocht in je garage of op je oprit te willen zetten. In designtaal spreek je bij deze auto over het totale niets. Ik kan 'm ook niet eens lelijk noemen want dit zou betekenen dat er daadwerkelijk sprake van een design zou moeten zijn. Dat er iemand achter een tekentafel is gaan zitten, dat ie een cad cam achtig stuk software heeft opgestart, of dat ie aan het kleien is gegaan. Dat er een gedachte aan het ontwerp van de koets vooraf is gegaan. Dat kan ik in dit geval gewoon niet geloven. Er is een voorkant, er is een zijkant en er is een achterkant, meer voorwaarden waren er niet.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Berry1000RR, ED35, JdvPolo, KoenM, LucasU, Majestic-12 [Bot] en 4 gasten