[13 augustus 2008]DF @ Zolder deel I

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Gesloten
peer

Bericht door peer » 03 aug 2008, 18:32

Dan toch nog iets vezinnen voor het parkeren daar. Ik zal dinsdag avond eens kijken of de e30 al op het binnen stuk kan anders parkeer ik hem wel in het wijkje in de buurt.

Overigens is het herspuiten van de auto nogal mislukt. Daar ben ik vandaag achter gekomen dus hij zal niet bepaald mooi in de lak zitten :oops: Maar daar is deze ook niet voor.

Misschien nog een raar vraagje: Ik zie veel afhakers, is er een kans dat het nog afgeblazen wordt vanwege een minimale opkomst? of is het circuit al gehuurt en gaat het zoiezo door?

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 03 aug 2008, 18:34

Roel, ik heb geen twijfels wat betreft deelname. :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 03 aug 2008, 19:56

peer schreef: Misschien nog een raar vraagje: Ik zie veel afhakers, is er een kans dat het nog afgeblazen wordt vanwege een minimale opkomst? of is het circuit al gehuurt en gaat het zoiezo door?
Schade/pech/vrij/auto niet klaar, zomaar wat zaken waarom er een stel uit de lijst niet kunnen rijden, ik helaas ook niet :? had graag over Zolder willen knallen, ooit 1x geweest met een TVR meeting maar er nooit gereden of mee gereden, volgende X beter.

Aad

Bericht door Aad » 03 aug 2008, 19:57

GTRene schreef:
peer schreef: Misschien nog een raar vraagje: Ik zie veel afhakers, is er een kans dat het nog afgeblazen wordt vanwege een minimale opkomst? of is het circuit al gehuurt en gaat het zoiezo door?
Schade/pech/vrij/auto niet klaar, zomaar wat zaken waarom er een stel uit de lijst niet kunnen rijden, ik helaas ook niet :? had graag over Zolder willen knallen, ooit 1x geweest met een TVR meeting maar er nooit gereden of mee gereden, volgende X beter.
Kan je toch nog wel komen , vlaggen :wink:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 03 aug 2008, 20:00

Je kunt altijd proberen ritjes te bietsen :) De vorige keer dat ik op Zolder was vertrouwde ik mijn auto niet kwa onderstel en remmen, en nu ga ik er helaas niet naartoe vanwege een deuk in mijn rechter achterscherm :( Of iemand die over de A73 gaat moet een kleine 10-15km naar Wanssum willen komen om me op te halen.

GTRene

Bericht door GTRene » 03 aug 2008, 20:04

Aad Hoogendoorn schreef:
GTRene schreef:
Kan je toch nog wel komen , vlaggen :wink:
als je maar niet denkt dat ik je auto aan ga drukken :lol: :wink:
trouwens leuk filmpje voor funny home video's :idea:

peer

Bericht door peer » 03 aug 2008, 20:35

GTRene schreef:
Ik bedoelde "afhakers" ook niet negatief, ik was zelf ook bijna niet gekomen. Er zijn genoeg redenen om niet te kunnen komen maar stel er blijven 5 man over.... gaat het dan nog steeds door.

Ik ben zelf ook nog met beide auto's druk bezig en 1 van de 2 moet zeker gaan lukken. De bmw licht nog half uit elkaar en is net deels gespoten maar is zo slecht dat ik het voorlopig opgeef met spuiten en zo weer in elkaar zet.... (kwart zwart hoogglans, kwart mat zwart, kwart rood, kwart rood/roze)

De mustang heeft geen gordels :?

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 03 aug 2008, 21:13

peer schreef:Ik zie veel afhakers, is er een kans dat het nog afgeblazen wordt vanwege een minimale opkomst? of is het circuit al gehuurt en gaat het zoiezo door?
Nee, we lasten sowieso nooit iets af.
Het circuit is ook al betaald, dus het gaan sowieso door.
Vandaar ook het vriendelijke verzoek voor de rijders om eens wat vrienden en bekenden te polsen. Baat het niet, dan schaadt het niet en wie weet zijn er zo nog wel een paar mensen te vinden die een middagje Zolder wel zien zitten. :)

Paul Broere
Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5

Bericht door Paul Broere » 04 aug 2008, 08:58

het is normaal voor mij ook moeilijk met werk enzo. Ik neem altijd veel te veel vrij, er zijn ook zoveel leuke dingen ( :? :lol: ) Ik heb voor deze keer, juist omdat we naar Zolder gaan (is weer eens iets anders dan Zandvoort) iets kunnen regelen.

Ik ga wel vanaf nu vaker mee doen. (waar heb ik anders die e30 voor aangeschaft en omgebouwd??)

Dsu gelukkig gaat het door, IK HEB ER ZIN IN!!

Tristan

Bericht door Tristan » 04 aug 2008, 09:10

Kan er helaas niet bij zijn. Denk dat de E30 niet voor die tijd klaar is.

Aad

Bericht door Aad » 04 aug 2008, 10:31

Tristan schreef:Kan er helaas niet bij zijn. Denk dat de E30 niet voor die tijd klaar is.
Dat is zwaar K.t Tristan, was dus erger dan je dacht , succes ermee en hopelijk heb je hem snel weer voor elkaar !

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 04 aug 2008, 11:06

Ik ben er waarschijnlijk ook niet bij helaas.
Heb een motor die kuren vertoond en na 15 rondjes zandvoort geen zin meer had.
Ga er wel alles aan doen om het toch te halen.

Grtz,Hanz06 :wink:

René130i

Bericht door René130i » 04 aug 2008, 11:08

Hey Hans, balen hoor.

Kun je niet wat anders leuks claimen voor deze dag? ;)

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 04 aug 2008, 11:21

Staat er de 13e geen zwarte Z06 in de buurt van Elmar zijn huis te verstoffen die je terug kunt bietsen in ruil voor dat licentie-examen? :mrgreen:

Wel balen voor jou en Tristan dat het tegen lijkt te vallen met de problemen. :(

GTRene

Bericht door GTRene » 04 aug 2008, 11:24

Tristan schreef:Kan er helaas niet bij zijn. Denk dat de E30 niet voor die tijd klaar is.
je hebt nu een Seat met 100pk, stiekum lenen van je vriendin :lol: onder het motto kijken of ie goed is en blijft binnen de garantie tijd :twisted: :wink:

Tristan

Bericht door Tristan » 04 aug 2008, 11:25

Aad Hoogendoorn schreef:
Dat is zwaar K.t Tristan, was dus erger dan je dacht , succes ermee en hopelijk heb je hem snel weer voor elkaar !
Ben allang blij dat de motor niet geraakt is. Deze week kijken of het nog te richten valt.

Maik

Bericht door Maik » 04 aug 2008, 11:53

Dat is minder van de uitvallers!! :(
Ik denk dat het wel een feestje gaat worden, hopen op een beetje mooi weer!

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 04 aug 2008, 12:17

René130i schreef:Hey Hans, balen hoor.

Kun je niet wat anders leuks claimen voor deze dag? ;)
De race Corvette van Danny van Dongen zou wel een optie zijn in mijn ogen.
Ben bang dat Danny daar anders over denkt :wink:

Jouke Dijkstra

Bericht door Jouke Dijkstra » 04 aug 2008, 12:48

Zojuist het geld overgemaakt. De Elise staat nu even zonder wielen gestald, bij het monteren van nieuwe banden zijn twee velgen beschadigd die nu opnieuw gespoten worden. Ik ga ervan uit dat die op tijd klaar zijn, ik zou ze komende zaterdag weer op kunnen halen.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 04 aug 2008, 13:18

HANZ06 schreef:De race Corvette van Danny van Dongen zou wel een optie zijn in mijn ogen.
Grappig dat je het zegt. Danny reed op de allereerste CPZ dag die we ooit organiseerden en gaf toen iemand instructie in één van zijn raceauto's (geloof wel dat dat een Kia was en geen C6), dus daar is vast wel iets mee te regelen. ;)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 04 aug 2008, 13:34

Peter Tunissen schreef:
HANZ06 schreef:De race Corvette van Danny van Dongen zou wel een optie zijn in mijn ogen.
Grappig dat je het zegt. Danny reed op de allereerste CPZ dag die we ooit organiseerden en gaf toen iemand instructie in één van zijn raceauto's (geloof wel dat dat een Kia was en geen C6), dus daar is vast wel iets mee te regelen. ;)
Zoals het er nu uit ziet zit ik nog wel een maand zonder auto.
Er schijnt een aanvraag vrijdag naar Corvette in de states ge mailed te zijn met foto`s van de cilinderkop en de schade is blijkbaar zo groot dat er misschien een nieuwe motor in komt.
Wat er aan de motor kapot is weet ik niet maar dat zal ongetwijfeld wel boven water komen.
Zolder wordt dus helaas niks en daar baal ik behoorlijk van moet ik zeggen.

Metchu

Bericht door Metchu » 04 aug 2008, 13:44

Neem je gti mee, da's ook wel fun 8)

p.s. zuur van de wagen :(

GTRene

Bericht door GTRene » 04 aug 2008, 14:42

HANZ06 schreef: Zoals het er nu uit ziet zit ik nog wel een maand zonder auto.
Er schijnt een aanvraag vrijdag naar Corvette in de states ge mailed te zijn met foto`s van de cilinderkop en de schade is blijkbaar zo groot dat er misschien een nieuwe motor in komt.
Wat er aan de motor kapot is weet ik niet maar dat zal ongetwijfeld wel boven water komen.
Zolder wordt dus helaas niks en daar baal ik behoorlijk van moet ik zeggen.

Ai das zuur zeg :? had al wel verwacht dat je Zolder niet ging redden... baal je dus al net als ik...12 augustus gaat mijn auto naar de Dokter, hopelijk heeft Hartge een Hartge Z3 bumper ergens liggen anders moeten ze er 1 bij maken en dan duurt het langer maar fixen ze hem wel zo dat alle BMW delen wel vervangen zijn en ik later eventueel weer terug moet om de hartge bumper te laten plaatsen, maar das wel een extra gedoe, maarja dat heb je als je wat aparts hebt, hopelijk zit de rest allemaal mee.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 04 aug 2008, 15:51

Rene,

Ik kan me niet voorstellen dat er ergens niet een polyesterboer is die dat ding kan maken.
Ik kan me nog wel van een aantal jaar geleden herinneren dat er ergens in de achterhoek zo`n kerel zat die kuipen voor motoren maakte.
Voor zo`n man is die spoiler van jou een eitje denk ik

Grtz, Hanz06 :wink:

Zeker als je zegt dat het voor de "one and only" is :mrgreen:

Tristan

Bericht door Tristan » 04 aug 2008, 15:58

Balen @ Rene en Hans. :cry:

Gesloten