BMW E34 525i update pg.5
- MartijnGizmo
En, de shoarma-lokatie al gevonden?Tom944 schreef:Hugo deed vandaag een poging hard te werken:
[IMG:800:600]http://i29.tinypic.com/14159jb.jpg[/img]
Alleen werd geveld door de hitte:
[IMG:800:600]http://i26.tinypic.com/25rcc61.jpg[/img]
- Niels
- Auto: Prius+
-
Nou, wat ik gister aan de BMW heb gedaan is nu niet echt wereldschokkend te noemen. Heb veel spectaculairder beunwerk verricht aan mijn oude alfa TS. Dat was echter nog voor de periode dat ik vrienden met digitale camera's had.Niels schreef:Zo, zo vieze handen manAls ik halvewege ben met zo'n klus en het lukt niet dan weet ik altijd weer waarom ik zonodig wilde doorleren. Als het dan uiteindelijk voor elkaar is voel ik me toch altijd wel weer voldaan

- Dennis Cavallino
- GTRene
zit ie daar trouwens tegen dat wiel aan te rijden?
kijk z'n hand erbij
hij doet het alleen met rubber, das veilig
[img:800:600]http://i26.tinypic.com/25rcc61.jpg[/img]
ik val bijna van m'n stoel van het lache

[img:800:600]http://i26.tinypic.com/25rcc61.jpg[/img]
ik val bijna van m'n stoel van het lache
-
Watertemperatuur blijft vooralsnog mooi in het midden staan op het metertje. Er zijn nu wel weer nieuwe vage geluiden bij gekomen.
Als ik rem of rem+ koppeling indruk dan hoor je een stevig ''klonk'' geluid. Ook in bepaalde bochten naar, voornamelijk, rechts hoor ik nu een ''klonk'' geluid uit de voortrein komen. En ergens bij de achtertrein lijkt het net of er een zo'n kattenbelletje ligt.
Ergo, gaat weer lekker met dat ellendige ding.

Als ik rem of rem+ koppeling indruk dan hoor je een stevig ''klonk'' geluid. Ook in bepaalde bochten naar, voornamelijk, rechts hoor ik nu een ''klonk'' geluid uit de voortrein komen. En ergens bij de achtertrein lijkt het net of er een zo'n kattenbelletje ligt.
Ergo, gaat weer lekker met dat ellendige ding.
- GTRene
-
Heb je alle rubbers al vervangen ? (en dat zijn er nogal wat in een e34...) ?hugo schreef:...
Als ik rem of rem+ koppeling indruk dan hoor je een stevig ''klonk'' geluid. Ook in bepaalde bochten naar, voornamelijk, rechts hoor ik nu een ''klonk'' geluid uit de voortrein komen. En ergens bij de achtertrein lijkt het net of er een zo'n kattenbelletje ligt. ...
- Dennis Cavallino
-
Aernoudt schreef:Heb je alle rubbers al vervangen ? (en dat zijn er nogal wat in een e34...) ?hugo schreef:...
Als ik rem of rem+ koppeling indruk dan hoor je een stevig ''klonk'' geluid. Ook in bepaalde bochten naar, voornamelijk, rechts hoor ik nu een ''klonk'' geluid uit de voortrein komen. En ergens bij de achtertrein lijkt het net of er een zo'n kattenbelletje ligt. ...
In weze komt het hele onderstel (dus draagarmen, rubbers, remmerij e.d. ) allemaal van jou oude e34 af. En gezien jij altijd betrekkelijk grondig bent met het opbouwen van je wagens lijkt mij dat dan nagenoeg alle rubbers vervangen zijn geweest.
- Tom V
-
Incl armpjes + powerflexen etc ? Lijkt mij niet dat die allemaal van die e34 af zijn gehaald eerlijk gezegd.. net als alle Meyle spullen ?hugo schreef:...
In wezen komt het hele onderstel (dus draagarmen, rubbers, remmerij e.d. ) allemaal van jou oude e34 af. En gezien jij altijd betrekkelijk grondig bent met het opbouwen van je wagens lijkt mij dat dan nagenoeg alle rubbers vervangen zijn geweest.
Bonken komt meestal van beweging daarvan. Als je dat goed doet ben je > 1500 euro verder overigens...
-
Aernoudt schreef:Incl armpjes + powerflexen etc ? Lijkt mij niet dat die allemaal van die e34 af zijn gehaald eerlijk gezegd.. net als alle Meyle spullen ?hugo schreef:...
In wezen komt het hele onderstel (dus draagarmen, rubbers, remmerij e.d. ) allemaal van jou oude e34 af. En gezien jij altijd betrekkelijk grondig bent met het opbouwen van je wagens lijkt mij dat dan nagenoeg alle rubbers vervangen zijn geweest.
Bonken komt meestal van beweging daarvan. Als je dat goed doet ben je > 1500 euro verder overigens...
De hele voor + achterbrug komt onder je oude witte vandaan. Meyle heavy duty draagarmen, boven en onder zitten er op. En ja, ik was ook 1500> verder voor alle onderdelen, van M5 remmen tot M5 stabi's en de zwarte powerflex. E34 ligt nu dan ook zeer strak op de weg.
Alleen die bonk, he. Ik zal morgen nog een keer onder de wagen kruipen met eens met een grote schroevendraaier tussen alle ophangpunten wrikken, wie weet beweegt er wel iets en komt het daar weg. Het is niet geheel ondenkbaar dat door de zwarte powerflex e.e.a. joints losgetrild kunnen zijn.
-
-
Een beugel in de kofferbak die niet goed vast zat en derhalve elke keer tegen de wielkast tikte, dit gaf dus die rare harde tik.Rob Schouten schreef:Vertelvertel, we hangen aan je lippen 8)hugo schreef:Rare klonk is gevonden.
Laatst gewijzigd door HSR op 02 apr 2012, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.