uiteraard doel je natuurlijk een beetje op mij, geef niksRobin schreef:Weten jullie nog hoe 'jullie'de E90/92 M3 V8 totaal degeneraliseerden met te zwaar en te grote 8 cylinder, te duur, dikke baffer en dat kon en dat mocht niet want een M3 MOET EN ZAL een 6 cylinder in lijn hebben da's historisch(of hysterisch? LOL) bepaald(E30 M3 had een 4 pitter...)
En nu zijn het 'dezelfden'die de E90/92 M3 ophemelen en 'mij' van gezeik en heiligschennis etc betichten, terwijl IK het altijd opnam voor die E90/92 M3, maar er na een PROEFRIT anders over denk.
En dat mag blijkbaar niet....
C63 dat is 'm.
en een M5/6 bood geen emotie...

Even voor alle duidelijkheid, Ik kijk nog netzo tegen de e90/e92 M3 aan als toen, zeg maar een jaar geleden, nog steeds vind ik een V8 onzin (imho), nog steeds vind ik hem veel te zwaar en nog steeds vind ik hem veel te duur. Ik heb met Frank meegereden, en afgezien van het feit dat ik het een mooie auto vind en in zijn uitvoering klopt het plaatje ook nog een keer als een bus (imho) mis ik het branieachtige van een e46 M3. Het gevoel dat je in een sportauto rijd zoals de e46 M3 ook al is die helemaal niet. Daarom is de V8, vind ik MEDE vanwege de 6 in lijn screamer niet echt als voordeel spreken tov de e9. M3 daarmee wil ik absoluut niet impliceren dat een e46 M3 de betere M3 is. Zeker op ee meeste fronten vind ik de e9. M3 een evolutionaire vooruitgang.
Dus in zoverre denk ik er echt niet anders over.. Wel het verhaal M is marketing, allemaal te duur betaald, goedkopere alternatieven zijn netzo goed zoniet beter dan de M3 V8.. daar denk ik gewoon het mijne over.. Want al ben ik geen schumacher ik voel dondersgoed wel de verschillen tussen een M en een non M. En nu word gebracht dat een M zijn geld niet meer waard is omdat een non M beter is (te maken met een paar goodies) dus serveren we de M divisie maar gewoon af...
en dan en dan..... een AMG .. want dat is dan wel goed.. met een automaat en zonder sper

Ik denk over de C63 AMG eigenlijk hetzelfde als over de e90 M3/RS4/IS-F.. Allemaal hele goede en complete auto's die je niet koopt omdat ze het beste zijn wat er op de markt is, maar omdat je dat type auto zoekt die aansluit op je manier van leven (life style)... goedkope alternatieven zijn van alle tijden.. in mijn geval staat een e90/92 niet op het verlanglijstje maar een C63 AMG al helemaal niet..
Maar als ik toch onder dwang moest kiezen, dan maar datgene waarmee ik het meest mee heb en dan kies ik de M.
Dat vooral jou Robin de e90 M3 relatief is tegengevallen kan ik best begrijpen.. de 335i is gewoon een heel goed en compleet product en daarmee blijf je gewoon bewust/onbewust alles mee vergelijken.
Maar een M is altijd al (te) duur geweest.. mijn eigen kar koste ook bijna een ton nieuw.. zie jij het er van af ? Ik in ieder geval niet.. en toch waren al die nieuwkopers bereid om het te betalen...
Omdat het een M is...