Voor 99500 heb ik ook 199 sierra s.

Dat ben ik dan wel weer (een beetje) met je eens; het storende in het zijprofiel vind ik de te opzichtige power dome. ( maar ach, iets te mekkeren zal er altijd wel zijn) Ook als je achter het stuur zit vind ik het zicht naar voren te veel gestoord door die opzichtige bult helaas.Andre schreef:Tuurlijk is het wel een nette auto. Zodra de eerste binnen is zal ik er even mee varen en zal ik jullie vertellen wat ik er van vindt.
qua looks
ik heb hem al meerdere in het in echt gezien zowel in het wit als silverstone. Maar het zij profiel vindt ik niet top.
In welk opzicht liet de E46 M3 het afweten op het circuit dan ?? De remmen misschien, maar de remmerij van de E92 komt in veel testen erg positief over.Remy schreef:Nee man hij is niet lelijk. Het is de nieuwe E46. Wen er nou maar aan en bestel er een. Dit gaat hem echt wel worden. Op het circuit zal hij het ongetwijfeld af laten weten, zoals de E46 dus, maar dit is een zeer mooie wagen IRL.
Zou daar geen moeite mee hebben tijdens een testritjeRebel schreef:Francisco schreef:
en voor ongeveer 1 ton euro's heb je ook een z06. en die eet een m3 voor ontbijt, lunch, amuse, hoofdgerecht en toetje.
Maar wie wilt daarin gezien worden?
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 11 gasten