Hielke schreef:Downforce Hans schreef:Misschien kunnen we Friesland ruilen voor belgie

Om er de snelheid bij Downforce een beetje in te krijgen zou dat helemaal geen slecht idee zijn Hans.
Of bedoel je dat niet?

Nee natuurlijk bedoel je dat niet. Maar het is zo'n mooi inkoppertje.
Ja, hi-la-risch. Heb nog een mooi voorbeeld van "Friese snelheid" in mijn geheugen staan dus dat aanbod slaan we liever af. Toch bedankt
@ Luco
Gefeliciteerd nog met je goede resultaat op zaterdag! Ik wou zondag nog ff langskomen maar dat is er neit van gekomen ivm eerder gemaakte afspraken, en het was zo'n verrekt k*tweer!
Om even ons besluit mbt het niet deelnemen op spa toe te lichten:
Verschillende redenen, en sommige hou ik liever privé, hebben het dusdanig moeilijk gemaakt voor ons om het DSC weekend op SPA mee te maken. Het ongeval met de truck en de daarbij toch ergere letsels voor Bjorn en mezelf dan eerst gedacht, en natuurlijk de daaropvolgende verzekeringsperikelen zijn o.a. een grote streep door onze rekening en tijdsbesteding.
Om even in perspectief te zetten, Bjorn is door nek- en rugproblemen nog altijd niet kunnen gaan werken. Ikzelf kan niet langer dan een uurtje of 2 op mijn benen staan en heb sporadisch maar regelmatig last van mijn rechterknie. En ja, dat helpt niet echt bij het focussen op zaken.
Ook zijn er persoonlijke zaken parten gaan spelen bij sommige teamleden, en dat gaat uiteraard meer dan voor!
Of we er in Assen bij gaan zijn blijft een groot vraagteken. Creatief zoeken naar oplossingen is de opdracht nu, maar dat wil niet altijd lukken.
Het hele team werkt hard aan de opvolging, maar de motivatie wordt erg op de proef gesteld door personen en partijen die ons het licht in de ogen blijkbaar niet gunnen. We hebben veel geleerd afgelopen seizoen, maar wat me nog het meest is bijgebleven is dat je bijna niemand op zijn woord kunt vertrouwen. Ben -tig keren tegen de lamp gelopen na "advies" en beloftes van de zogenaamde "pro's" dat het eigenlijk niet grappig meer is.
Verder is het nu gewoon prioriteit om elkaar terug op de rit te krijgen, en de beslissing over het al dan niet rijden op Assen komt dan wel.
Bedankt voor jullie interesse!